Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nachttopic Deel 23 (0.00 - 07.00)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 862 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #43322 - Nachttopic Deel 23 (0.00 - 07.00)
Pagina 3 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 40928 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Woutjuh 3-6-2007 1:14 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

MT heeft een zacht kut zadel, slecht voor je rug en je hebt minder contakt met de weg. Als jij met een MT harder een bochtige weg kan rijden dan met een senda kan je gwoon niet rijden. Met een vergelijkbare setup iig.

Ik heb het nog niet gehad over de wegligging, en waarom zou het eigenlijk trager gaan?
Maar een MT heeft een beetje karakter, wat het leuker maakt om te rijden.
En een setup van een MT/Senda kan je niet vergelijken, MT is trager.

Maar je hebt met een MT wel genoeg contact met de weg, en ik krijg er echt geen last van m'n rug mee hoor.
 
veel MT spul te koop!
BIET 3-6-2007 1:16 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



ja dat is jouw keuze, maar als ik hard wil gewoon 80 blok en blazen :P kan evengoed.

ik heb op nieuwere brommers gereden (bijna alle modellen momenteel in nederland leverbaar)

rijtje van best tot kut

GPR/RS 2007
NSR
TZR
MH-RX
RS2 Matrix



zo simpel is het gewoon. maar dat is mijn rijtje, heb ze allemaal geprobeerd

Crossers/SM's

MTX-SH en TSX rijden eigenlijk zo goed als zelfde, alleen heeft MTX 20x betere kappen en blok

MT beter in de bochten is vanwege dat zo'n ding gewoon 10x niks weegt. niet vanwege stijfheid etc moet je zien hoeveel MT's in de SOBW meerijden ? allemaal omdat het erg lichte dingen zijn.

grappig dat de vorige rs niet in je rijtje staat. De nieuwe gpr/rs is namelijk een bakbeest vergeleke met de vorige rs en de gpr daarvoor. En op wat voor behoefte bazeer je dat rijtje dan eigenljik wel niet?

In de sowb rijden ook tig rs'jes, nsr'tjes en wtf rond. Die mensen die met mt rijden zijn waarsg gwoon honda geilers. Als je een fabrieksaffe senda en een fabrieksaffe mt zou pakken wint de senda het toch echt. En met zown 80 blok ga je nog niet eens harder dan een am6 of derbi met een leuke 70

@wouter:
karakter in m'n aars, lkr boeien, van karakter gaat zown ding niet rijden. MT's hebben een gaar karakter.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 3-6-2007 om 1:18 uur.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 3-6-2007 om 1:19 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Frysk 3-6-2007 1:19 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

grappig dat de vorige rs niet in je rijtje staat. De nieuwe gpr/rs is namelijk een bakbeest vergeleke met de vorige rs en de gpr daarvoor. En op wat voor behoefte bazeer je dat rijtje dan eigenljik wel niet?

In de sowb rijden ook tig rs'jes, nsr'tjes en wtf rond. Die mensen die met mt rijden zijn waarsg gwoon honda geilers. Als je een fabrieksaffe senda en een fabrieksaffe mt zou pakken wint de senda het toch echt.




http://www.bromsprin.../viewtopic.php?t=302

Tel de Honda's


vink eigenlijk mee vallen, ze zijn groter maar rijden beter in bochten werk dan oudere RS , met de GPR/GP/Prima geen ervaring
 
giggitybyte
BIET 3-6-2007 1:22 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



http://www.bromsprin.../viewtopic.php?t=302

Tel de Honda's


vink eigenlijk mee vallen, ze zijn groter maar rijden beter in bochten werk dan oudere RS , met de GPR/GP/Prima geen ervaring

nieuwe rs en gpr zijn veel meer rechtdoor apparaten dan de vorige rs. Tis net als tzr, leuk in bochten, mar tis het nie helemaal.

en over die foto's. Duzzzzzzz, waar zijn de uitslagen. Kweet niet of ze ook kwalificatie doen ofzow, mar 1e startrij is wel interesant
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Frysk 3-6-2007 1:23 Print reply

Posts: 34930
Trouwens niet om RS etc af te kraken,

een MH furia en Gilera GSM en Yamaha DT rijden wel goed

maar ik doel eigenlijk er op dat een MT toch wel redelijk goed rijd niet dat ze ect kut zijn. want dat valt pakken mee


uhhm

nieuwe RS is zeker geen rechtdoor machien

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-6-2007 om 1:23 uur.
 
giggitybyte
BIET 3-6-2007 1:23 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Trouwens niet om RS etc af te kraken,

een MH furia en Gilera GSM en Yamaha DT rijden wel goed

maar ik doel eigenlijk er op dat een MT toch wel redelijk goed rijd niet dat ze ect kut zijn. want dat valt pakken mee

jah hehe, mar vergleke met ist gwoon nikz.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Frysk 3-6-2007 1:24 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

jah hehe, mar vergleke met ist gwoon nikz.



mja... vind MT beter dan Senda maar niet dan die anderen, Senda's liggen in bochten net niet wat ik wil...

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-6-2007 om 1:24 uur.
 
giggitybyte
BIET 3-6-2007 1:25 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



mja... vind MT beter dan Senda maar niet dan die anderen, Senda's liggen in bochten net niet wat ik wil...

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-6-2007 om 1:24 uur.

dan wil je langzaam.

ga ook maris je nsr rijdend make

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 3-6-2007 om 1:26 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Frysk 3-6-2007 1:29 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

dan wil je langzaam.

ga ook maris je nsr rijdend make

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 3-6-2007 om 1:26 uur.



ga me lagers regelen
 
giggitybyte
BIET 3-6-2007 1:31 Print reply

Posts: 22355
btr kom je na de bm, kan je aanschouwen dat hard gfokte am6 blokjes 10x sneller zijn dan die 80 blokjes van je
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Frysk 3-6-2007 1:34 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
btr kom je na de bm, kan je aanschouwen dat hard gfokte am6 blokjes 10x sneller zijn dan die 80 blokjes van je



boeie
dan maar al :P ik heb iets wat am6 niet heeft

koppel

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-6-2007 om 1:34 uur.
 
giggitybyte
BIET 3-6-2007 1:34 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



boeie
dan maar al :P ik heb iets wat am6 niet heeft

koppel

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-6-2007 om 1:34 uur.

tis goed met je koppel, das voor 4t heumeux. Als ik in powerband zit blaas ik je koppeltroep toch hard voorbij.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jelmer MX 3-6-2007 1:35 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



mja... vind MT beter dan Senda maar niet dan die anderen, Senda's liggen in bochten net niet wat ik wil...

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-6-2007 om 1:24 uur.

MX hoort ook in rijtje SM/Cross thuis hoor
 
Frysk 3-6-2007 1:36 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

MX hoort ook in rijtje SM/Cross thuis hoor


weet ik
 
giggitybyte
Frysk 3-6-2007 1:36 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

tis goed met je koppel, das voor 4t heumeux. Als ik in powerband zit blaas ik je koppeltroep toch hard voorbij.



de start is belangrijkste :P
 
giggitybyte

Dit topic is 40928 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved