Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Uitlaat erafgevallen tijdens rijden.. mt5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1062 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43550 - Uitlaat erafgevallen tijdens rijden...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3430 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Master 1.0 14-6-2007 16:20 Print reply

Posts: 152
als je veerringetjes oowk nog los trillen ( ken gebeuren ) dan ken je altijd nog "NORDLOCK" ringen gebruiken dit zijn speciale borgringen voor sterk trillende delen bijvoorbeeld Heiblokken of cilinders. en mocht je draad verrot zijn ken je altijd het draadgat een maatje groter tappen (van M6 naar M8) of helicol's (ofzow) gebruiken.

succes
 
Kennis vermenigvuldigt zich door het te delen!
Cyper.76 14-6-2007 16:44 Print reply

Posts: 219
was ff aan het kijken wat ik ng in de garage heb liggen, maar ik had gewone ringetjes ertussen (weet niet hoe ze heten). Locktide hebben we wel thuis! dat is van die superdure lijm toch ? dat is metaallijm dacht ik? maar dat krijg je toch nooit meer los off? bedankt voor reacties
 
b e r t 14-6-2007 16:45 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cyper.76
was ff aan het kijken wat ik ng in de garage heb liggen, maar ik had gewone ringetjes ertussen (weet niet hoe ze heten). Locktide hebben we wel thuis! dat is van die superdure lijm toch ? dat is metaallijm dacht ik? maar dat krijg je toch nooit meer los off? bedankt voor reacties


locktide doe je tussen je moertje zodat dat niet 123 los gaat.
 
benellifan 14-6-2007 17:03 Print reply
Posts: 1553
licht er ook aan welke loctide
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
erwinko 14-6-2007 21:48 Print reply

Posts: 1012
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
Nee, maar dat je uitlaat er zomaar af valt is niet bepaald slim ik deed altijd een borgmoer of een druppel locktite daar bij de uitlaat.



als jij je uitlaat vast maakt met borg moertjes ben JIJ hier de kneus

door de hitte smelt het borgende.. en borgt het niks meer en heb je dus veel minder schroefdraad wat houvast heeft
 
Zuigerveer 14-6-2007 22:08 Print reply

Posts: 119
Ik heb een malossi en daar zitten van die tapenden en die uitlaat heb ik gewoon vastzitten met een normale moer + ring en ik heb nog nooit meegemaakt dat ie eronder uitflikkerde of los begon te zitten gewoon goed vastzetten
 
[JA] wel schakelbrommers [Nee] geen rijdende pleepotten
De Schout 15-6-2007 10:22 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
beuners zet er gewoon tapijnden in dan heb je geen geneuk meer dol gedraaide cillinders ed



idd gewoon draadeindjes in je cil zetten, gewone moeren met gewone ringen erop en t valt er nooit meer van onder..
 
tune tweak fiddle bang bummer
-Tom- 15-6-2007 10:29 Print reply

Posts: 4151
Gewoon veerringen eronde,r je gaat het toch niet met locktite vastzetten
 
FTS Member
Jurriaan 16-6-2007 19:35 Print reply
Posts: 52
en wat ook wel handig is wat ik ook bij mij honda heb zijn imbusbouten dan draai je ze niet gelijk zo stark vast inplaats van een ratel te gebruiken
 

Dit topic is 3430 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved