derbi-tuner |
24-5-2007 23:16 |
Posts: 2605 |
nou je kan er altijd grotere schrijfen op doen (moet je, je remklauw wel aanpassen) je kan een dubbele remklauw hebbem (2 resevoirtjes))
euhh, remblokkies vervangen kan ook een hoop schelen..
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
Custers |
24-5-2007 23:17 |
Posts: 4747 |
je kunt ze ook opschoren,als ze niet fatsoenlijk remmen...
|
|
Ride like the wind. |
|
JroenSM |
24-5-2007 23:17 |
Posts: 307 |
heeft er iemand een site van waar k schijven kan bestellen ?
|
|
GEEN GEZEUR BROMMER TERREUR |
|
Dimitri |
24-5-2007 23:17 |
Posts: 1951 |
Ja probeer eerst een andere remblokjes, gewoon wat kwaliteisshizzle kopen..
Zit zoiezo veel kwaliteitsverschil in heb ik al gemerkt.
|
|
|
|
JroenSM |
24-5-2007 23:18 |
Posts: 307 |
zoals ? malossie:P ofzo die zitten er nu in
|
|
GEEN GEZEUR BROMMER TERREUR |
|
derbi-tuner |
24-5-2007 23:19 |
Posts: 2605 |
je zou beter effe op marktplaat.nl kunne kijken, bijvoorbeeld motorschrijfen die lekker groot zijn, misschien inclusief klauw
je kan bijna alles passend maken..
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
24-5-2007 23:20 |
Posts: 13700 |
|
|
|
|
-simon- |
24-5-2007 23:24 |
Posts: 8211 |
je zou mischien ook zoon monsterdisk van een scooter proben pas te maken. dan heb je wel een vette schijf. maar die kosten ook wat. of een klauw of compleet systeem van een motor zoeken en die erop bouwen.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Baasbas |
24-5-2007 23:27 |
Posts: 2176 |
Wat een gedoe allemaal..? Volgens mij moet je met je ori schijf ook makkelijk de boel kunnen blokkeren. Knijp je wel hard genoeg?
Als het toch per sé beter moet, zou ik voordat je schijven pas gaat maken, eerst een stalen remleiding proberen. Met een stalen remleiding kan je beter doseren. Dat icm kwaliteit remblokjes moet prima remmen.
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
Dimitri |
24-5-2007 23:28 |
Posts: 1951 |
Andere rempomp kan ook nog altijd.. van een crossmotor ofzo.
|
|
|
|
oenoehoofd |
24-5-2007 23:28 |
Posts: 17851 |
poets je schijven met schijf cleaner
koop nieuwe blokjes
zorg dat je rem goed op druk zit
(als je stoppie's wil doen (ik wil meer remvermogen) dat gaat heel lastig met GSM door et hoogvoorvork dat ze hebben, dus ligt niet zo zeer aan je remvermogen.)
|
|
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY |
|
-simon- |
24-5-2007 23:28 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
Wat een gedoe allemaal..? Volgens mij moet je met je ori schijf ook makkelijk de boel kunnen blokkeren. Knijp je wel hard genoeg?
Als het toch per sé beter moet, zou ik voordat je schijven pas gaat maken, eerst een stalen remleiding proberen. Met een stalen remleiding kan je beter doseren. Dat icm kwaliteit remblokjes moet prima remmen.
waar kun je eigenlijk van die stalen remleidingen kopen?
en hoe duur zijn die dan ongeveer. want mij leidingen zijn wat aan de lange kant en ze zien er niet meer uit.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
24-5-2007 23:34 |
Posts: 13700 |
|
|
|
|
JroenSM |
24-5-2007 23:44 |
Posts: 307 |
alvast bedankt allemaal
|
|
GEEN GEZEUR BROMMER TERREUR |
|
fs180 |
25-5-2007 0:11 |
Posts: 1346 |
vervang als laatste pas je schijven, grotere schijven voeren alleen meer warmte af, wat niet zon probleem is bij normaal gebruik
dus neem zachtere blokken, grotere rempomp ofzo
|
|
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP |
|