Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - wheelien

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1124 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #43622 - wheelien
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9187 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Baasbas 18-6-2007 11:50 Print reply
Posts: 2176
een goede laagtoerige uitlaat is belangrijk.. 70cc ook.

deze member heeft minstens een goede uitlaat denk ik
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Dargor 18-6-2007 12:17 Print reply

Posts: 1771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
een goede laagtoerige uitlaat is belangrijk.. 70cc ook.

deze member heeft minstens een goede uitlaat denk ik


lol dat is op een fiets
wel vet lang
@ topic starter eerst wat meer oefenen met overschakelen nog blijven wheelien is wel moelijk....

Dit bericht is gewijzigd door Dargor op 18-6-2007 om 12:18 uur.
 
I'm a Potential Terrorist, And my moped too!
derbi-tuner 18-6-2007 13:15 Print reply

Posts: 2605
oke, veel mensen zitten te zijken dat wheelieboy het met een std senda doet enz..

weet ik en dat is miss wel makkelijker dan ik nu, want als ik in de lage toeren wheelied en hij komt plotseling in de powerband dan lig ik achterachter, daarom wil ik een uitlaat die kracht onderin heeft en genoeg kracht boven in..

en ja tuurlijk is het mogelijk met mijn brommer goed te wheelien maar het is veel moeilijker en wil soeiso een ander uitlaatje (onderlangs) ik heb er nu voor effe een kundo uitlaat op gezet, is al veel beter maar is zo uber sloom

Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 18-6-2007 om 13:19 uur.
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
crossahh2 18-6-2007 13:25 Print reply
Posts: 31
Ik heb vaak genoeg op loeky,s brommer gereden en zijn powerband ik erg plotseling.Hij heeft geen std cillender. Nadat die cillender erop is gegaan (na een vastloper) heeft die altijd zo,n erge powerband gehad eb is erg kut om daarmee te wheelieen en ja tuurlijk is het mogelijk maar het is gewoon kut, want we hebben andere uitlaten geprobeerd bij hem en dat was 3 keer beter maar waren erg sloom
 
ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
ikkejw 18-6-2007 13:29 Print reply

Posts: 9886
hoe wil je wheelien dan?
zittend en koppeling laten schieten? of staand en gewoon op gas?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Joosenm 18-6-2007 13:39 Print reply

Posts: 364
Als ik met mijn 50cc met standaard uitlaat wheely is het best moeilijk om over te schakelen ja en met 70cc met snelle uitlaat gaat het een stuk makkelijker, maar met als je terug remt in de lucht is het met een 50cc goed te doen. ik zal is wat filmpjes weg zetten
 
Vuile Beunkoe 18-6-2007 13:41 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dargor
[...]


lol dat is op een fiets
wel vet lang
@ topic starter eerst wat meer oefenen met overschakelen nog blijven wheelien is wel moelijk....

Dit bericht is gewijzigd door Dargor op 18-6-2007 om 12:18 uur.


O RLY?
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
derbi-tuner 18-6-2007 13:49 Print reply

Posts: 2605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
hoe wil je wheelien dan?
zittend en koppeling laten schieten? of staand en gewoon op gas?



gewoon zachies rijden koppeling opkomen je staat in zijn dooie punt iedere keer als je naar beneden komt weer gas geven, maar dat is het probleem nou juist, het gaat goed maar soms komt ik plotseling in zijn powerband (die heel erg is door mijn uitlaat) en val ik achetrover dus mijn vraag was wat voor uitlaat (onderlangs) composeert dat
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
-simon- 18-6-2007 13:52 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
[...]



gewoon zachies rijden koppeling opkomen je staat in zijn dooie punt iedere keer als je naar beneden komt weer gas geven, maar dat is het probleem nou juist, het gaat goed maar soms komt ik plotseling in zijn powerband (die heel erg is door mijn uitlaat) en val ik achetrover dus mijn vraag was wat voor uitlaat (onderlangs) composeert dat


hoeveel wil je uitgeven voor een uitlaat.
want voor 125 euro kon je volgens mij bij iemand hier op het forum een opmaat pijp laten maken.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Tombrom 18-6-2007 13:59 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
een goede laagtoerige uitlaat is belangrijk.. 70cc ook.

deze member heeft minstens een goede uitlaat denk ik


zo goed kan ik ut ook

enne muziek is van sum tog?
 
derbi-tuner 18-6-2007 14:01 Print reply

Posts: 2605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


hoeveel wil je uitgeven voor een uitlaat.
want voor 125 euro kon je volgens mij bij iemand hier op het forum een opmaat pijp laten maken.



rond je 120 jah zo,n opmaat pipe lijkt mij wel lol maar is een mk sp of yasuni sport of yasinu sp3 niks?
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
-simon- 18-6-2007 14:03 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
[...]



rond je 120 jah zo,n opmaat pipe lijkt mij wel lol maar is een mk sp of yasuni sport of yasinu sp3 niks?


ik weet nie wat voor je cilinder je hebt. maar als die laagtoerig is en je laat ook een uitlaat daarbij maken zal het wel beter zijn.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
derbizwemmer 18-6-2007 14:03 Print reply

Posts: 128
misschien een dom vraagje

maar al laat je je koppeling schieten, is dat niet slecht voor je ketting en lagers enso ?
 
honda_freak 18-6-2007 14:04 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]


zo goed kan ik ut ook

enne muziek is van sum tog?


sum 41 ja, in too deep

je moet je balanspunt vinden, als je dat eenmaal hebt is het daarna alleen nog maar een kwestie van de brommer/motor kennen.

vervelend dat je powerband zo plots begint, maar dan nog is dat geen digitale schakeling

enneh, het is compenseert, niet composeert.. composeren doe je met muziek
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
honda_freak 18-6-2007 14:05 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbizwemmer
misschien een dom vraagje

maar al laat je je koppeling schieten, is dat niet slecht voor je ketting en lagers enso ?


is inderdaad niet best voor je brom, alles krijgt een flinke klap
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

Dit topic is 9187 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved