Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Honda mb afstellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 848 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43266 - Honda mb afstellen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3091 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsje 31-5-2007 16:33 Print reply

Posts: 1687
deobus gewoon rond om je pakkingen spuiten (als je brommer stationair draait)
dan deo spuiten, verandert hij van toerental,, is hij daar lek.
 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
Langeleendert 4-6-2007 15:03 Print reply
Posts: 68
owke,
bedankt.. ga ik proberen
 
-
Burningtux 4-6-2007 15:10 Print reply

Posts: 242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Langeleendert
owke,
bedankt.. ga ik proberen


10 bar compressie is meer dan genoeg hoor!
Normaal trekt zo'n 50 snel vanaf +/- 8000 rpm tot 10500 oid.
Ik heb met een fast arrow gereden die bijna geen compressie meer had, twv 13/45.. 75 @ teller op een 11k denk ik(wel met 6-bak)

Denk eerder carburatie niet goed, uitlaat dicht...
 
Langeleendert 4-6-2007 15:30 Print reply
Posts: 68
standaart cilinder hoord 13 bar te hebben...
10 is dan echt te weinig hor,
6 bak maakt weinig uit want je moet toch genoeg vermoegen hebben om de snelheid te halen
 
-
MotoM 4-6-2007 15:52 Print reply
Posts: 10
Tuurlijk maakt dat wel uit , je moet idd wel genoeg vermogen hebben maar ,omdat je nog een keer kan schakelen (oftewel de tandwiel verhouding veranderen) heb je een hogere top
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-6-2007 15:54 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoM
Tuurlijk maakt dat wel uit , je moet idd wel genoeg vermogen hebben maar ,omdat je nog een keer kan schakelen (oftewel de tandwiel verhouding veranderen) heb je een hogere top


bulshit
met tandwielen kun je zo spelen dat de laatste versnelling hetzelfde is .

het verschil zit hem in het toerenverloop met schakelen , een 6 bak heeft minder terugval als een 4 bak waardoor je een piekeriger (is vaak snellere) setup kunt nemen
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 3091 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved