Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - wheelien

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1294 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #43622 - wheelien
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9065 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

VerteX 18-6-2007 19:38 Print reply

Posts: 1265
jesus mense... dit is tog niet meer ontopic ???

@ loeky

koop gewoon mhr 80 ga je sneller de lucht in en ken je je meer focusen op het balanspunt
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
WiZZ [wesley] 18-6-2007 19:44 Print reply

Posts: 4831
hij moet gewoon op zijn driewieler gaan oefenen of ze gas leren behersen wat uit wat ze zeggen kan hij dat dus totaal nie

je powerband begint niet eerst op 2k en daarna op 5k dat is standaard het zelfde dus weet je waar hij zit
of luisteren naar je brommer ook zo moeilijk
 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
clutch 18-6-2007 19:50 Print reply

Posts: 993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WiZZ [wesley]
hij moet gewoon op zijn driewieler gaan oefenen of ze gas leren behersen wat uit wat ze zeggen kan hij dat dus totaal nie

je powerband begint niet eerst op 2k en daarna op 5k dat is standaard het zelfde dus weet je waar hij zit
of luisteren naar je brommer ook zo moeilijk

zo te horen moet iemand les gaan geven als je net als ik geen antwoord weet geef dan geen ontopic en al helemaal geen onnozel antwoord.
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
WiZZ [wesley] 18-6-2007 19:55 Print reply

Posts: 4831
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derby_gpr_nude
[...]

zo te horen moet iemand les gaan geven als je net als ik geen antwoord weet geef dan geen ontopic en al helemaal geen onnozel antwoord.



kut puber lees nou eerst eens verder dan je ...... lang is

als je het begin hebt gelezen

qoute
hee hallo
Ik wil graag veel wheelien enzo maar lukt niet goed met de mk uitlaat die ik nu heb " mk thrower ofzo" .
Het probleem is dat mijn powerband veels te erg is en erg hoogtoerig enz..
Dus iedere keer als ik schakel in een wheelie van zijn 1 naar zijn 2 zakt mijn voorwiel omdat ik voor de powerband zit van zijn 2 versnelling.

Ik wil dus een uitlaat die het goed composeert.
Wat voor onderlangse uitlaat lijkt geschikt hiervoor?

oja best verneukt ook als je langzame wheelies maakt, je kan gas geven wat je wilt maar heeft te weinig kracht om je brommer omhoog te krijgen voor de powerband

alvast bedankt

qoute

oke, veel mensen zitten te zijken dat wheelieboy het met een std senda doet enz..

weet ik en dat is miss wel makkelijker dan ik nu, want als ik in de lage toeren wheelied en hij komt plotseling in de powerband dan lig ik achterachter, daarom wil ik een uitlaat die kracht onderin heeft en genoeg kracht boven in..

en ja tuurlijk is het mogelijk met mijn brommer goed te wheelien maar het is veel moeilijker en wil soeiso een ander uitlaatje (onderlangs) ik heb er nu voor effe een kundo uitlaat op gezet, is al veel beter maar is zo uber sloom


zegt nu al genoeg dat deze gast niet zijn gas normaal kan beethouden en stabiel rond het zelfde kan houden

waarschijnlijk is zijn brom ook nog nie goed afgesteld waardaar hij nogal zeer onrustige brommer heeft

nu goed kut puber ga dood en post niet zo onzinnig
 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
Gary - Forum en Gallery Moderator 18-6-2007 20:00 Print reply

Posts: 12846
@ ts: Waarom persee een onderlangse uitlaat? En je kan toch op je toeren letten zodat hij niet 'meteen in zn powerband schiet'?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
clutch 18-6-2007 20:00 Print reply

Posts: 993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WiZZ [wesley]
[...]



kut puber lees nou eerst eens verder dan je ...... lang is

als je het begin hebt gelezen

qoute
hee hallo
Ik wil graag veel wheelien enzo maar lukt niet goed met de mk uitlaat die ik nu heb " mk thrower ofzo" .
Het probleem is dat mijn powerband veels te erg is en erg hoogtoerig enz..
Dus iedere keer als ik schakel in een wheelie van zijn 1 naar zijn 2 zakt mijn voorwiel omdat ik voor de powerband zit van zijn 2 versnelling.

Ik wil dus een uitlaat die het goed composeert.
Wat voor onderlangse uitlaat lijkt geschikt hiervoor?

oja best verneukt ook als je langzame wheelies maakt, je kan gas geven wat je wilt maar heeft te weinig kracht om je brommer omhoog te krijgen voor de powerband

alvast bedankt

qoute

oke, veel mensen zitten te zijken dat wheelieboy het met een std senda doet enz..

weet ik en dat is miss wel makkelijker dan ik nu, want als ik in de lage toeren wheelied en hij komt plotseling in de powerband dan lig ik achterachter, daarom wil ik een uitlaat die kracht onderin heeft en genoeg kracht boven in..

en ja tuurlijk is het mogelijk met mijn brommer goed te wheelien maar het is veel moeilijker en wil soeiso een ander uitlaatje (onderlangs) ik heb er nu voor effe een kundo uitlaat op gezet, is al veel beter maar is zo uber sloom


zegt nu al genoeg dat deze gast niet zijn gas normaal kan beethouden en stabiel rond het zelfde kan houden

waarschijnlijk is zijn brom ook nog nie goed afgesteld waardaar hij nogal zeer onrustige brommer heeft

nu goed kut puber ga dood en post niet zo onzinnig


overbejaard lijk... lees nou wat ik zei. als je geen antwoord kan geven doe dat dan ook niet. en sterf zelluf lekker in vrede. als puber ben je veels te jong om te sterven.
maar ik kap hier mee want ik wil geen ontopic overbejaarde ouwe graftak zijn

 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 18-6-2007 20:01 Print reply

Posts: 17929
als er nu nog meer offtopic gepost word gaat die gewoon dicht
 
andriesje 18-6-2007 20:16 Print reply
Posts: 132
gewoon brom achterover trekke met gas spelen en achterrem goed aan de voet houden

en veel oefenen
 
Bruuns 18-6-2007 20:25 Print reply

Posts: 2213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derby_gpr_nude
[...]


overbejaard lijk... lees nou wat ik zei. als je geen antwoord kan geven doe dat dan ook niet. en sterf zelluf lekker in vrede. als puber ben je veels te jong om te sterven.
maar ik kap hier mee want ik wil geen ontopic overbejaarde ouwe graftak zijn



ik denk dat jij moet proberen je balans punt te vinden.

het is niet de bedoeling dat je de hele tijd vol gashoud en maar over schakelt enzo ( dat id krijg ik )

probeer eerst is in z'n 1. kijk bij wel toeren gebied hij een beetje mooi gaat, zoek uit hoe je gecontroleerd dat voorwiel in de lucht krijgt

en dan je balans punt opzoeken, of ja, het gevoel een beetje krijgen, misschieen eerst is met je voeten balanseren, maar aanleren dat je met je voet bij de rem zit is beter, dan kan je remmen en klap je weer voorover.

succes,

en zit niet zo te zeuren over je uuitlaat, je kan hem beter afstellen, een onderlangs uitlaat helpt echt niet. heb een vriend die ook prima 100 meter kon wheelien met mk thrower.

en wizz[wessley] heeft naar mijn mening gewoon volkomen gelijk
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
Tommyofzo 18-6-2007 20:28 Print reply

Posts: 6934
wat zitten jullie nou te mekkeren? die jonge vraagt alleen maar omeen uitlaat met een lage powerband
 
steven-o 18-6-2007 20:42 Print reply

Posts: 953
metrakit sp, spr3
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
Martijn II - Forum en Sales Moderator 18-6-2007 21:05 Print reply

Posts: 9841
powerband is voor homo's. ik had niet eens een powerband.

kan wel begrijpen dat een powerband irritant is met wheelies, maar van de andere kant zijn wheelies in 90% van de gevallen een kwestie van na genoeg oefenen exact weten wat je motor doet bij welk toerental en daar rekening mee houden. tuurlijk zul je een paar keer achterovergaan, maar als je het vanuit zn 1 doet rij je toch niet hard en kun je afstappen en meerennen.
misschien verstandig om bescherming achterop te gooien dat je niet je subframe meteen in 4 stukken klapt. Je balanspunt vind je namelijk het makkelijkst door te weten wat niet ver genoeg, en te ver is.

 
Too cool for school!
Tombrom 18-6-2007 21:12 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
powerband is voor homo's. ik had niet eens een powerband.

kan wel begrijpen dat een powerband irritant is met wheelies, maar van de andere kant zijn wheelies in 90% van de gevallen een kwestie van na genoeg oefenen exact weten wat je motor doet bij welk toerental en daar rekening mee houden. tuurlijk zul je een paar keer achterovergaan, maar als je het vanuit zn 1 doet rij je toch niet hard en kun je afstappen en meerennen.
misschien verstandig om bescherming achterop te gooien dat je niet je subframe meteen in 4 stukken klapt. Je balanspunt vind je namelijk het makkelijkst door te weten wat niet ver genoeg, en te ver is.



hoelang heb jij ong zitte oefenen op wat jij nu kan?

en ik vind in zijn 1 wheelyen kut
 
helly 18-6-2007 22:48 Print reply

Posts: 2424
met wheely's komt er veel te veel gewicht op je achterkant van je brommer. daar issie niet voor gemaakt.. wat je ook zegt over je olie, ketting etc.. het is gewoon niet goed voor je brommer.
 
veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop! PM me
Derbi Joris 18-6-2007 22:50 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: helly
met wheely's komt er veel te veel gewicht op je achterkant van je brommer. daar issie niet voor gemaakt.. wat je ook zegt over je olie, ketting etc.. het is gewoon niet goed voor je brommer.

haha teveel gewicht op je brommer dus dan zou ik ook maar niet meer met iemand achterop rijden want dat is ook niet goed dan... olie enzo is verwaarloosbaar net als je ketting...
 

Dit topic is 9065 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved