Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Tsx Blaast weer :)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 804 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4335 - Tsx Blaast weer :)
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1464 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SkaBla [Pim] 19-6-2002?15:08 Print topicpost

Posts: 4659
Vandaag samen bij barry ff de koppeling goed gemaakt, zat een ringetje te veel tussen blijkbaar maar goed dat werkt nu, heb ik alleen na 1 keer knijpen me 2e koppelings kabel vermoord, een heel binnen stuk komt er zo maar uit, en niet de binnen kabel maar daar zit nog iets bij in. Vaag kabels. Maar goed nu kan ik hem aandrukken, alles loopt nog wel een beetje zwaar in het blok omdat alles nieuw is. Ook super veel compressie maar tis nie echt gelukt om hem af te stellen, misschien dat barry er meer over kan vertellen maar als ik in de 1 weg rij en dan vel toeren maak en dan gas los die gaat ie door met toeren maken.... beetje vaag maar goed... in het weekend gaan we ff foto's maken denk ik, met goede kwaliteit en niet met die van mij als er foto's zijn post ik ze hier meteen


voorlopige foto's




[This message is edited by "TSX" SkaBla on 19-6-2002 15:35]
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D

Nasic 19-6-2002?15:47 Print reply
Posts: 890
ey dude....... strakke tsx..... nu nog ff afstellen en dan lekkah karre in de zome
 
Ducati 900SS
nelle 19-6-2002?15:57 Print reply
Posts: 161
wouwwww......magk ff zeggend at ik dat ding echt wel cool vind
 
ojee ojee ojee...waar is toch mijn OB! o gut ogut ogut...hij zit nog in mn.......handtasje:e
Junkie XR 19-6-2002?16:47 Print reply

Posts: 5753
Quote:
Originally posted by: NeLLe?

wouwwww......magk ff zeggend at ik dat ding echt wel cool vind

Je laat weer duidelijk merken dat je op jongetjes op schakelbrommertjes valt!!
 
Nick - Administrator 19-6-2002?17:26 Print reply

Posts: 4967
Ik zou dat 'hij loopt een beetje zwaar' toch maar ff goed in de gaten houden! Want als het zo blijft zit er toch echt iets niet goed in je blok en dan mol je echt alles.
En hoe kan je nou je compressie voelen als je blok zwaar loopt? Behalve dan door zo'n compressie metertje in je bougiegat te schroeven maargoed, neem aan dat je dat niet bedoeld.
 
Hier_ben_ik - Administrator 19-6-2002?17:37 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Originally posted by: Nick?

[..]

Behalve dan door zo'n compressie metertje in je bougiegat te schroeven maargoed, neem aan dat je dat niet bedoeld.


ah dat was dat gekke metertje wat ik laatst ergens tegenkwam bij ons opa op zolder.. is kijken of ik het nog kan vinden.. dacht al van wat is dat voor een gekke luchtdrukmeter van compressor
 
Members zijn vervelend :-|
MBBBBBB 19-6-2002?17:46 Print reply
Posts: 2340
Die dingen zijn fet handig! Weet je precies of je zuiger( veren) nog goed zijn!

Ahhh, hij heeft wel een luchtsleutel hoor! :n :a
 
Woeter 19-6-2002?18:14 Print reply

Posts: 2832
Gewoon keihard scheuren, in de versnelling doortrekken totdat de toerenteller een rondje heeft gedraaid, dan loopt je blok lekker snel soepel hoor

EDIT:
En natuurlijk niet vergeten om een keer goed uit te testen hoeveel rpm's je brommer nou eigenlijk wel in de vrij kan draaien...

[This message is edited by Woeter TS80x on 19-6-2002 18:16]
 
Blukaap 19-6-2002?18:56 Print reply

Posts: 10006
Owjah, als je toeren maakt, vooral in z'n 1, want dan wordt ie warmer en gaat het inrijden veel sneller.
Is echt zo .


Best mooi ding, dat wel.
 
Bastila is lief
-Michiel RS- 19-6-2002?19:13 Print reply
Posts: 2803
Quote:
Vandaag samen bij barry ff de koppeling goed gemaakt, zat een ringetje te veel tussen blijkbaar


Was dat toevallig zo een donkerkleurige dikke ring?

Ik heb een vaag vermoeden dat er nu wat wegslijt in je blok :n

Er zitten namelijk 2 van die ringen in je koppeling, die ene moet tussen het carter en het koppelingshuis (tegen het lager in het carter zit ie)

En die andere zit tussen het koppelingshuis en dat ronde ding in het koppelingshuis met die 5 poten erop, waar je de veren mee vastzet.

Waarschijnlijk ben je de 1e vergeten en gaat er nu wat kapot
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 19-6-2002?19:17 Print reply

Posts: 7007
Relaxt dat hij het weer doet!!!
Hij is btw ook vet mooi !!
 
nobody fuck with us!!
FastCrosser 19-6-2002?19:19 Print reply
Posts: 473
Zegt -Michiel- met een glimlach !

[This message is edited by Laurens TS50X on 19-6-2002 19:20]
 
Langzaam...ZZZzzzZZZzzz
SkaBla [Pim] 19-6-2002?22:17 Print reply

Posts: 4659
hehe net ff foto's gemaakt
check: [URL[t]]http://members.home.nl/jezus/tsx/[/t]http://members.home.nl/jezus/tsx/[/URL]
en leon is de fotograaf en ik zit op me tsx ff voor de duidelijkheid ik stink nu nog helemaal van die rook als ik volgas door de straat jaag is alles blauw van de rook
ik moet de volgende keer maar geen olie bij me mengsmering fleppe
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
barry 19-6-2002?22:39 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: -Michiel-?

Quote:
Vandaag samen bij barry ff de koppeling goed gemaakt, zat een ringetje te veel tussen blijkbaar


Was dat toevallig zo een donkerkleurige dikke ring?

Ik heb een vaag vermoeden dat er nu wat wegslijt in je blok :n

Er zitten namelijk 2 van die ringen in je koppeling, die ene moet tussen het carter en het koppelingshuis (tegen het lager in het carter zit ie)

En die andere zit tussen het koppelingshuis en dat ronde ding in het koppelingshuis met die 5 poten erop, waar je de veren mee vastzet.

Waarschijnlijk ben je de 1e vergeten en gaat er nu wat kapot


nee die tussen het koppelingshuisen de carter zsit er wel op, maar die tussen de koppeling en dat ding met die 5 gaten die er overheen valt zat een ringetje die er volgens de tekening wel ophoort!!! en als die er op zit blijft is ontkoppelen en nu heb ik hem er tussenweggehaald en nu is het perfect

maar dat roken komt waarschijnlijk door het vele lange kicken en vol gas geven zonder dat ie aansloeg en nu veel onverbrande mengsel in je uitlaat zit, en trouwens, toen die warm was toen rookte hij toch niet meer zo erg?

oh jah, dat afstellen, als je zegmaar in de 1ste versnellingoptrekt en het moment dat je wil toverschakelen dan blijft ie zegmaar gewoon volgas houden terwijl je geen gas geeft, en dit heeft hij alleen hoog in de toeren, en hij blijft ook moeilijk stationair lopen, onder de 2-3000rpm valt hij uit en in dat toerengebied komt hij ook moeilijk overheen, maar is hij eroverheen dan is de gasreactie wel redelijk, en hij zakt langzaam in de toeren in de vrij
wat is er fout?
 
He?
Neonlampje 19-6-2002?22:45 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik?

Quote:
Originally posted by: Nick?

[..]

Behalve dan door zo'n compressie metertje in je bougiegat te schroeven maargoed, neem aan dat je dat niet bedoeld.


ah dat was dat gekke metertje wat ik laatst ergens tegenkwam bij ons opa op zolder.. is kijken of ik het nog kan vinden.. dacht al van wat is dat voor een gekke luchtdrukmeter van compressor
jah met zo'n ding kwam me pa laatst ook aan, gebruikte hij veel voor eendjes enzo
ik wist ongeveer hoeveel psi ik erin had, maar ben het vergeten.. binnekort ff kijken
 
SkaBla [Pim] 20-6-2002?00:02 Print reply

Posts: 4659
jah barry roken werd soms ff minder, maar volgens mij is de extra olie een beetje onder in de tank gekomen maare me buurman dacht dat ie ook ff verstand had, ja zegt ie moet je gewone benzine tanken hij krijgt wel smering van de motor olie.... daar ben ik maar helemaal niet op in gegaan want die breng je toch nie van z'n idee?n. Maar als ik volgas rijd en dan gas los en waar volgas dan duurt het best wel lang voordat ie weer "oppakt" zeg maar. hele late gas reactie.. verder morgen ff verzekeren he en dan inrijduh!!!
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D

Dit topic is 1464 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved