Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - vario

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1031 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43415 - vario
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8482 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

X-treme_yamaha 11-6-2007 11:49 Print reply

Posts: 368
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
als ik dit allemaal heb gekocht:

variateur malossi : 59.00
achterkoppeling : 50.00
borgring : 1,50
malossi variosnaar : 15.00
asset malossi : 95.00
vario naaf revisieset : 25.00
rollenset polini...gram: 14,50
verzendkosten : 7,50

totaal : 267,50 euro

wie denkt dat dit het waard is?



jij bent gek,.... koop het gewoon 2ehands.... is gewoon net zo goed... vario op een vespa vind ik persoonlijk niks
 
Wie zoekt er derbi senda onderdelen!!!??
vespa_hein 11-6-2007 12:39 Print reply

Posts: 466
Op marktplaat enzo helemaal niets te vinden:S Dus nieuwe of niet?:p

Dit bericht is gewijzigd door vespa_hein op 11-6-2007 om 12:41 uur.
 
GhostRider_SM 11-6-2007 12:51 Print reply

Posts: 2142
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
als ik dit allemaal heb gekocht:

variateur malossi : 59.00
achterkoppeling : 50.00
borgring : 1,50
malossi variosnaar : 15.00
asset malossi : 95.00
vario naaf revisieset : 25.00
rollenset polini...gram: 14,50
verzendkosten : 7,50

totaal : 267,50 euro

wie denkt dat dit het waard is?



voor je vespa denk ik zelf niet dat dat zoveel waard is.

zoveel krijg je er nooi weer voor alleen al 267.50 voor vario nou
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
vespa_hein 11-6-2007 13:09 Print reply

Posts: 466
wat bedoel je?
 
mtlover 11-6-2007 13:11 Print reply

Posts: 2372
Dat heel die investering in een Vespa geen zin heeft omdat je het er nooit meer uit krijgt bij bijvoorbeeld een eventuele verkoop..
 
vespa_hein 11-6-2007 13:16 Print reply

Posts: 466
ook niet als ik er nog 4 jaar mee rij?
 
Jarco 11-6-2007 13:36 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
ook niet als ik er nog 4 jaar mee rij?


Nee maar de wat je nu allemaal investeert in je vario brengt nauwelijks meerwaarde mee bij de verkoop. Het is maar wat je zelf belangrijk vindt..
 
vespa_hein 11-6-2007 14:20 Print reply

Posts: 466
mn brommer trekt nu echt voor geen ene flikker, hij moet echt harder trekken en anders weet ik niets anders als een vario.
 
Jarco 11-6-2007 14:35 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
mn brommer trekt nu echt voor geen ene flikker, hij moet echt harder trekken en anders weet ik niets anders als een vario.


Andere brommer nemen ? :P.. kijk wat ben je allemaal van plan om te doen? Je kan ook een andere uitlaat nemen, ander carbje. Daarmee ben je niet zo duur uit t.o.v wat je zelf aangeeft..
 
vespa_hein 11-6-2007 14:47 Print reply

Posts: 466
ik heb al ander carb. andere uitlaat ander luchtfilter

 
Erik 39 11-6-2007 15:37 Print reply

Posts: 15088
Nouja, als jij nog 4 jaar op die brommer rijd, waarom niet 260,00 uitgeven? Vaak geef je aan een brommer zowieso meer uit dan wat je er voor krijg bij de verkoop. Ik zou, als je het graag wil, het gewoon kopen.
Je kan ook je vespa verkopen, en die 260 euro erbij doen, en wat kopen wat wél hard trekt etc. Maar dat moet je zelf weten
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
ArvidW 11-6-2007 15:55 Print reply

Posts: 201
Wat veel goedkoper is is een Polini 80cc + Speedengine + Proma Circuit + strakkere trekveertjes.

Dan trek je 100% zeker harder op dan met 50cc + vario !

(Polini 80cc staat bekend om zijn grote koppel (beukpower) en icm een Proma Circuit kom je zeker snel weg bij het stoplicht)

Maar jij was toch diegene die niet met 70 of 80cc wilde rijden ?
 
vespa_hein 11-6-2007 16:03 Print reply

Posts: 466
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ArvidW
Wat veel goedkoper is is een Polini 80cc + Speedengine + Proma Circuit + strakkere trekveertjes.

Dan trek je 100% zeker harder op dan met 50cc + vario !

(Polini 80cc staat bekend om zijn grote koppel (beukpower) en icm een Proma Circuit kom je zeker snel weg bij het stoplicht)

Maar jij was toch diegene die niet met 70 of 80cc wilde rijden ?


ja ik wil wet met 70 of 80cc rijden maar mn ouders willen het niet en om stiekem te bestellen enzo is ook heel gezeur dus iig geen 70 of 80cc, daarom dacht ik als ik nu een vario erop zet en mis dan de 50 snel athena trek ik ook wat harder op en topsnelheid ook hoger.
 
bikkeltje 11-6-2007 16:05 Print reply

Posts: 2380
als je al harder rijd dan 45 ben je al niet verzekerd en daar gaat het je ouders waarschijnlijk om. Als ik jou was zou ik of deze brommer verkopen en andere kopen van dat geld plus die 260, die wat harder loopt. Of deze zo houden en ermee leven of gewoon meer cilinderinhoud, andere carb enz nemen.
 
vespa_hein 11-6-2007 16:10 Print reply

Posts: 466
ik weet dat ik al niet verzekerd ben maar mn ouders snappen dat niet helemaal en om hele andere brommer te kopen is ook gezeur en kost ook veel geld, denk dat ik gewoon de hele vario nieuwe koop
 

Dit topic is 8482 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved