Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - suzuki uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 987 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43338 - suzuki uitlaat
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

btmnl2000 3-6-2007 20:26 Print topicpost
Posts: 53
ik gebruik een 85cc cilinder met een 21mm carb en een standard powerfilter- maar ik kan geen uitlaat vinden behalve die std ori uitlaat. kan ik deze gebruik zonder om te veel vermogen te verlies of moet ik een tsx uitlaat aanpassen voor gebruik op een er50.wie weet wat is het beste uitlaat om te gebruik

 

-simon- 3-6-2007 21:55 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: btmnl2000
ik gebruik een 85cc cilinder met een 21mm carb en een standard powerfilter- maar ik kan geen uitlaat vinden behalve die std ori uitlaat. kan ik deze gebruik zonder om te veel vermogen te verlies of moet ik een tsx uitlaat aanpassen voor gebruik op een er50.wie weet wat is het beste uitlaat om te gebruik



het beste zal natuurlijk opmaar zijn. maar dat zul je denk ik wel te duur vinden. anders een uitlaat van een ts80x/80cc crosser of een snelle pijp van een rieju/derbi omlassen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Salamander 4-6-2007 7:24 Print reply

Posts: 190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


het beste zal natuurlijk opmaar zijn. maar dat zul je denk ik wel te duur vinden. anders een uitlaat van een ts80x/80cc crosser of een snelle pijp van een rieju/derbi omlassen.


Dat kan wel, ik heb vroeger dezelfde opstelling gehad.
Het zal daardoor geen toerenmaschientje worden, mmar dat komt wel uit met die contactpuntontsteking.
Bij mij liep die toen 110.
Er is wel een chrome 80cc expantie geweest, maar dan moet je zoeken.
Het blok is nl. van origine ontworpen als 80cc blok. voor de eerste erts versies hebben ze gewoon een 50cc op de 80cc bak geschroefd.
Hij is dus behoorlijk hufterproef, ... maar je moet uitkijken met het voortandwiel, daar was iets mee ik geloof dat het TSX tandwiel of de imitatie niet goed past, ik heb er toen m'n uitgaande as mee vernacheld.
En die zijn niet echt meer voor handen.

Dit bericht is gewijzigd door sander bouwhuis op 4-6-2007 om 7:30 uur.
 
btmnl2000 4-6-2007 23:13 Print reply
Posts: 53
mijn blok is een ts 50 x van 1979 - 4 gang met pei onsteking dus geen contactpunten gewoon twee spoelen en een vliegwiel- gebruikt een cdi bobine van een latere tsx- maar die blok van mij is geen nederlandse blok
zelf in engeland gekocht(blok niet brommer)
 

Dit topic is 519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved