Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - GSM vs NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 731 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4342 - GSM vs NSR
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4405 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR JunK 19-6-2002?21:36 Print reply

Posts: 2339
ik baal er toch wel van die van mij is KUT vergeleken met die GSM en die van mij moet beter kunnen zij die jongen maar hoe dan? en met beter bedoel ik dus met het spul wat erop zit

KAN IEMAND ME DAT KOPPELING GEDOE FF UITLEGGEN?
ja? oke bedankt alvast

en zijn mijn prestaties slecht? wat ik er nu uithaal?
 
rebuild nsr 19-6-2002?22:42 Print reply
Posts: 494
ik weet niet wat je allemaal lult maar het slaatecht nergens op!!!!!!
koppeelen doe je met de linker hand: men knijpt bij het overschakelen de koppeling in en laat hem weer rustoig los als de volgende versnelling is bereikt. Om op te trekken moet je je koppeling rustig los laten en vooral veel gas geven.
veeel succe
 
nothing beats a cubic inch
barry 19-6-2002?22:49 Print reply

Posts: 7387
ik heb ook altijd met scooters behalve als ze orgineel zijn dat met het stoplicht ben ik altijd sneller weg maar als ik overschakel van de 1 naar de 2 dan halen ze mij in omdat ze dan net hard beginnen te trekken, en dan als ik weer in de 3 kom, kom ik weer dichterbij en dan licht het er maar aan welke sneller is op top

maar ik heb dan ook 50snel en geen 70 anders had ik wel iets goed fout zitten


oh jah ik heb 1 keer tegen een derbi sm gesport:
derbi sm:
alles orgineel alleen begrenser uit uitlaat en andere tandwielverhouding(meer snelheid)
top:90km/h (teller)
6bak

mtx sh:
50eurocilindro ongetuned
voor de rest alles orgineel
12-47
top:70km/h
4bak
nou ik reed hem er vet uit, ik trok veel harder, ik bleef sneller acceleren tot aan mijn top en toen kwam hij voorbijzetten, maar dat trok dus helemaal niet zo geweldig op, maar later hoorde ik dat die cilinder kats versleten was en blablabla nog meer mee aan de hand was

maar ik vond het wel mooi dat ik had gewonnnen met optrekken van een derbi sm


[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) on 19-6-2002 22:55]
 
He?
Martijn 19-6-2002?23:18 Print reply
Posts: 10000
nou mijn theorie...:

nieuwe blokken, zijn sneller, nieuwer, komt gewoon meer kracht uit....maaaaaaar....gaan volgens mij minder lang mee dan de ouwe vertrouwde shit...

misscihen zit er IN je blok iets niet goed....lekkende pakking, keerring niet perfect, lager poep, iets vaags...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
e van kalsbeek 19-6-2002?23:42 Print reply
Posts: 354
ok gsm. is sport/cros, hij heeft 6bak en nieuw geen lekkingen, als hij hem goed heeft afgesteld sproeier perfect ect kan zo'n ding behoorlijk raggen, want is wel gebouwt voor super motard races maar 90voor ori is behoorlijk snel ik zou hem op 70ori schaten max.

nsr is onroad dus is niet op snelheid geboud maar op goed blok en uiterlijk dat kan ook behoorlijk scheelen tegen gsm met optrekken ect
 
RS VAN AF 99 GEZOCHT MAIL ME ALS JE ER 1 TEKOOP HEBT
SpeedYveS 20-6-2002?01:03 Print reply
Posts: 1644
neem een minarelli AM5 blok met standaard minarelli cylinder, 50cc 12mm carbje of 9 zelfs. goed uitlaatje, en je rijd 100, no shit. zo is het gewoon. vergelijk die cylinders als een GT4. met uitlaat op maat. zo is het gewoon.
 
Pingu 20-6-2002?15:20 Print reply
Posts: 1842
da is wel zo... maar nsr is echt niet slomer hoor
alleen is er niet echt bruut spul voor te krijgen. als je een belze nsr onbegrenst tegen zo een rieju ofzo (gsm nooit op gereden) zet, dan wint die nsr nog. alleen 70cc is mal. het vetst standaard, en die vind ik standaard NIET vet
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Blorn 20-6-2002?16:10 Print reply

Posts: 13825
ging ook keer sporten tegen onbegrenzd gsm, ik met mn mt 70mal,20mm,snelle uitlaat.. hield m met optrekken noway bij.. (toen liep ie ook wel kut dat moet ik toegeven..)
 
Superfunk 20-6-2002?17:36 Print reply

Posts: 1442
Quote:
Originally posted by: harm?van duijn

ik weet niet wat je allemaal lult maar het slaatecht nergens op!!!!!!
koppeelen doe je met de linker hand: men knijpt bij het overschakelen de koppeling in en laat hem weer rustoig los als de volgende versnelling is bereikt. Om op te trekken moet je je koppeling rustig los laten en vooral veel gas geven.
veeel succe

Tuurlijk weet hij hoe hij schakelen moet.Het gaat erom hoe hij de koppeling moet afstellen.Want zijn nsr is perfect afgesteld(carb).Maar als je bv bij mijn nsr (vrij standaard op pijp na)gaat rijden en je rijdt bv 5 km per uur.En hij(nsrjunk)doet dat en hij geeft gas wil dat ding gewoon niet vooruit.Pas bij iets van 8000 toeren wil hij echt hard trekken.Daaronder is het gewoon traag.En bij mij trekt hij gewoon hard door.
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
Rick 20-6-2002?17:41 Print reply

Posts: 3788
dat is dus die tecno uitlaat
ik kan het weten want ik heb er zelf ook een
 
Ride like your ass is on fire!!!
Sneks 20-6-2002?17:43 Print reply
Posts: 2499
koppeling afstellen doe je door je linkerhand gebruik goed te doseren , er valt niks aan af te stellen.

Wat mij eerder het probleem lijkt is dat je setup niet helemaal goed is, probeer eens een andere uitlaat
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
barry 20-6-2002?17:52 Print reply

Posts: 7387
met orginele uitlaat heb je meer kracht onderin maar houd weer erg in op top!
 
He?
Siepie Wokkel 20-6-2002?18:05 Print reply
Posts: 3888
ik dnek dat ze met koppeling afstellen bedoelen, dat op het blok, die je koppelingskabel gespannen houd, mischien bedoelen ze dat, dat je hem dan slapper doet of strakker, zodat hij sneller/later pas ontkoppelt afhankelijk van hoever jeje koppeling indrukt
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Nasic 20-6-2002?18:24 Print reply
Posts: 890
Jah het is gewoon zo dat de nieuwe shit doorsnee sneller is dat bijvoorbeeld honda. en ik ben het dan ook wel met martijn eens dat het nieuwe spul wat harder slijt, want met een 50snel en een snel uitlaatje draai je al snel 12.000 ? 13.000 toeren.

verder rijd 90% van de nieuwe brommers 80km/u digi, komt overeen met 90 km/u op de klokken (jah ik weet het, tellers wijken tegenwoordig ook al af op schakels).
 
Ducati 900SS
-Zeroed in- 20-6-2002?18:56 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Die GSM heb je toch pas een week ofzo?

En dan al Tunen?

praatjesmaker


wat loop jij nou weer stroef te lullen

 

Dit topic is 4405 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved