Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nachttopic Deel 23 (0.00 - 07.00)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1006 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #43322 - Nachttopic Deel 23 (0.00 - 07.00)
Pagina 2 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 40930 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frysk 3-6-2007 1:01 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
[...]

Mijne heeft schijfrem, maar het is net een sponzen.

Deze ligt ook lekker in de bocht.



net een sponzen ?
 
giggitybyte
Woutjuh 3-6-2007 1:01 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

als je met een mt beter de hoek om kan komen dan met senda kan je gewoon niet rijden. Senda is tenminste fatsoenlijk stijf ding etc. MT is gammel. Betrouwbaar blok, mar tis sloom enzow. MT is gewoon kut. Vering is ook 3x nikz.

Whaha, de vering van een MT is 3x niks?

Dan weet ik niet waarop jij gezeten hebt, maar mijn MT, met lange vork veert even goed, al niet beter dan zo'n nieuw ding, dus dat is bullshit.
 
veel MT spul te koop!
BIET 3-6-2007 1:01 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



net een sponzen ?

Dat kut remt, weinig gvoel heeft hoe ie remt etc

@wouter:
jah duhhh, tuurlek veert het wel, mar tis een kut vering

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 3-6-2007 om 1:02 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Woutjuh 3-6-2007 1:02 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



net een sponzen ?

sorry, een typfout.
Net een spons.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Dat kut remt, weinig gvoel heeft hoe ie remt etc

't ging over een spelfout, waarschijnlijk weet Binne zelf ook wel wat het is.

Dit bericht is gewijzigd door Woutjuh op 3-6-2007 om 1:02 uur.
 
veel MT spul te koop!
Frysk 3-6-2007 1:02 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

als je met een mt beter de hoek om kan komen dan met senda kan je gewoon niet rijden. Senda is tenminste fatsoenlijk stijf ding etc. MT is gammel. Betrouwbaar blok, mar tis sloom enzow. MT is gewoon kut. Vering is ook 3x nikz.



yd, vering is kutter
remmen zijn kutter
blok is beter

ik weet niet op wat voor MT's je gereden hebt maar 1 op ori hoogte rijd zeker verschrikkelijk goed, dan zijn ze niet gammel

kan ook wezen dat ik op een niet super senda gereden heb, maar er is verder niks speciaals aan die senda gedaan.


2x beide brommers zo uit de fabriek, en dan weer testen ben benieuwd, denk eerlijk MT omdat zo'n ding gewoon niks weegt

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-6-2007 om 1:04 uur.
 
giggitybyte
BIET 3-6-2007 1:03 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



yd, vering is kutter
remmen zijn kutter
blok is beter

ik weet niet op wat voor MT's je gereden hebt maar 1 op ori hoogte rijd zeker verschrikkelijk goed, dan zijn ze niet gammel

teveel, en het frame is gewoon gammel, het zijn niet zo stijve dinge als nieuwere brommers, zelfde geld voor mb...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Woutjuh 3-6-2007 1:04 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



yd, vering is kutter
remmen zijn kutter
blok is beter

ik weet niet op wat voor MT's je gereden hebt maar 1 op ori hoogte rijd zeker verschrikkelijk goed, dan zijn ze niet gammel

Vering is zeker niet kut, remmen wel.
Blok is niet beter, dat betwijfel ik, maar wel fijner, dan een am6, of ging het over derbi?
 
veel MT spul te koop!
BIET 3-6-2007 1:04 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
[...]

Vering is zeker niet kut, remmen wel.
Blok is niet beter, dat betwijfel ik, maar wel fijner, dan een am6, of ging het over derbi?

gwoon over nieuwere brommers. het blok is gwoon betrouwbaarder, maja tis ook slomer. En dat schakelen van am6 raak je ook snel aan gwend. Ik heb er iig geen last mir van
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Woutjuh 3-6-2007 1:06 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

gwoon over nieuwere brommers. het blok is gwoon betrouwbaarder, maja tis ook slomer. En dat schakelen van am6 raak je ook snel aan gwend. Ik heb er iig geen last mir van

Sorry, maar wat je zegt vind ik niet waar, ik vind een MT echt niet gammel rijden ofzo, maar ik weet niet, misschien kan de eigenaar van de MT waar jij op gereden hebt, geen boutjes aandraaien, maar ik vind een MT echt neit gammel.

Om terug te komen op wat je eerder zei.

Dit bericht is gewijzigd door Woutjuh op 3-6-2007 om 1:07 uur.
 
veel MT spul te koop!
Frysk 3-6-2007 1:06 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

gwoon over nieuwere brommers. het blok is gwoon betrouwbaarder, maja tis ook slomer. En dat schakelen van am6 raak je ook snel aan gwend. Ik heb er iig geen last mir van



schakelen is gewoon iets wat op te lossen is met ander walsje dan schakelt am6 ok gewoon goed, of er aan wennen kan ook yd.

honda blok is betrouwbaar, maar ze zijn sloom vanwege de te zware krukas, ze houden het wel langer uit dan de nieuwere blokken maargoed

het perfekte balans tussen betrouwbaarheid en snelheid is nog niet gevonden
 
giggitybyte
BIET 3-6-2007 1:07 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
[...]

Sorry, maar wat je zegt vind ik niet waar, ik vind een MT echt niet gammel rijden ofzo, maar ik weet niet, misschien kan de eigenaar van de MT waar jij op gereden hebt, geen boutjes aandraaien, maar ik vind een MT echt neit gammel.

Dat komt waarsg gwoon omdat je altijd met zown ding greden hebt en niet goed de grenzen verkent hebt met brommers als vb een senda. als je dat wel hebt gdaan kan je gwoon niet rijden of ben je gwoon niet kritisch.

@binne:
tis maar wat je behoeften zijn. NSR vink een goede combi. Mar m'n behoeften liggen nu nie ech bij betrouwbaarheid maar gwoon fakking hard blazen.


en de cils voor honda zijn ook gwoon 3x nikz vergeleke met wat je op am6 of derbi kan schroeven

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 3-6-2007 om 1:09 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Woutjuh 3-6-2007 1:09 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Dat komt waarsg gwoon omdat je altijd met zown ding greden hebt en niet goed de grenzen verkent hebt met brommers als vb een senda. als je dat wel hebt gdaan kan je gwoon niet rijden of ben je gwoon niet kritisch.

@binne:
tis maar wat je behoeften zijn. NSR vink een goede combi. Mar m'n behoeften liggen nu nie ech bij betrouwbaarheid maar gwoon fakking hard blazen.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 3-6-2007 om 1:08 uur.

Ik heb wel eens op wat anders gereden, op een Derbi Senda R, maar ik heb liever een MT, het zit ook een stuk beter, en niet alleen door het strijkplankzadeltje op een senda, maar een MT zit je gewoon chiller op.

Kritisch ben ik zelf ook wel, MT heeft ook wel nadelen hoor.
 
veel MT spul te koop!
BIET 3-6-2007 1:11 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
[...]

Ik heb wel eens op wat anders gereden, op een Derbi Senda R, maar ik heb liever een MT, het zit ook een stuk beter, en niet alleen door het strijkplankzadeltje op een senda, maar een MT zit je gewoon chiller op.

Kritisch ben ik zelf ook wel, MT heeft ook wel nadelen hoor.

MT heeft een zacht kut zadel, slecht voor je rug en je hebt minder contakt met de weg. Als jij met een MT harder een bochtige weg kan rijden dan met een senda kan je gwoon niet rijden. Met een vergelijkbare setup iig.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
matjeh 3-6-2007 1:12 Print reply

Posts: 198
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
Hallo mensjes.

MT-8 gekocht vandaag, erg geslaagd daggie, en ook 350 kilometer gereden met de auto.

[...]

Dan ben je al vroeg terug.

Omdat ik morgen weer om 7 uur moet werken

 
Frysk 3-6-2007 1:13 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Dat komt waarsg gwoon omdat je altijd met zown ding greden hebt en niet goed de grenzen verkent hebt met brommers als vb een senda. als je dat wel hebt gdaan kan je gwoon niet rijden of ben je gwoon niet kritisch.

@binne:
tis maar wat je behoeften zijn. NSR vink een goede combi. Mar m'n behoeften liggen nu nie ech bij betrouwbaarheid maar gwoon fakking hard blazen.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 3-6-2007 om 1:08 uur.



ja dat is jouw keuze, maar als ik hard wil gewoon 80 blok en blazen :P kan evengoed.

ik heb op nieuwere brommers gereden (bijna alle modellen momenteel in nederland leverbaar)

rijtje van best tot kut

GPR/RS 2007
NSR
TZR
MH-RX
RS2 Matrix



zo simpel is het gewoon. maar dat is mijn rijtje, heb ze allemaal geprobeerd

Crossers/SM's

MTX-SH en TSX rijden eigenlijk zo goed als zelfde, alleen heeft MTX 20x betere kappen en blok

MT beter in de bochten is vanwege dat zo'n ding gewoon 10x niks weegt. niet vanwege stijfheid etc moet je zien hoeveel MT's in de SOBW meerijden ? allemaal omdat het erg lichte dingen zijn.
 
giggitybyte

Dit topic is 40930 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved