Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mh met leo v6 en twin air rijd kut

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 464 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43524 - mh met leo v6 en twin air rijd kut
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 527 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

apriliadude 13-6-2007 12:20 Print topicpost

Posts: 196
hey

kheb nou die v6 mt twin air onder me brommer liggen aleen nou gaat het afstellen raar

eerst lag er een 78 delortogroot sproeier onder maar daar begon hij weer me te stotteren (liep wel 90 )

dus ben ik aan het verwisselen gegaan nou zit ik op een 88 rijd die goed trekt sneller op (ook langer nu tot 11k) maar rijd die maar 80

..?met een grotere sproeier hoord die toch sneller te gaan lope
+ hoe komt het dat ik in eenkeer een 10 mate grotere sproeier er in moest doen???
 
this is my church

mtlover 13-6-2007 12:26 Print reply

Posts: 2372
Je hebt verder motorisch niets veranderd? Of is dit gekomen nadat je je V6 geplaatst hebt?

Edit: Carburateur schoonmaken, filter schoonmaken en nieuwe olie, benzinekraan evt. schoonmaken..

Dit bericht is gewijzigd door mtlover op 13-6-2007 om 13:49 uur.
 
apriliadude 13-6-2007 12:28 Print reply

Posts: 196
khad me v6 ongeveer 3 weke gelede er op gelegd tegelijk met de twin air filter

toen had ik al wat probleme met afslellen (maar dat lag aan valse lucht)

toen ongeveer 2.5 week geen last er meer van gehad mja tot nou dan



(verder niks aan het blok veranderd)


Dit bericht is gewijzigd door apriliadude op 13-6-2007 om 12:28 uur.
 
this is my church
Rx freak 13-6-2007 16:58 Print reply

Posts: 119
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: apriliadude
hey

kheb nou die v6 mt twin air onder me brommer liggen aleen nou gaat het afstellen raar

eerst lag er een 78 delortogroot sproeier onder maar daar begon hij weer me te stotteren (liep wel 90 )

dus ben ik aan het verwisselen gegaan nou zit ik op een 88 rijd die goed trekt sneller op (ook langer nu tot 11k) maar rijd die maar 80

..?met een grotere sproeier hoord die toch sneller te gaan lope
+ hoe komt het dat ik in eenkeer een 10 mate grotere sproeier er in moest doen???


met een grotere sproeier gaat hij niet zozeer sneller lopen, het is gewoon een kwestie van proberen met sproeiertjes en kijken op welke die het beste loopt.
 
Je kan beter een pijp molle, dan een mol pijpen
apriliadude 13-6-2007 19:44 Print reply

Posts: 196
mja maar als hij toch langer door trekt dan eerst zou je zegge dat die harder loopt.....
eerst tot de 10.000toere ongeveer en nu tot 11.000toere
 
this is my church
Royal Club 13-6-2007 19:48 Print reply

Posts: 60390
met een te arm mengsel wil die ook nog wel eens harder lopen, alleen is de vraag dan voor hoelang
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
apriliadude 13-6-2007 19:50 Print reply

Posts: 196
toen die met 78 liep liep die 90 en de bogie was netjes koffie bruin

nou is die met 88 nog steeds koffie bruin en rijd die maar 80


daarom snap ik het ook niet
 
this is my church
Royal Club 13-6-2007 19:51 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: apriliadude
toen die met 78 liep liep die 90 en de bogie was netjes koffie bruin

nou is die met 88 nog steeds koffie bruin en rijd die maar 80


daarom snap ik het ook niet


hoe rijd ie op gevoel?? bij 88??, merk je dat ie teveel krijgt?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
apriliadude 13-6-2007 19:53 Print reply

Posts: 196
nej rijd gewoon lekker
eigenlijk het zelfde als met die 78 maar gaat nu langzamer
behalve dan dat die met die 88 harder op trekt en langer door trekt
 
this is my church

Dit topic is 527 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved