Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Vraagje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1175 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #43579 - Vraagje
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 354 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kawasaki racer 15-6-2007 22:26 Print topicpost
Posts: 242
Ik heb onlangs een ontluchtings pomp gekocht om mijn schijfremmen op te vullen nu weet ik wel niet hoe ik te werk moet gaan daarmee
De pomp bevat een beker die ja kan aansluiten op de compressor en een darmpje die je kan aansluiten op de klauw met kraantje ervoor


Ps; weet iemand wat het verschil is tussen een 4 kleps en een 6 kleps membraam voor een Mtx is er verschil van snelheid
 

Burningtux 15-6-2007 23:14 Print reply

Posts: 242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kawasaki racer
Ik heb onlangs een ontluchtings pomp gekocht om mijn schijfremmen op te vullen nu weet ik wel niet hoe ik te werk moet gaan daarmee
De pomp bevat een beker die ja kan aansluiten op de compressor en een darmpje die je kan aansluiten op de klauw met kraantje ervoor


Ps; weet iemand wat het verschil is tussen een 4 kleps en een 6 kleps membraam voor een Mtx is er verschil van snelheid


Wat een topictitle...

darmpje op de nippel van de klauw, beker op de compressor...
nippeltje open draaien, kraantje open, en in de gaten houden dat het oliebakje niet leeg raakt... 1 à 2 oliebakjes erdoor laten lopen, en het nippeltje dichtdraaien...

Het verschil tussen een 4 en een 6-kleps membraan zul je niet echt voelen... beter ou je gewoon een 4-kleps met carbon klepjes.
 

Dit topic is 354 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved