Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Ivm tunen; wie heeft foto's van AUX poorten op 70cc cilinders

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 890 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4348 - Ivm tunen; wie heeft foto's van AUX...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1770 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hier_ben_ik - Administrator 22-6-2002?20:33 Print reply

Posts: 8499
hehe wat mooi dat ik ook eens gelijk heb rudy hehe echt mooi.. nu moet je ook van deze: smiles naar mij maken vind ik wel hoor
 
Members zijn vervelend :-|
Hier_ben_ik - Administrator 22-6-2002?20:38 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek
[..]
huh? kan nooit veel schelen, we hebben het over de klep zelf he, niet over het systeempje




scheelt dat niet veel?? uitlaatpoort komt ongeveer een halve cm omhoog als de powervalve opengaat, en uitlaatpoort wordt ongeveer 33% groter
 
Members zijn vervelend :-|
Blukaap 22-6-2002?22:31 Print reply

Posts: 10006
Het ging over het verschil tussen Rudy's CR125 cilinder en diegene die hier staat .
 
Bastila is lief
Hier_ben_ik - Administrator 22-6-2002?22:42 Print reply

Posts: 8499
ohh.... sorry dan.. maar toch klopt het wat ik zeg van poorten opengaan yesss
 
Members zijn vervelend :-|
Steve_ZHC 23-6-2002?00:13 Print reply

Posts: 2716
maar...
je kreeg toch meer power onderin door AUX poorten te boren?
Lude heeft dit ook en hij heeft meer power onderin.

En nee, ik weet niet wat blowdown is Siep, maar ik weet wel dat ik jou niet mag, met je debiele kutopmerkingen die nergens op slaan.
Ga aan je kleine pieletje friemelen ofsow.

Maar nu weer even aan de mensen die WEL een normale reactie kunnen geven (en er verstand van hebben); als ik 4 kanalen boor van elk 3,2mm en dan 2 aan elke kant, zou ik hierdoor een nieuwe cilinder mollen, of verbeteren.
En dat van die uitlaatpoort; krijg je dan geen drukverlies???

En Jan; heb jij hier belang bij (om te bewerken)?
 
Rudy 23-6-2002?11:10 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik?

hehe wat mooi dat ik ook eens gelijk heb rudy hehe echt mooi.. nu moet je ook van deze: smiles naar mij maken vind ik wel hoor








HAHA

Hier is foto van powervalve van mijn oude cr (ik weet dat ze groot zijn)







[This message is edited by rudy on 23-6-2002 11:15]
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
verwijderd 23-6-2002?11:43 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: MT7 Racer?

maar...
je kreeg toch meer power onderin door AUX poorten te boren?
Lude heeft dit ook en hij heeft meer power onderin.

En nee, ik weet niet wat blowdown is Siep, maar ik weet wel dat ik jou niet mag, met je debiele kutopmerkingen die nergens op slaan.
Ga aan je kleine pieletje friemelen ofsow.

Maar nu weer even aan de mensen die WEL een normale reactie kunnen geven (en er verstand van hebben); als ik 4 kanalen boor van elk 3,2mm en dan 2 aan elke kant, zou ik hierdoor een nieuwe cilinder mollen, of verbeteren.
En dat van die uitlaatpoort; krijg je dan geen drukverlies???

En Jan; heb jij hier belang bij (om te bewerken)?


waarom wil je power onderin eigenlijk?
een goeie cilinder timing is belangrijker dan veel compressie. en je verliest niet echt veel compressie
 
verwijderd 23-6-2002?11:45 Print reply
Posts: 4082


ik vindt die powervalve wel wat aan de grote kant, bij wedstrijd crossers zijn ze denk ik kleiner, voor meer vermogen, maar smallere powerband. want bij zo'n grote power valve heb je ook een uitlaat nodig die een erg wijde powerband moet hebben, en dat kost pk's
 
Rudy 23-6-2002?12:01 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek



ik vindt die powervalve wel wat aan de grote kant, bij wedstrijd crossers zijn ze denk ik kleiner, voor meer vermogen, maar smallere powerband. want bij zo'n grote power valve heb je ook een uitlaat nodig die een erg wijde powerband moet hebben, en dat kost pk's


Daarom d8 ik ook dat de powervalve er niet in zat
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
MBX OWNER 25-6-2002?23:02 Print reply
Posts: 179
H? Rens, er zitten copyrights op die foto's h?

 
Steve_ZHC 26-6-2002?03:49 Print reply

Posts: 2716
waarom meer power onderin?

Dan kan ik in lagere toeren blijven bij op en doortrekken in de versnellingen.

Ik ben nl. een beetje anti-slijtage door onnodig hoge toeren maken.
 
RRRRossi 26-6-2002?09:45 Print reply
Posts: 58
hey stefan jij hebt een 70 imi toch, moet je 'm gewoon ff door kees stuut ( collega van me )laten tunen, die kerel doet gewoon maar wat maar het helpt wel ik kan nu gewoon met 16:42 karren en hij trekt niet eens zo beroerd op
 
NSR RULEZZ 26-6-2002?12:47 Print reply

Posts: 4934
hmzzz ik rijd met 16-45 of 44 maar hij trekt nogsteeds vet op je moet stuur goed vast houden ik ben er al bijna een x vanaf geflikkerd maar dat komt doordat i vet stotterd

[This message is edited by NSR RULEZZ kaasaanfiets on 26-6-2002 12:51]
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Rens 27-6-2002?14:07 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Originally posted by: MBX?OWNER

H? Rens, er zitten copyrights op die foto's h?



*oeps* ff vergeten
 
achter de maan is alles beter

Dit topic is 1770 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved