Menu2t |
27-5-2007 23:22 |
 Posts: 2815 |
41.4mm utfs
|
|
NSR Supersprint special! |
|
honda fryslan |
28-5-2007 0:56 |
 Posts: 1914 |
94cc
|
|
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse |
|
Niek de Wildt |
28-5-2007 2:17 |
Posts: 7168 |
utfs?? (ik neem aan dat je de slag bedoeld??)
btw heb ik nou een mbx of mtx r1 of 2 blok??
en wat is het verschil.
mvg, Niek
bedankt voor jullie reacties
|
|
|
|
Tombrom |
28-5-2007 9:51 |
 Posts: 15925 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
utfs?? (ik neem aan dat je de slag bedoeld??)
btw heb ik nou een mbx of mtx r1 of 2 blok??
en wat is het verschil.
mvg, Niek
bedankt voor jullie reacties
utfs is use the facking search
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/35
ik typ 1 ding in en heb al wat...
|
|
|
|
- Han - |
28-5-2007 9:56 |
 Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
utfs?? (ik neem aan dat je de slag bedoeld??)
btw heb ik nou een mbx of mtx r1 of 2 blok??
en wat is het verschil.
mvg, Niek
bedankt voor jullie reacties
aangezien jij em onder je mtx hebt liggen is het heel simpel, schakeld die gewoon 6
5
4
3
2
N
1
Dus gewoon 1 naaar beneden, rest omhoog dan heb je een r1 blokje, gaat alles andersom, dus 1 naar boven, rest naar beneden, dan heb je een mbx blok
|
|
<10.000 posts |
|
Niek de Wildt |
28-5-2007 12:27 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]
utfs is use the facking search
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/35
ik typ 1 ding in en heb al wat...
dankjewel, maar ik had dit artikel al gevonden, en heb zeker een uur gezocht, maar wist niet welk blok ik had (dacht r1 wat nu ook zo blijkt, en die staat er NIET tussen...
|
|
|
|
Niek de Wildt |
28-5-2007 12:31 |
Posts: 7168 |
En ik ben er nu dus achter dat ik een mtx r1 blok heb (bedankt)
maar zijn er nou verschillen tussen een:
mt8
mb8
nsr80
mbx (weet ik al)
mtx r2!
dit wil ik graag weten, mvg Niek
|
|
|
|
- Han - |
28-5-2007 12:36 |
 Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
En ik ben er nu dus achter dat ik een mtx r1 blok heb (bedankt)
maar zijn er nou verschillen tussen een:
mt8
mb8
nsr80
mbx (weet ik al)
mtx r2!
dit wil ik graag weten, mvg Niek
mt8 en mb 8 is luchtgekoeld
nsr80 is gelijk aan ns1 (LC en vlinderpoort)
mtx r2 is iets mee met de cilinder, dies wat anders dan een mbx/R
(correct me if i'm wrong)
|
|
<10.000 posts |
|
Niek de Wildt |
28-5-2007 12:42 |
Posts: 7168 |
maar op een mtx r1 en mbx zitten dus wel dezelfde cilinders?? ik lees namelijk vaak dat zown mbx 80 cil enorm snel is
|
|
|
|
StefanB |
28-5-2007 12:54 |
 Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
maar op een mtx r1 en mbx zitten dus wel dezelfde cilinders?? ik lees namelijk vaak dat zown mbx 80 cil enorm snel is
mbx80 cil is origeneel helemaal niet snel, en het verschil tussen een r1/r2 of mbx cil is de dikte van het cilinderhemd... (tevens heeft r2 blok grotere krukaslagers)
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Niek de Wildt |
28-5-2007 12:59 |
Posts: 7168 |
welke 80cc cilinder denk je dan dat ik mee verward ben?? want der was een hele snelle
|
|
|
|
vooruitnietachteruit |
28-5-2007 13:02 |
 Posts: 618 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
welke 80cc cilinder denk je dan dat ik mee verward ben?? want der was een hele snelle
De NS1 cilinder is dat. (ongetuned dan he  )
|
|
|
|
christianos |
28-5-2007 13:04 |
 Posts: 20445 |
en dies 'maar' 74cc
|
|
|
|
Shifty |
28-5-2007 13:07 |
 Posts: 1113 |
53mm zuiger is een 100cc malossie, 55mm is een 110cc...
55mm is eigenlijk 93cc, 53mm dus nog weer minder dan 93cc (weet zo niet hoeveel)
|
|
-- Crosser Only -- Crosser 4 life -- |
|
THOMASJEUHHH |
28-5-2007 13:25 |
 Posts: 4159 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
En ik ben er nu dus achter dat ik een mtx r1 blok heb (bedankt)
maar zijn er nou verschillen tussen een:
mt8 zelfde als mb8 alleen bloknummer is anders
mb8 zelfde als mt8 alleen bloknummer is anders je hebt kant dat er een extra ophangpunt aanzit
nsr80 zelfde als r1 maar bak zit andersom
mbx (weet ik al)
mtx r2! zelfde als r1 alleen ander bloknummer,dikkere lagers,dikkere cilinder hemd
owjah, ns1 is anders, schakelwals is langer(volgensmij) 74cc, smallere pistonpen, pin 13 volgens mij
dit wil ik graag weten, mvg Niek
Dit bericht is gewijzigd door THOMASJEUHHH op 28-5-2007 om 13:26 uur.
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|