Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Tsx Blaast weer :)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1073 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4335 - Tsx Blaast weer :)
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1465 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nick - Administrator 20-6-2002?08:07 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?

oh jah, dat afstellen, als je zegmaar in de 1ste versnellingoptrekt en het moment dat je wil toverschakelen dan blijft ie zegmaar gewoon volgas houden terwijl je geen gas geeft, en dit heeft hij alleen hoog in de toeren, en hij blijft ook moeilijk stationair lopen, onder de 2-3000rpm valt hij uit en in dat toerengebied komt hij ook moeilijk overheen, maar is hij eroverheen dan is de gasreactie wel redelijk, en hij zakt langzaam in de toeren in de vrij
wat is er fout?

Ej jah ik wil niet veel zeggen maar met VEEL compressie loopt ie LAGER stationair. Dus als je zoveel compressie hebt is het vreemd dat je hem zo hoog stationair moet laten lopen om hem niet te laten uitvallen.
En als je blok veel weerstand heeft is het natuurlijk ook een reden dat je zo hoog statio moet lopen...

Als ik jullie was zou ik er nog een keertje goed naar kijken hoor voor je er echt op ga blazen, want straks is er toch iets niet goed en dan is je hele blok naar de klote. :a
 
barry 20-6-2002?10:46 Print reply

Posts: 7387
dat ding van pim heeft normale compressie hij heeft een beetje overdreven, maar het ging in het begin een beetje zwaar omdat gewoon alles nieuw is, moet allemaal een beetje op me kaar inlopen


mijn mtx loopt met 500rpm nog net staionair en dat vind ik best wel lijp
 
He?
Blukaap 20-6-2002?13:35 Print reply

Posts: 10006
uhhmmm, al aan valse lucht gedacht ??
Mijn MT heeft exact dezelfde probleempjes doordat ik vergeten was om de olie aansluiting op het spruitstuk af te sluiten.

Dit is bijna zeker een (flink) valse lucht probleem.
 
Bastila is lief
Blorn 20-6-2002?13:39 Print reply

Posts: 13825
lijkt er idd wel op, maar mn mt had dat veeeeeel erger, als ik ree en ik kneep mn koppeling in dan begon ie toch toeren te maken.. bleek dat 1 van de bouten op mn spruitstuk los was getrild (waar de carb mee vast zit), de carb hing dus gewoon een beetje voor het spruitstuk
 
SkaBla [Pim] 20-6-2002?17:32 Print reply

Posts: 4659
hehe kweet het al me cil kop zit maar op 3 plaatsen vast
rechts achter zit niet lekker vast volgens mij is het tapeind afgebroken :a
nou ja ff naar kijke vanavond
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
barry 20-6-2002?17:47 Print reply

Posts: 7387
jah man ik ff kijke terwijl ie liep, kijk ik ff bij zijn cilinderkop daar bij de koppaking, geef hij gas, komt er gewoon een dikke ranzige benzine mengesel naar mijn kop gespoten

nee zo erg is het nog niet maar hij lekt wel als de neten, dus ff maken
 
He?
Nasic 20-6-2002?18:28 Print reply
Posts: 890
Cool heb je het probleem gevonden, kun je lekker afstellen en karruuuh
 
Ducati 900SS
HondaMiX 20-6-2002?19:22 Print reply
Posts: 246
Je moet een MT kopen jongen! TSX is kermisspul
 
SkaBla [Pim] 28-6-2002?15:55 Print reply

Posts: 4659
Quote:
Originally posted by: MBBBBBB?

Die dingen zijn fet handig! Weet je precies of je zuiger( veren) nog goed zijn!

Ahhh, hij heeft wel een luchtsleutel hoor! :n :a


barry hier: jah dat is een mooi dingetje, hij heeft 1223 Nm :n


 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Ralf 28-6-2002?22:26 Print reply

Posts: 9073
Ik heb men compressie een keer nagemeten, was 3 bar, had net gehoonde cylinder en neie zuiger, echt forking laaag...
 
SIWWN 28-6-2002?22:37 Print reply
Posts: 7079
ja... fucking laag ja

benzine auto heeft +- 12 bar en diesel +- 25 bar dacht ik

Haal eens een nieuwe kop en voetpakking en/of sluiten je membraamkleppies niet goed af ofsow..
 

Dit topic is 1465 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved