Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - GSM vs NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1057 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4342 - GSM vs NSR
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4413 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

De Schout 8-11-02?14:28 Print reply
Posts: 5327
nieuwe bloken zijn gewoon lichter gemaakt en dus sneller. Als je een krukas van een NSR naast eentje van een AM5 blok houd is die appie krukas echt een slap geval, maar wel lichter, dus sneller
 
tune tweak fiddle bang bummer
Sneks 8-11-02?14:30 Print reply
Posts: 2499
slaat dus weer nergens op, lichte krukas is alleen minder roterende massa, maakt dus totaal niks uit qua snelheid wat iets kan halen.

En lichter? RS is toch echt zwaarder als NSR hoor!
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
NSR RULEZZ 8-11-02?14:48 Print reply

Posts: 4934
hey anton wat had jij er nou psies onderhangen tijdens de big meeting wat jij wou de heletijd tegen mij sporten ik denk dat mijne ongeveer even snel was
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Blukaap 8-11-02?15:03 Print reply

Posts: 10006
Ori cilinder, onbegrenst met een wat groter voortandwiel geloof ik.
 
Bastila is lief
NSR RULEZZ 8-11-02?15:12 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Originally posted by: Blukaap: Happy tree frien...

Ori cilinder, onbegrenst met een wat groter voortandwiel geloof ik.

had i ook niet een andere uitlaat?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Blukaap 8-11-02?15:20 Print reply

Posts: 10006
Nope, onbegrensde uitlaat.
Nu heeft ie wel een andere.
 
Bastila is lief
Zoetahmeerdah [Marcel] 8-11-02?16:00 Print reply

Posts: 5996
maakt carterinlaat veel verschil? dat hebben die dingen toch ook?
 
ik haat mensen
De Schout 8-11-02?17:18 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Originally posted by: Hans F.

slaat dus weer nergens op, lichte krukas is alleen minder roterende massa, maakt dus totaal niks uit qua snelheid wat iets kan halen.

En lichter? RS is toch echt zwaarder als NSR hoor!


lichtere krukas heb ongeveer het zelfde effect als een lichter vliegwiel, hierdoor trek je dus egt wel harder op
 
tune tweak fiddle bang bummer
Blukaap 8-11-02?17:25 Print reply

Posts: 10006
Maar je gaat d'r echt niet sneller door.
 
Bastila is lief
barry 8-11-02?17:29 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: De schout

Quote:
Originally posted by: Hans F.

slaat dus weer nergens op, lichte krukas is alleen minder roterende massa, maakt dus totaal niks uit qua snelheid wat iets kan halen.

En lichter? RS is toch echt zwaarder als NSR hoor!


lichtere krukas heb ongeveer het zelfde effect als een lichter vliegwiel, hierdoor trek je dus egt wel harder op


je hebt hier dus blijkbaar geen ervaring in...

je gaat niks harder lopen, misschien heeeel iets harder trekken, het zorgt voornamelijk voor de gasreactie dat die vooruit gaat

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) - mtx sh lc70 on 8-11-02 18:12]
 
He?
Pingu 8-11-02?17:31 Print reply
Posts: 1842
ik vind dit echt onzin, dat gsm sneller zou zijn dan nsr..... waarom rijden er nu nog steeds honda's vooraan in de wegraces die nieuwe brommers hebben standaard gewoon een veel betere cil, en voor nsr zijn er nu eenmaal geen vette cils te krijgen, of je moet net als hans tegen een daytona aanlopen. ik durf te wedden dat je met een dik getunede nsr net zosnel ben als iedere andere dik getunede brommer, zo niet sneller maar dan bedoel ik niet dat je een malossi hebt en zegt dat je van een gsm met malossi niet kunt winnen oid, want die zullen waarschijnlijk een iets lievere uitlaatpoort hebben, dus met echt gelijk materiaal op verschillende blokken (nsr en gsm dus)
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Sneks 8-11-02?17:38 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: De schout

Quote:
Originally posted by: Hans F.

slaat dus weer nergens op, lichte krukas is alleen minder roterende massa, maakt dus totaal niks uit qua snelheid wat iets kan halen.

En lichter? RS is toch echt zwaarder als NSR hoor!


lichtere krukas heb ongeveer het zelfde effect als een lichter vliegwiel, hierdoor trek je dus egt wel harder op


Heb ik dat niet hierboven getyped
Quote:
minder roterende massa
dit maakt niks uit qua snelheid wat iets kan halen, enkel qua acceleratie.

De enige reden dat modernere schakels onbegrenst harder gaan als honda's is dat de huidige importeisen gewoon minder streng zijn (er mag gewoon een redelijk goed getimde cilinder opzitten, 6-bak etc. Enkel begrenst op de uitlaat gaat het dan 45)




Ga jij je krukas en zuiger maar uithollen als je harder wilt
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
De Schout 8-11-02?18:16 Print reply
Posts: 5327
zijn we het toch eens of nie. schil in optrekken, nie in snelheid. lichte zuiger schilt trouwes wel iets als je ectreem hoge toere gaat draaie
 
tune tweak fiddle bang bummer
Jan van Elderen 8-11-02?18:36 Print reply

Posts: 555
Quote:
Originally posted by: Pingu

ik vind dit echt onzin, dat gsm sneller zou zijn dan nsr..... waarom rijden er nu nog steeds honda's vooraan in de wegraces die nieuwe brommers hebben standaard gewoon een veel betere cil, en voor nsr zijn er nu eenmaal geen vette cils te krijgen, of je moet net als hans tegen een daytona aanlopen. ik durf te wedden dat je met een dik getunede nsr net zosnel ben als iedere andere dik getunede brommer, zo niet sneller maar dan bedoel ik niet dat je een malossi hebt en zegt dat je van een gsm met malossi niet kunt winnen oid, want die zullen waarschijnlijk een iets lievere uitlaatpoort hebben, dus met echt gelijk materiaal op verschillende blokken (nsr en gsm dus)


Of je moet een japanse kennis hebben
Mss binnenkort een XTREEM cilinder/uitlaat + HPI
voor op mijn mb
 
*blurk*
Pingu 8-11-02?18:58 Print reply
Posts: 1842
mar da is dus al luchtgekoeld he... mar wel roig
 
2fast 2stroke mbx80 tuned

Dit topic is 4413 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved