Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tunen dmv specifieke poorttiming

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 817 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43530 - tunen dmv specifieke poorttiming
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1576 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

cuene 13-6-2007 18:20 Print topicpost

Posts: 201
ok ik heb dus net mijn specifieke poortmaten berekend van mijn puch maxi met max koppel bij 600tpm

uitlaat: 0.0250296mm^2^/cm^
spoelers: 0.0110724mm^2/cm^3

hoe kan ik nou het beste berekenen hoe groot de poorten moeten worden.

 

Neluhz 13-6-2007 18:59 Print reply

Posts: 4032
hoe kom je aan die waardes?

en maximaal koppel, hoe bereken je dat, zou je me dat willen uitleggen?

en van wie ben jij een kloon?, of ben je echt zo dom?

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 13-6-2007 om 19:00 uur.
 
-simon- 13-6-2007 19:01 Print reply

Posts: 8211
hoe wil jij je brommer 600 toeren laten draaien. dan slaat hij bij mij af. en jij wel dan max koppel hebben.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
THOMASJEUHHH 13-6-2007 19:01 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
hoe kom je aan die waardes?

en maximaal koppel, hoe bereken je dat, zou je me dat willen uitleggen?

en van wie ben jij een kloon?, of ben je echt zo dom?

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 13-6-2007 om 19:00 uur.


jah,, vertel dat eerst is,

je kan het altijd laten doen he,, is altijd beter.
 
bwoaahhppp,,..
cuene 13-6-2007 19:03 Print reply

Posts: 201
sorry moet 6000 zijn maar aan die waardes kom ik door deze site http://home.planet.n...rlands/cilinder.html maar omdat ik dit niet helemaal snap vraag ik het maar even
 
Neluhz 13-6-2007 19:06 Print reply

Posts: 4032
wat wwn ongelofelijk idiote berekeningen gebruikt die kerel..
timing-oppervlaktes :S
 
cuene 13-6-2007 19:06 Print reply

Posts: 201
ja maar hoe kan ik het dan het beste doen??

 
Neluhz 13-6-2007 19:10 Print reply

Posts: 4032
ik zou even verder zoeken..
 
RS_70_power 13-6-2007 20:08 Print reply

Posts: 1990
190 graden je uitlaat poort , spoelers op 130 graden , booster 125 graden
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Neluhz 13-6-2007 21:52 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power
190 graden je uitlaat poort , spoelers op 130 graden , booster 125 graden

het is een puch maxi he?

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 13-6-2007 om 21:52 uur.
 
RS_70_power 13-6-2007 21:59 Print reply

Posts: 1990
ja duz , 190 kan best, moet je wel je koppelig een beetje aanpassen
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
PRO TUNING 14-6-2007 9:57 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power
190 graden je uitlaat poort , spoelers op 130 graden , booster 125 graden


Dat is geen timing voor een maximale koppel bij 6000 rpm
 
DT-Dude89 14-6-2007 10:42 Print reply

Posts: 223
wat voor cilinder gaat het?

en wat is de rest van je setup?
 
cuene 14-6-2007 11:20 Print reply

Posts: 201
gewoon de originele cilinder met dichte krukas en een membraam inlaat met 17,5 carb
 
Maximum Max 14-6-2007 12:03 Print reply

Posts: 340
Hoe komje aan een waarde met 7 decimalen achter de komma in mm Bij zon exacte waarde moet je compleet de temperatuur vermelden Ik zou het laten doen of een getunde cilinder kopen, word anders nix...
 
-

Dit topic is 1576 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved