Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beste setup suzuki tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 735 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43581 - beste setup suzuki tsx
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4003 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BramRoemaat 16-6-2007 0:57 Print topicpost

Posts: 510
Ik ben bezig met men suzuki tsx, helemaal optenkappen en blok ligt nu ook uit elkaar.. Wat is de beste setup om goeie wheelies te maken, in hogere versnellings, hoge snelheden te halen, en snel te trekken, Ik had een 70cc eurokit met 16mm carb maar gaat net zo hard als mijn 50cc snel met 16 carb dus

Mvg bram
 

derbi-tuner 16-6-2007 1:45 Print reply

Posts: 2605
70cc met een 24mm carb
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
koekie - Administrator 16-6-2007 1:48 Print reply

Posts: 12588
70cc malossi met een 21mm dell

dan even je twv goed fixen, en je zit helemaal gebakken
 
Haaks de hoek om!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 16-6-2007 7:48 Print reply

Posts: 7728
pak lc rg80 blok als je hard wilt trekken is nog 6-bak ook
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
koekie - Administrator 16-6-2007 8:54 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
pak lc rg80 blok als je hard wilt trekken is nog 6-bak ook



kan je beter een RMX blok pakken, en daar een 70cc Athena met vlinderpoorten op gooien.. die is zeker wel sneller

maargoed, ik ga er even vanuit dat je je 50 blok wilt houden

Dit bericht is gewijzigd door koekie op 16-6-2007 om 9:02 uur.
 
Haaks de hoek om!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-6-2007 12:46 Print reply

Posts: 17929
80 blok gaat minder snel stuk en heeft meer koppel dan rmx blok

ik zou voor gietijzeren cilinder gaan, charmo oid

veel kppel, weinig toeren en weinig slijtage
 
koekie - Administrator 16-6-2007 13:53 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
80 blok gaat minder snel stuk en heeft meer koppel dan rmx blok

ik zou voor gietijzeren cilinder gaan, charmo oid

veel kppel, weinig toeren en weinig slijtage


hij wil juist veel touren, en wheelieen etc.. in dat geval kan je naar mijn mening beter een snelle 70 van een rmx hebben dan een 80 blok denk !

80 blokken zijn overigens wel heerlijk rijden verder
 
Haaks de hoek om!
geert-nsr 16-6-2007 13:59 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]


hij wil juist veel touren, en wheelieen etc.. in dat geval kan je naar mijn mening beter een snelle 70 van een rmx hebben dan een 80 blok denk !

80 blokken zijn overigens wel heerlijk rijden verder

als jij wilt wheelie is al die hogen toeren enzo niet fijn hoor.
beter neemt ie dan een 80 blok en werk die cilinder wat bij.
zkr dat ie sneller trekt
 
koekie - Administrator 16-6-2007 14:11 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

als jij wilt wheelie is al die hogen toeren enzo niet fijn hoor.
beter neemt ie dan een 80 blok en werk die cilinder wat bij.
zkr dat ie sneller trekt


we hebben het wel over suzuki he, tis geen honda 80

enne, je hebt het alweer over bijwerken etc, maar een athena met vlinderpoorten is zeker wel rapper dan een 80'je
 
Haaks de hoek om!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-6-2007 14:14 Print reply

Posts: 17929
athena is sneller, maar heeft niet meer koppel

en je moet net koppel hebben voor wheely
 
koekie - Administrator 16-6-2007 14:18 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
athena is sneller, maar heeft niet meer koppel

en je moet net koppel hebben voor wheely


tsja, alleen wil hij ook hoge snelheden, en snel trekken!
ik denk toch echt dat hij dan beter af is met een athena

 
Haaks de hoek om!
derbi-tuner 16-6-2007 14:45 Print reply

Posts: 2605
met een 50cc en goede vertanding kan je je brommer al makkelijk op ht achterwiel krijgen, met een 70cc dus al helemaal, met goede vertanding, kan je hem zelf in zijn 3 op het achterwiel gooien
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
Toon 16-6-2007 15:24 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
met een 50cc en goede vertanding kan je je brommer al makkelijk op ht achterwiel krijgen, met een 70cc dus al helemaal, met goede vertanding, kan je hem zelf in zijn 3 op het achterwiel gooien



over welke vertanding heb jij het ? Je zal dan 11-56 ofzo moeten hebben maar is op top niets en geeft overtoeren...
 
henk43 16-6-2007 19:16 Print reply

Posts: 916
het is vrij moeilijk om een tsx op zijn achterwiel te krijgen, dus heb je al een hele leuke cilinder nodig
 
Nobody said it was easy
Toon 16-6-2007 20:32 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
het is vrij moeilijk om een tsx op zijn achterwiel te krijgen, dus heb je al een hele leuke cilinder nodig


idd of je koppeling keihard laten schieten, maar dat hebben ze niet graag !
 
koekie - Administrator 16-6-2007 20:34 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]


idd of je koppeling keihard laten schieten, maar dat hebben ze niet graag !


klopt ook, maar met een beetje setup red je het wel zonder koppeling in z'n 1
 
Haaks de hoek om!

Dit topic is 4003 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved