Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Derbi Senda koelvloeistof

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1221 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43430 - Derbi Senda koelvloeistof
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 7906 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DerbiFreak 06 9-6-2007 17:31 Print reply
Posts: 66
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: agent orange
neem de slang die boven je cilinder komt, knijp hierin. Vul het reservoir niet helemaal af maar gooi er hele tijd beetje bij, laat hem hierbij maar fijn stationair lopen


Maar er blijft lucht inkomen. Ik snap er niks van. als ik me tempsensor op me rad er af haal moet je kvs er uitspuiten maar er gebeurt niks, en als ik alleen me slang op me rad er af haal en dan die aansluiting dicht hou en aan die slang zuig komt het omhoog maar loopt weer langsaam terug,

Dit bericht is gewijzigd door DerbiFreak 06 op 9-6-2007 om 17:50 uur.
 
ARWIN_honda 9-6-2007 17:33 Print reply

Posts: 3534
als ik ontluchten moet, rijd ik altijd klein stukje, en vul daarna kvs bij
 
Suzuki GSX-R600 K4
DerbiFreak 06 9-6-2007 17:34 Print reply
Posts: 66
ja doe ik met een scooter ook, maar ik heb wel het nieuwe type blok en daar loopt de kvs net wat anders dan het oude type blok.


 
the-god 9-6-2007 17:35 Print reply
Posts: 63
ik weet dat het off-topic is maar kwil er geen nieuwe voor openen...
ik heb een derbi sm drd en kmoet mijn koelvloeistof bijvullen isdat dezelfde als die van een auto of is het andere kvs
 
DerbiFreak 06 9-6-2007 17:36 Print reply
Posts: 66
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: the-god
ik weet dat het off-topic is maar kwil er geen nieuwe voor openen...
ik heb een derbi sm drd en kmoet mijn koelvloeistof bijvullen isdat dezelfde als die van een auto of is het andere kvs


jeps
 
the-god 9-6-2007 17:39 Print reply
Posts: 63
ok thx
 
DerbiFreak 06 9-6-2007 17:51 Print reply
Posts: 66
iemand een idee
 
MrOi 9-6-2007 17:57 Print reply

Posts: 3110
Heb je wel eerst je rad gevuld, en toen pas je kvs reservoir?
 
XT Supermotard For Sale!
DerbiFreak 06 9-6-2007 18:09 Print reply
Posts: 66
nee, ik wist niet dat dat moest, nooit van gehoort
 
Derbi Joris 9-6-2007 18:22 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiFreak 06
nee, ik wist niet dat dat moest, nooit van gehoort

Gewoon eerst bijvullen vanuit het hoogste punt. Dat is bij jou de slang die vanuit je cilinderkop naar je radiateur loopt, daar vul je bij dan zie wanneer ie goed vol raakt dat er langs beide kanten wat uit komt. Dan doe je de slang weer vast aan de radiateur. Vul je je koelvloeistof bij in het reservoirtje, ga je rondje rijden check je je reservoirtje en enventueel bijvullen en dan heb je het wel ver...
 
DerbiFreak 06 9-6-2007 23:07 Print reply
Posts: 66
ik heb het gevonden, als ik me uitlat dichthoud dan drupt er koelvloeistof uit me verbindings stukken, i heb het nagekeken en nu blijkt dat me binnekop krom is. Is logisch want de dealer heeft hem er op gezet en heeft hem echt kneiterstrak vast gezet, kreeg hem ook bijna niet los. Dus dat word een nieuwe binnekop, is alleen lastig aan te komen voor het nieuwe type blok. Misschien iemand die dit leest, heb je er 1tje voor me?

bedankt allemaal voor jullie reacties
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 9-6-2007 23:09 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiFreak 06
ik heb het gevonden, als ik me uitlat dichthoud dan drupt er koelvloeistof uit me verbindings stukken, i heb het nagekeken en nu blijkt dat me binnekop krom is. Is logisch want de dealer heeft hem er op gezet en heeft hem echt kneiterstrak vast gezet, kreeg hem ook bijna niet los. Dus dat word een nieuwe binnekop, is alleen lastig aan te komen voor het nieuwe type blok. Misschien iemand die dit leest, heb je er 1tje voor me?

bedankt allemaal voor jullie reacties



www.easyparts.nl


En valt dit niet onder garantie als dealer het verprutst ?
 
Vuile Beunkoe 9-6-2007 23:12 Print reply

Posts: 6114
of je vlakt em zelf eventjes...
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
DerbiFreak 06 10-6-2007 14:32 Print reply
Posts: 66
nee ik ben er weg gegaan omdat het van die kk kneuzen zijn. Ze hebben we vorige cilinder ook al gesloopt. Toen heb ik wel een nieuwe gehad. Maar afvlakken dat is tog niet zo makkelijk? Want hij is gewoon krom getrokken. Voor het zicht bijna niet te zien, maar de koelvloeistof als die onder druk komt dan lekt die in me cil en als ik dan me demper dicht houd loopt het tussen me tailpijp uit.
 

Dit topic is 7906 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved