Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Verbruik mtx-r

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 960 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43508 - Verbruik mtx-r
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1937 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MaartenGerlo 12-6-2007 17:25 Print topicpost
Posts: 556
Hallo
sinds ik mijn nieuwe gianelli uitlaat op men mtx-r heb, verbruikt deze echt bijna dubbel zoveel als vroeger met de proma..
voor de rest is er niets verandert, zelfs niet de sproeier en staat perfect afgesteld.
Ik heb wel vorige week een kapotte koppakking gehad , hij lekte kvs en had minder compressie.. maar is ondertussen opgelost

Iemand ideeen?

Mvg
 

Splendid 12-6-2007 17:35 Print reply

Posts: 8421
ja, niet zeuren dat ie teveel zuipt of gewoon je ouwe uitlaat terug zetten
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
MaartenGerlo 12-6-2007 17:39 Print reply
Posts: 556
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid
ja, niet zeuren dat ie teveel zuipt of gewoon je ouwe uitlaat terug zetten


en jij denkt met een andere uitlaat dat hij minder zuipt wijsneus?

Dit bericht is gewijzigd door MaartenGerlo op 12-6-2007 om 17:39 uur.
 
Splendid 12-6-2007 17:40 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenGerlo
[...]


en jij denkt met een andere uitlaat dat hij minder zuipt wijsneus?

Dit bericht is gewijzigd door MaartenGerlo op 12-6-2007 om 17:39 uur.


jij zegt zelf net dat ie met die andere uitlaat bijna 2 x zoveel zuipt , en dat je verder niks hebt verandert ..aap..
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 12-6-2007 17:40 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenGerlo
[...]


en jij denkt met een andere uitlaat dat hij minder zuipt wijsneus?

Dit bericht is gewijzigd door MaartenGerlo op 12-6-2007 om 17:39 uur.

zeg je toch zelf
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Woutjuh 12-6-2007 17:40 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenGerlo
[...]


en jij denkt met een andere uitlaat dat hij minder zuipt wijsneus?

Dit bericht is gewijzigd door MaartenGerlo op 12-6-2007 om 17:39 uur.

Je spreekt jezelf tegen.
Jij zei in beginpost dat ie meer zuipt.
En nu zeg je precies het tegenovergestelde, dat het niet kan.
 
veel MT spul te koop!
derbi-tuner 12-6-2007 17:40 Print reply

Posts: 2605
hmm ik denk dat door de moluculaire wrijfing en de verticale limieten de protogenen meer uitzetten bij je oude uitlaat
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
MaartenGerlo 12-6-2007 17:44 Print reply
Posts: 556
vroeger had ik een onderlangse proma en nu een bovenlangse gianelli... maar toch geloof ik niet dat het hierdoor komt..
motor is ook gereviseerd vorige week...

kan het niets anders zijn??
 
Shifty 12-6-2007 18:29 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenGerlo
vroeger had ik een onderlangse proma en nu een bovenlangse gianelli... maar toch geloof ik niet dat het hierdoor komt..
motor is ook gereviseerd vorige week...

kan het niets anders zijn??


Ja, lekt hij niet ofzo?
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
derbi-tuner 12-6-2007 18:36 Print reply

Posts: 2605
misschien ben je heel erg aangekomen
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
Makrolon 12-6-2007 18:37 Print reply

Posts: 6733
misschien omdat je die uitlaat wil uitproberen dat je nu langer door trekt ofzo?
 
KTM 525 EXC Supermoto
REPSOL_MIKE 12-6-2007 18:39 Print reply

Posts: 2238
koop een elektro r1 ofsow..heb je der geen last van
 
derbi-tuner 12-6-2007 18:40 Print reply

Posts: 2605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: REPSOL_MIKE
koop een elektro r1 ofsow..heb je der geen last van


 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
Burningtux 12-6-2007 21:29 Print reply

Posts: 242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaartenGerlo
vroeger had ik een onderlangse proma en nu een bovenlangse gianelli... maar toch geloof ik niet dat het hierdoor komt..
motor is ook gereviseerd vorige week...

kan het niets anders zijn??


motor gereviseerd, alles moet nog los komen... dit duurt wel even hoor... binnen 500 km zal je zien dat je verbruik al weer gezakt is.
Verder moet ik toegeven dat een uitlaat veel invloed heeft op je verbruik. maar niet het dubbele nsr met proma is ook zuiniger dan nsr met tecno, gewoonweg omdat die tecno meer toeren maakt.
 
mtx-r50 12-6-2007 21:40 Print reply

Posts: 264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Burningtux
[...]


motor gereviseerd, alles moet nog los komen... dit duurt wel even hoor... binnen 500 km zal je zien dat je verbruik al weer gezakt is.
Verder moet ik toegeven dat een uitlaat veel invloed heeft op je verbruik. maar niet het dubbele nsr met proma is ook zuiniger dan nsr met tecno, gewoonweg omdat die tecno meer toeren maakt.


idd, je kan met een nieuwe uitlaat alleen opvallend meer verbruiken, als je opvallend meer toeren maakt.
 
I find his films about as funny as getting an arrow through the neck and discovering there's a gas bill tied to it.
christianos 13-6-2007 12:07 Print reply

Posts: 20445
en als je hem nou gewoon even opnieuw afstelt?

uitlaten verwisselen zonder opnieuw af te stellen is haast onmogelijk om dan beide keren de perfect afstelling te hebben.

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 13-6-2007 om 12:07 uur.
 

Dit topic is 1937 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved