Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Blijft vastlopen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1167 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #43483 - Blijft vastlopen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1914 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR_rijder 11-6-2007 19:58 Print topicpost

Posts: 510
ik heb een tijdje terug rondgereden met een ori nsr cilinder die vastliep, toen 70 imi dr opgezet en weer vastgelopen, nu malossi erop gezet en binne 500 km weer vastgelopen en nu heb ik deze cilinder laten honen. Maar ik ben bang dat hij weer vast gaat lopen

naar mijn weten heb ik hem goed ingereden

kan er nog iets zijn dat ermee temaken heeft?

Gr.
 

- Han - 11-6-2007 19:58 Print reply

Posts: 9667
wat was er aan je cilinder te zien? Niet gewoon warmgelopen ofzo?
 
<10.000 posts
mtx_owned 11-6-2007 19:59 Print reply

Posts: 2183
krijgt ie wel genoeg smering?? sproeier groot genoeg?
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
ronge48 11-6-2007 19:59 Print reply

Posts: 3003
stukjes zuiger/veer in je blok die steeds worden gepakt ofzo..en hoeveel rij je in?
 
Bier, Zweet en gebakken Schoap
ducatigpr 11-6-2007 19:59 Print reply

Posts: 827
te weinig olie kan een oorzaak zijn

 
rik hulkenberg 11-6-2007 20:00 Print reply

Posts: 10029
500km moet je hem ongeveer in rijden en niet harder dan 45 km per uur
heb je al eens naar de kleur van de bogie gekeken
 
50cc crosser 11-6-2007 20:03 Print reply

Posts: 1866
krukas niet kapot had ik ook namelijk bij me puch 2 vastlopers binnen 2 dagen

 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
Djeep 11-6-2007 20:17 Print reply

Posts: 8621
Lijkt me ook dat je idd speling hebt op je Big End van je krukas..

Was bij mij ook daardoor vastgelopen...
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
50cc crosser 11-6-2007 20:18 Print reply

Posts: 1866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
500km moet je hem ongeveer in rijden en niet harder dan 45 km per uur
heb je al eens naar de kleur van de bogie gekeken


45 wat lul je
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
Djeep 11-6-2007 20:19 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
[...]


45 wat lul je


Is idd een KUT verhaal
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Makrolon 11-6-2007 20:21 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
500km moet je hem ongeveer in rijden en niet harder dan 45 km per uur
heb je al eens naar de kleur van de bogie gekeken


nee idd, en dan 45 in zn 2 vol in de toeren. dan doe je het goed!
 
KTM 525 EXC Supermoto
Ryz 11-6-2007 20:42 Print reply

Posts: 170
misschien is je oliepomp kapot...
 
-Tom- 11-6-2007 20:51 Print reply

Posts: 4151
Kunnen een paar dingen zijn idd:
-Speling op je big-end lager
-Verkeerde afstelling
-Geen smering
 
FTS Member
NSR_rijder 11-6-2007 21:18 Print reply

Posts: 510
speling is het niet want dat is 0,0 en is ook goed gereviseerd allemaal..

inrijden doe ik altijd heel goed ( 1e 100 km 40 rijde en af en toe open trekken,, 2e 100 km 50 en ope trekke af en toe,, 3e 100km 60/70 enzo.. )

en ik deed er meestal 1 op 40 in maar als ik benzine nodig had en bij een pompstation stond deed ik er gewoon 1 op 50 in.. zal dit het kunnen zijn?
 
-Bassie- 11-6-2007 21:31 Print reply

Posts: 6617
gaat niet om snel heid wat je inrijd gaat om aantal toeren dat je inrijd

en altijd 1 op 40 smeren.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
-simon- 11-6-2007 22:36 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
gaat niet om snel heid wat je inrijd gaat om aantal toeren dat je inrijd

en altijd 1 op 40 smeren.


en goede olie gebruiken.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 1914 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved