btmnl2000 |
12-6-2007 0:06 |
Posts: 53 |
jij zal een betere kwaliteit zuiger moet gebruiken vooral op die suzuki.dit is al een paar keer met mij gebeurt en orrzaak was altijd slechte kwaliteit zuiger.
|
|
|
|
mtx-motard |
12-6-2007 0:10 |
Posts: 14947 |
wtf nog nooit gezien, een zuiger door de helft vast laten lopen.
is je bougie niet te warm geworden, en een gat in je zuiger heeft geblazen. dit omdat de scheur in het midden zit.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
123456 |
12-6-2007 0:23 |
Posts: 178 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: btmnl2000
jij zal een betere kwaliteit zuiger moet gebruiken vooral op die suzuki.dit is al een paar keer met mij gebeurt en orrzaak was altijd slechte kwaliteit zuiger.
was nog de originele suzuki zuiger
|
|
|
|
123456 |
12-6-2007 0:24 |
Posts: 178 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
wtf nog nooit gezien, een zuiger door de helft vast laten lopen.
is je bougie niet te warm geworden, en een gat in je zuiger heeft geblazen. dit omdat de scheur in het midden zit.
geen gat of niks te zien gwn in 2 en veel stukken af vanonder
|
|
|
|
Timofzo |
12-6-2007 0:25 |
Posts: 213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
wtf nog nooit gezien, een zuiger door de helft vast laten lopen.
is je bougie niet te warm geworden, en een gat in je zuiger heeft geblazen. dit omdat de scheur in het midden zit.
Ik denk nie dat zijn bougie te warm is geworden, want da zou je wat "smelt" spetters moeten zien. Een harde vastloper ofzo
Maar je moet ff je carters goed uitspoelen met benzine ofzo.
|
|
|
|
Spark |
12-6-2007 1:21 |
Posts: 77 |
dat moet een beste klap geweest zijn, de zuiger is echt dwars door midden. heb je onlangs iets veranderd aan je brommer? aan de ontsteking gezeten, in de cilinder aan het dremelen geweest, enz.
|
|
mtx-sh for the win! |
|
timoty-dt |
12-6-2007 11:30 |
Posts: 1802 |
is je membraam nog wel goed? misschien dat die naar binnen is gezogen, vind het maar vaag
|
|
kut voetbal |
|
Jarco |
12-6-2007 11:41 |
Posts: 4520 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: timoty-dt
is je membraam nog wel goed? misschien dat die naar binnen is gezogen, vind het maar vaag
Het hele membraan naar binnen gezogen?
|
|
|
|
christianos |
12-6-2007 11:44 |
Posts: 20445 |
nou, hij kan ook gewoon op zijn hoor die zuiger.. er hoeft niet perse een oorzaak te zijn
edit: en zo te zien heeft deze zuiger al heeeeel wat kilometertjes gemaakt.
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 12-6-2007 om 11:45 uur.
|
|
|
|
Renovator |
12-6-2007 16:44 |
Posts: 244 |
1 oplossing: een nieuwe bestellen
heb 4 weken moeten wachten op de zuiger van mijn gt50k
maar dit heb ik nog nooit gezien hoor
zorg wel dat er niets van metaal in je blok is geraakt
|
|
|
|
123456 |
12-6-2007 17:02 |
Posts: 178 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Spark
dat moet een beste klap geweest zijn, de zuiger is echt dwars door midden. heb je onlangs iets veranderd aan je brommer? aan de ontsteking gezeten, in de cilinder aan het dremelen geweest, enz.
nee niet aan geweest had hem nog geen week
|
|
|
|
123456 |
12-6-2007 17:05 |
Posts: 178 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: timoty-dt
is je membraam nog wel goed? misschien dat die naar binnen is gezogen, vind het maar vaag
nee membraam is nog goed.
ik ga de cilinder wrsch laten opboren.
maar dan moeten er al zeker 2 maten worden overgeslagen.
dus zal ie wel wat sneller gaan
|
|
|
|
- Han - |
12-6-2007 17:05 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 123456
[...]
nee membraam is nog goed.
ik ga de cilinder wrsch laten opboren.
maar dan moeten er al zeker 2 maten worden overgeslagen.
dus zal ie wel wat sneller gaan
dat die een mm groter word zal je echt niet merken hoor
|
|
<10.000 posts |
|
123456 |
12-6-2007 17:08 |
Posts: 178 |
1 mm! de krassen zijn dieper iemand die ik ken zij dat als hij opgeboort moet worden een 75-80cc gaat zijn ongeveer
Dit bericht is gewijzigd door 123456 op 12-6-2007 om 17:19 uur.
|
|
|
|
Pauluzzz[Furia]Jovinx |
12-6-2007 20:26 |
Posts: 924 |
Ik zou alsk jou was ff je blok eronder van halen en goed uitspoelen met benzine en dan op de kop uitblazen met de compressor.
|
|
|
|