Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mallosi 50cc 16mm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1440 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43450 - mallosi 50cc 16mm
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2297 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

teamdoko 10-6-2007 17:08 Print reply
Posts: 420
zal wel gaan lopen
met 16mm maar licht hellemaal verders aan de setup.
je zult je de orginele onsteking moeten vervangen.
rukas moet je vervangen.
en dan de uitlaat.
de eningste fabrieks uitlaat wie hier goed opgaat lopen. is de pro race 50 voor derbi.
je bent dan zo 800 euro verder.



beter koop je een doppler, airsal, hebo ng.
loopt goed icm doppler auspuff gianelli conti
en 16 mm
super betrouwbaar
en snel
 
Makrolon 10-6-2007 17:10 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: teamdoko
zal wel gaan lopen
met 16mm maar licht hellemaal verders aan de setup.
je zult je de orginele onsteking moeten vervangen.
rukas moet je vervangen.
en dan de uitlaat.
de eningste fabrieks uitlaat wie hier goed opgaat lopen. is de pro race 50 voor derbi.
je bent dan zo 800 euro verder.



beter koop je een doppler, airsal, hebo ng.
loopt goed icm doppler auspuff gianelli conti
en 16 mm
super betrouwbaar
en snel


hij is gek he, waarom in godsnaam moet je je ontsteking vervangen? en ori uitlaat en carb kan best. zal alleen niet top lopen.

stop met blaten alsjeblieft.
 
KTM 525 EXC Supermoto
teamdoko 10-6-2007 18:23 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]


hij is gek he, waarom in godsnaam moet je je ontsteking vervangen? en ori uitlaat en carb kan best. zal alleen niet top lopen.

stop met blaten alsjeblieft.


heb jij wel eens op een 50cc gereden zo als een pro race of manston of team. die draaien niet zoals een hondatje 10000 toeren maar die gillen zo rond de 14.500 toeren gaan richting 15000. weinig koppel.
de powerband begint pas laat.

ik heb het zelf gehad.
kreeg mijn hebo maar nie goed afgestelt met orginele onsteking.
dikke vette dip erin niet goed op gang komen enzo.

vooral op de brommercross wil je hebben dat die weer gouw in de hoge toeren zit en das haast niet te doen met de orginele onsteking.

een doppler cillinder heeft gewoon een tammere timming waardoor die geschikter is voor de standaard klasse.
(ook al zou jij niet begrijpen wat de standaard klasse inhoud)


wat zo te zien aan je reactie
loop jij hier maar wat rond te blaten zonder de ervaring van een snelle 50

en kom niet jah maar op een 70cc loopt het wel goed want...l.
je moet na gaan je veel meer koppel hebt.
vooral als je met een voorbeeld als 80 mhr of team komt
of iets in die richting.



 
Makrolon 10-6-2007 18:58 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: teamdoko
[...]


heb jij wel eens op een 50cc gereden zo als een pro race of manston of team. die draaien niet zoals een hondatje 10000 toeren maar die gillen zo rond de 14.500 toeren gaan richting 15000. weinig koppel.
de powerband begint pas laat.

ik heb het zelf gehad.
kreeg mijn hebo maar nie goed afgestelt met orginele onsteking.
dikke vette dip erin niet goed op gang komen enzo.

vooral op de brommercross wil je hebben dat die weer gouw in de hoge toeren zit en das haast niet te doen met de orginele onsteking.

een doppler cillinder heeft gewoon een tammere timming waardoor die geschikter is voor de standaard klasse.
(ook al zou jij niet begrijpen wat de standaard klasse inhoud)


wat zo te zien aan je reactie
loop jij hier maar wat rond te blaten zonder de ervaring van een snelle 50

en kom niet jah maar op een 70cc loopt het wel goed want...l.
je moet na gaan je veel meer koppel hebt.
vooral als je met een voorbeeld als 80 mhr of team komt
of iets in die richting.





ach donder toch op man, andere ontsteking voor een 50 cc. net zoals andere krukas is dat onzin. uitlaat en carb oké. maar dat hoeft ook nog niet eens percé. ik ben niet helemaal dom hoor.
 
KTM 525 EXC Supermoto
jd boer 10-6-2007 19:47 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]


ach donder toch op man, andere ontsteking voor een 50 cc. net zoals andere krukas is dat onzin. uitlaat en carb oké. maar dat hoeft ook nog niet eens percé. ik ben niet helemaal dom hoor.



in een mk pr 50 zou ik toch wel even een andere koppeling doen


AAP
 
rs1sprintuhr
Ice Ap rs50 10-6-2007 19:51 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jd boer
[...]



in een mk pr 50 zou ik toch wel even een andere koppeling doen


AAP


wie zei wat over een koppeling?

ik zou zelfs met stnd ontgrenst een andere koppeling doen
 
GTI - GTD - BMW
Makrolon 10-6-2007 19:53 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


wie zei wat over een koppeling?

ik zou zelfs met stnd ontgrenst een andere koppeling doen


idd, we hadden t helemaal niet over een koppeling. alleen over de ontsteking.
 
KTM 525 EXC Supermoto

Dit topic is 2297 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved