als je veerringetjes oowk nog los trillen ( ken gebeuren ) dan ken je altijd nog "NORDLOCK" ringen gebruiken dit zijn speciale borgringen voor sterk trillende delen bijvoorbeeld Heiblokken of cilinders. en mocht je draad verrot zijn ken je altijd het draadgat een maatje groter tappen (van M6 naar M8) of helicol's (ofzow) gebruiken.
was ff aan het kijken wat ik ng in de garage heb liggen, maar ik had gewone ringetjes ertussen (weet niet hoe ze heten). Locktide hebben we wel thuis! dat is van die superdure lijm toch ? dat is metaallijm dacht ik? maar dat krijg je toch nooit meer los off? bedankt voor reacties
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Cyper.76
was ff aan het kijken wat ik ng in de garage heb liggen, maar ik had gewone ringetjes ertussen (weet niet hoe ze heten). Locktide hebben we wel thuis! dat is van die superdure lijm toch ? dat is metaallijm dacht ik? maar dat krijg je toch nooit meer los off? bedankt voor reacties
locktide doe je tussen je moertje zodat dat niet 123 los gaat.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
Nee, maar dat je uitlaat er zomaar af valt is niet bepaald slim ik deed altijd een borgmoer of een druppel locktite daar bij de uitlaat.
als jij je uitlaat vast maakt met borg moertjes ben JIJ hier de kneus
door de hitte smelt het borgende.. en borgt het niks meer en heb je dus veel minder schroefdraad wat houvast heeft
Ik heb een malossi en daar zitten van die tapenden en die uitlaat heb ik gewoon vastzitten met een normale moer + ring en ik heb nog nooit meegemaakt dat ie eronder uitflikkerde of los begon te zitten gewoon goed vastzetten
[JA] wel schakelbrommers [Nee] geen rijdende pleepotten