oke broer van een kameraad van mij heb een GSM orgineele cilinder orginele carb en een ninja uitlaat, en ik was daar gisteren ivm examen feest en die jongen wou wel eens tegen mn NSR sporten (16mm,50cceuro,techno,twv 14-42) maar... ik maakte geen ene kans op alles was die GSM beter optrekken, top, kracht echt alles ik weet wel dat een GSM nieuwer is en dat die een 6bak heeft en ik wist ook dat ik het wel zou verliesen maar dit was te erg... al mn vrienden stonden te kijken van wat krijgen we nu dan :n
na het sporten gingen we ff wisselen van brommer en die GSM kon je gewoon in zn 2 goed wegtrekken met weinig toeren en dat trok nog goed (over zn 1 niet te spreken dat was helemaal :n ) je kon met die GSM zegmaar gewoon met 3K toeren goed en snel wegtrekken terwijl ik als ik met 3K toeren wegtrek niet vooruit kon ik moet echt 10K toeren draaien en dan mn koppeling rustig op laten komen om hard weg te komen.
dit viel die jongen dus ook op en die snapte er geen fuck van waarom ik zo kanker veel toeren moet draaien om hard weg te komen (en dan was ik nog slomer als die GSM) en hij zij dat dat echt veel beter moest kunnen, maar is dit zo? want mn carb is gewoon goed afgesteld en techno uitlaat is ook niet slecht en die euro das ook geen troep, die jongen had het erover dat het misschien aan mn koppeling zou kunnen liggen
om ff een voorbeeld te geven van mn optrek snelheid tegen een appie SR WWW zonder begrensers en orginele uitlaat verlies ik met optrekken maar haal hem na 30 sec wel weer in
ik dacht dat die van mij goed reed totdat ik op die GSM stapte is die GSM nou gewoon superier tegen over een NSR of is dit verschil te groot en is mijn NSR niet goed afgesteld (koppeling, of twv?) en als die het zou kunnen zijn kan dan iemand me uitleggen hoe je je koppeling goed afsteld?
live is hard after this moment :a
|