Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Wat is het beste cil

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1292 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43383 - Wat is het beste cil
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2011 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

W Dijkstra 6-6-2007 13:13 Print topicpost
Posts: 50
hallo,

Ik had een vraagje, ik heb een 13mm carb en een std model (snelle uitvoering) uitlaat.
Ik wou graag een 70cc cil of kan ik beter een 50 snel nemen.


Bvd. W Dijkstra
 

driver004 6-6-2007 13:15 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: W Dijkstra
hallo,

Ik had een vraagje, ik heb een 13mm carb en een std model (snelle uitvoering) uitlaat.
Ik wou graag een 70cc cil of kan ik beter een 50 snel nemen.


Bvd. W Dijkstra

wat voor brommer en type?
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
W Dijkstra 6-6-2007 13:50 Print reply
Posts: 50
Honda mb5 (4 bak) tandwielverhouding 13-42 oja en er moet nog wel redelijk mee te rijden zijn, bvd
 
oenoehoofd 6-6-2007 13:52 Print reply

Posts: 17851
neem dan maar 70, die dingen zijn zowiezo al sloom, dus doe dan maar 70cc
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
erwin fs1 6-6-2007 14:00 Print reply

Posts: 897
maar dan moet je mischien ook een grotere carb
 
vake bej te bange....
W Dijkstra 6-6-2007 14:16 Print reply
Posts: 50
Wat voor cil raden jullie mij aan dan parmakit of ............ moet een beetje slijtvast zijn.
 
driver004 6-6-2007 14:28 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: W Dijkstra
Wat voor cil raden jullie mij aan dan parmakit of ............ moet een beetje slijtvast zijn.

70 imi en die laten afwerken / tunen dan heb je snelle cil voor wijnig geld..
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Cyper.76 6-6-2007 14:37 Print reply

Posts: 219
70cc airsal moeten ook goede cillinder zijn. kosten 90 euro, ga er zelf ook een halen voor mijn honda mt5. moet je wel een grotere carburateur als je hem lekker wil laten lopen.. denk aan 18 tot 21 mm ofzo
 
W Dijkstra 6-6-2007 14:38 Print reply
Posts: 50
Die euro's kunnen me niet zo veel schelen als het maar onder 200 euro blijft ik dacht zelf aan parmakit maar is dat een beetje kwaliteit voor m'n geld?? en ik heb een 13mm carb wil dat wel een beetje rijden of zou ik dan een 16 mm moeten kopen uit de sloop.

bvd
 
Jarco 6-6-2007 14:40 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: W Dijkstra
Die euro's kunnen me niet zo veel schelen als het maar onder 200 euro blijft ik dacht zelf aan parmakit maar is dat een beetje kwaliteit voor m'n geld?? en ik heb een 13mm carb wil dat wel een beetje rijden of zou ik dan een 16 mm moeten kopen uit de sloop.

bvd


Kan je beter een 2e hands cilinder halen( 70 mallosi ot, eurokit/athena of een parmakit/zeta) en een 18 mm kehin..
 
W Dijkstra 6-6-2007 14:48 Print reply
Posts: 50
Is parmakit kwalitatief goed of is het bagger.
 
driver004 6-6-2007 15:12 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: W Dijkstra
Is parmakit kwalitatief goed of is het bagger.

goed is gewoon zeta maar dan onder andere naam
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Jarco 6-6-2007 15:20 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: W Dijkstra
Is parmakit kwalitatief goed of is het bagger.


Parmakit gebruiken dezelfde mallen Als zeta(zeta=parmakit, daarom staat er bij mijn reply ook zeta/parmakit. Verder wel een vrij goede cil.

 
honda hiddy 6-6-2007 15:54 Print reply
Posts: 70
hoe hard wil je gaan?

50 immi = +-70/85 km/h kost ongv 50 euro
70 immi = +-75/90 km/h met wat meer trekkracht kost ongv 50 euro
70 eurokit= +-70/85 km/h kost ongv 80/90 euro
70 mallosie= +-80/90 km/h duur
70 polini = +-80/95 km/h duur
70 athena = +-80/95 km/h 120 euro ongv



Dit bericht is gewijzigd door honda hiddy op 6-6-2007 om 16:03 uur.
 
driver004 6-6-2007 16:15 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda hiddy
hoe hard wil je gaan?

50 immi = +-70/85 km/h kost ongv 50 euro
70 immi = +-75/90 km/h met wat meer trekkracht kost ongv 50 euro
70 eurokit= +-70/85 km/h kost ongv 80/90 euro
70 mallosie= +-80/90 km/h duur
70 polini = +-80/95 km/h duur
70 athena = +-80/95 km/h 120 euro ongv



Dit bericht is gewijzigd door honda hiddy op 6-6-2007 om 16:03 uur.


wat een gezever
je kunt wel een snele cillinder halen alleen die doet ze werk alleen goed met een juiste carb en uitlaat
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Matthijsar50 6-6-2007 18:00 Print reply

Posts: 1029
70 cc eurokit is vrij snel..
ik had em op mn mt zitten, met een 20 mm carbje.. goed afgesteld en toen sjouwde die wel aardig! had een tandwielverhouding zodat ik focking snel optrok, hiermee was in de 2 autowheelies normaal.. maarja.. topsnelheid was maar 65 km/h, maar denk dat je met een andere tandwielverhouding wel de 85 kan halen.
wel jammer is dus dat je een andere carb. moet.. en wss ook een andere uitlaat.. en de cil. vond ik zeer slijtvast.. ding loopt nu nog steeds (2 jaar vol gas mee door het bos)!
 
Peugeot 106 rallye ph2!

Dit topic is 2011 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved