driver004 |
6-6-2007 13:15 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: W Dijkstra
hallo,
Ik had een vraagje, ik heb een 13mm carb en een std model (snelle uitvoering) uitlaat.
Ik wou graag een 70cc cil of kan ik beter een 50 snel nemen.
Bvd. W Dijkstra
wat voor brommer en type?
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
W Dijkstra |
6-6-2007 13:50 |
Posts: 50 |
Honda mb5 (4 bak) tandwielverhouding 13-42 oja en er moet nog wel redelijk mee te rijden zijn, bvd
|
|
|
|
oenoehoofd |
6-6-2007 13:52 |
Posts: 17851 |
neem dan maar 70, die dingen zijn zowiezo al sloom, dus doe dan maar 70cc
|
|
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY |
|
erwin fs1 |
6-6-2007 14:00 |
Posts: 897 |
maar dan moet je mischien ook een grotere carb
|
|
vake bej te bange.... |
|
W Dijkstra |
6-6-2007 14:16 |
Posts: 50 |
Wat voor cil raden jullie mij aan dan parmakit of ............ moet een beetje slijtvast zijn.
|
|
|
|
driver004 |
6-6-2007 14:28 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: W Dijkstra
Wat voor cil raden jullie mij aan dan parmakit of ............ moet een beetje slijtvast zijn.
70 imi en die laten afwerken / tunen dan heb je snelle cil voor wijnig geld..
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
Cyper.76 |
6-6-2007 14:37 |
Posts: 219 |
70cc airsal moeten ook goede cillinder zijn. kosten 90 euro, ga er zelf ook een halen voor mijn honda mt5. moet je wel een grotere carburateur als je hem lekker wil laten lopen.. denk aan 18 tot 21 mm ofzo
|
|
|
|
W Dijkstra |
6-6-2007 14:38 |
Posts: 50 |
Die euro's kunnen me niet zo veel schelen als het maar onder 200 euro blijft ik dacht zelf aan parmakit maar is dat een beetje kwaliteit voor m'n geld?? en ik heb een 13mm carb wil dat wel een beetje rijden of zou ik dan een 16 mm moeten kopen uit de sloop.
bvd
|
|
|
|
Jarco |
6-6-2007 14:40 |
Posts: 4520 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: W Dijkstra
Die euro's kunnen me niet zo veel schelen als het maar onder 200 euro blijft ik dacht zelf aan parmakit maar is dat een beetje kwaliteit voor m'n geld?? en ik heb een 13mm carb wil dat wel een beetje rijden of zou ik dan een 16 mm moeten kopen uit de sloop.
bvd
Kan je beter een 2e hands cilinder halen( 70 mallosi ot, eurokit/athena of een parmakit/zeta) en een 18 mm kehin..
|
|
|
|
W Dijkstra |
6-6-2007 14:48 |
Posts: 50 |
Is parmakit kwalitatief goed of is het bagger.
|
|
|
|
driver004 |
6-6-2007 15:12 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: W Dijkstra
Is parmakit kwalitatief goed of is het bagger.
goed is gewoon zeta maar dan onder andere naam
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
Jarco |
6-6-2007 15:20 |
Posts: 4520 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: W Dijkstra
Is parmakit kwalitatief goed of is het bagger.
Parmakit gebruiken dezelfde mallen Als zeta(zeta=parmakit, daarom staat er bij mijn reply ook zeta/parmakit. Verder wel een vrij goede cil.
|
|
|
|
honda hiddy |
6-6-2007 15:54 |
Posts: 70 |
hoe hard wil je gaan?
50 immi = +-70/85 km/h kost ongv 50 euro
70 immi = +-75/90 km/h met wat meer trekkracht kost ongv 50 euro
70 eurokit= +-70/85 km/h kost ongv 80/90 euro
70 mallosie= +-80/90 km/h duur
70 polini = +-80/95 km/h duur
70 athena = +-80/95 km/h 120 euro ongv
Dit bericht is gewijzigd door honda hiddy op 6-6-2007 om 16:03 uur.
|
|
|
|
driver004 |
6-6-2007 16:15 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda hiddy
hoe hard wil je gaan?
50 immi = +-70/85 km/h kost ongv 50 euro
70 immi = +-75/90 km/h met wat meer trekkracht kost ongv 50 euro
70 eurokit= +-70/85 km/h kost ongv 80/90 euro
70 mallosie= +-80/90 km/h duur
70 polini = +-80/95 km/h duur
70 athena = +-80/95 km/h 120 euro ongv
Dit bericht is gewijzigd door honda hiddy op 6-6-2007 om 16:03 uur.
wat een gezever
je kunt wel een snele cillinder halen alleen die doet ze werk alleen goed met een juiste carb en uitlaat
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
Matthijsar50 |
6-6-2007 18:00 |
Posts: 1029 |
70 cc eurokit is vrij snel..
ik had em op mn mt zitten, met een 20 mm carbje.. goed afgesteld en toen sjouwde die wel aardig! had een tandwielverhouding zodat ik focking snel optrok, hiermee was in de 2 autowheelies normaal.. maarja.. topsnelheid was maar 65 km/h, maar denk dat je met een andere tandwielverhouding wel de 85 kan halen.
wel jammer is dus dat je een andere carb. moet.. en wss ook een andere uitlaat.. en de cil. vond ik zeer slijtvast.. ding loopt nu nog steeds (2 jaar vol gas mee door het bos)!
|
|
Peugeot 106 rallye ph2! |
|