Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "knal" koelvloeistof!!!??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 830 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43303 - "knal" koelvloeistof!!!??
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3306 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx-r50 1-6-2007 17:50 Print reply

Posts: 264
1 2 koppakking kapot


 
I find his films about as funny as getting an arrow through the neck and discovering there's a gas bill tied to it.
Jelle rs50 1-6-2007 17:52 Print reply
Posts: 521
die heb ik net vervange?
 
-TimP- 1-6-2007 17:53 Print reply

Posts: 1836
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim_my_90
[...]

Er kan 650 centiliter in, dus ik zou er dan 0.6 liter ingooien.
Of gewoon helemaal vol, kan ook geen kwaad hoor

Dit bericht is gewijzigd door Tim_my_90 op 1-6-2007 om 17:28 uur.


niet over de max dus he
 
zxr club zx6r 2003
StefanB 1-6-2007 17:56 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -TimP-
[...]


niet over de max dus he



omg vol = vol?! der zit een overdruk reservoir op! radiateur gewoon tot de max vullen... alles wat er teveel inzit komt in dat reservoir.

Dit bericht is gewijzigd door StefanB op 1-6-2007 om 17:56 uur.
 
E24 M30b35@GT3576
ARWIN_honda 1-6-2007 17:57 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelle honda NSR
die heb ik net vervange?

ja kan zoveel zijn, kijk ff als je met choke wel kan rijden, dan is sproeier verstopt, voor de rest kan het zoveel zijn. wat voor geluid maakte hij toen hij ermee op hield?
 
Suzuki GSX-R600 K4
Tim V 1-6-2007 17:59 Print reply

Posts: 4468
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelle honda NSR
reed net even een stukje. in ze 3 trok ik hem een beetje door, naar 8000 toeren, viel in 1 keer uit:S? me cilinder is 50km geleden gehoond. iemand idee?

Geen vastloper dus?
Kan idd vanalles zijn..
wat voor geluid maakte die toen ie uitviel?
Heb je nog ('goede') compressie?
Wat doet ie met choke? Start ie nog goed? Etc...
 
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben?
VluggeJaapie 1-6-2007 18:00 Print reply
Posts: 1087
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

neuj, dan moet je echt gek doen


Bij rx schurut ie vanzelf kapot

 
Auto RBW :)
Jelle rs50 1-6-2007 18:08 Print reply
Posts: 521
ik was hem aan het in rijden. voor het eerst dat ik wat verder door trok, naar 8000 toeren dus. Hij viel gewoon in 1 keer uit. Hij lekt trouwens nu, lijkt het blokolie:S. En de cilinder was trouwens goed heet, heb me poot echt keihard verbrand
 
Jelle rs50 1-6-2007 18:10 Print reply
Posts: 521
goede compressie heb ik nog wel. Ik kon ook, toen ie was uitgevallen, direct daarna weer starten. heel apart. Kan het misschien zijn dat ie juist te weinig benzine kreeg? waardoor ie dus uitviel?
 
ARWIN_honda 1-6-2007 18:10 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelle honda NSR
ik was hem aan het in rijden. voor het eerst dat ik wat verder door trok, naar 8000 toeren dus. Hij viel gewoon in 1 keer uit. Hij lekt trouwens nu, lijkt het blokolie:S. En de cilinder was trouwens goed heet, heb me poot echt keihard verbrand

dat je je poot verbrand aan een warm blok is normaal, wat voor geluid maakte hij toen hij ermee kapte
 
Suzuki GSX-R600 K4
Jelle rs50 1-6-2007 18:16 Print reply
Posts: 521
Bwoaaaap. Ik dacht in eerste instantie aan een warmloper. Maar dat komt me niet zo snel voor bij een net gehoonde cilinder?
 
Derbi Joris 1-6-2007 18:23 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelle honda NSR
Bwoaaaap. Ik dacht in eerste instantie aan een warmloper. Maar dat komt me niet zo snel voor bij een net gehoonde cilinder?

Ontsteking, bougi mss die versleten was...
 
falco 1-6-2007 19:00 Print reply

Posts: 3724
kijk ook ff naar je bougie of ie de juiste kleur heeft,


 
NSR2 Chauffeur 2-6-2007 18:32 Print reply

Posts: 703
Waarschijnlijk je koppakking lek! Een nieuwe koppakking hoeft niet perse direct dicht te zijn! Als er druk op je radiateur komt kan het bijna niet anders, want er mag GEEN druk op de radiateur staan!! Doordat de koppakking lek is, kan er koelvloeistof in de cilinder loper, waar door hij vast kan lopen of warm lopen(slechte smering)!! Zo hebben ze het mij altijd verteld..
 

Dit topic is 3306 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved