Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nieuwe 70 voor mijn nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 931 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4319 - nieuwe 70 voor mijn nsr
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 866 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pingu 18-6-2002?17:18 Print topicpost
Posts: 1842
welke zal ik nemen....?
eurocil:
voordelen:
nikasil
aux poorten
redelijk snel
goedkoper dan mal.
nadelen:
standaard minder snel dan mal.
malossi:
standaard sneller
ik ken veel mensen met een mal. dus k weet dat ze betrouwbaar zijn

De cil. wordt waarschijnlijk wel getuned, of ik moet al in me broek scheiten alsie standaar is
dit alles met een 20 mik. powerbox 'tetunede' tecno, carbon kleppies. misschien (als het meezit) nog een 6bakkie


 
2fast 2stroke mbx80 tuned

Broske 18-6-2002?17:31 Print reply
Posts: 532
getjoende euro is wel ruig denk.... marja...getjoende malossi ok wel...
 
wepp
Blukaap 18-6-2002?18:23 Print reply

Posts: 10006
Met een gedremelde 70imi die een dip van 6000-7000 toeren (op toerenteller) heeft en dan plots in z'n powerband knalt schrik je ook als je dat niet verwacht .

Maar volgens mij is eurocilindro een best goede cilinder, maar niet extreem hoogtoerig (is tenminste wat ik gehoord heb).
 
Bastila is lief
johan 18-6-2002?18:27 Print reply
Posts: 14
weleens van hebo gehoord
 
Sneks 18-6-2002?18:36 Print reply
Posts: 2499
hebo = eurocilindro

Ik zou idd als je wilt laten tunen voor euro gaan, anders voor malossi.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
johan 18-6-2002?18:40 Print reply
Posts: 14
ech niet dus, hebo is hoogtoeriger en meer kracht onderin dan eurocilinder, die zijn echt wel beters dan euro. Das bull Kwaliteit van hebo kan euro niet evenaren
 
Sneks 18-6-2002?18:46 Print reply
Posts: 2499
en toch is het zo, daarnaast hoogtoeriger en meer kracht onderin

daarnaast weet je blijkbaar niet waar je het over hebt, want je zegt dat eurocil. de kwaliteit van hebo niet kan evenaren, dan heb ik even een nieuwtje voor je, hebo komt uit de eurocilindro gieterijen

[This message is edited by Hans F. on 18-6-2002 18:52]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
sam vl. - [HRC Nijmegen] 18-6-2002?18:50 Print reply
Posts: 1062
malossie!!!
 
Nijmegen!
dick1 18-6-2002?18:53 Print reply
Posts: 971
ik zou zeker voor die euro gaan, heb je tenminste alu cil en ik denk dat ze wel snel te maken zijn
 
johan 18-6-2002?19:15 Print reply
Posts: 14
dat zal best wel, maar kheb met ze allebei gereden en die hebo reed harder en meer toeren op dezelfde nsr configuratie. als ze echt hetzelfde 100 % zijn wat me onwaarschijnlijk alhoewel ik heb de timing van de poorten nog niet exact vergeleken, maareh hoe ken dat dan dat die hebo harder reed en circa 2000 toeren meer blies?
 
NSR JunK 18-6-2002?19:18 Print reply

Posts: 2339
ik heb zelf een 50euro op mn NSR en voor een 50cctje doet die het heel aardig denk dat die 70cc net zo is alleen bruter
 
Rudy 18-6-2002?19:23 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: dick1?

ik zou zeker voor die euro gaan, heb je tenminste alu cil en ik denk dat ze wel snel te maken zijn


Klopt op dt was getunde euro in iedergeval wel rap
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Blorn 18-6-2002?19:29 Print reply

Posts: 13825
ik heb een malossi (ori) en ben er dik tevreden over hoor.. maar (op mn toerenteller) heeft ie een dip voor 8000 toeren maar daarna trekt ie als een geit naar het einde van de t-teller
 
johan 18-6-2002?19:36 Print reply
Posts: 14
Wie weet wat kost om hebo cil, nog verder te laten tunen?, uitlaatpoort is al hoger, maar van die extra booster poorten heb ik het gereedschap en de vakbekwaamheid niet voor.
 
Racekarel 18-6-2002?21:21 Print reply
Posts: 32
Die EURO en die HEBO's zijn echt wel gelijk. Ik heb zelf allebei de cilinders gekocht en vergeleken. Ik keb de hoogte van alle poorten gemeten en die waren nagenoeg hetzelfde. De HEBO liep ook ongeveer net zo hard als die EURO. Geen ??n cilinder is hetzelfde natuurlijk, dat ken nooit met zo'n alu gegoten cilinder, dus daarom zou je wel eens onderlinge verschillen kunnen krijgen.
 
Racekarel 18-6-2002?21:25 Print reply
Posts: 32
En o ja, die chroom of nikasil cilinders zijn shit om te tunen. Keb eens an de uitlaatpoort lopen vijlen en toen brak er gelijk zo'n stukje chroom vanaf. Het was nog wel een hele fijne vijl. Kan waarschijnlijk alleen met zo'n diamant freesje ofso en met een dremeltje enzo.
 

Dit topic is 866 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved