Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda Dream kentekenen.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 971 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #43162 - Honda Dream kentekenen.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 9443 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dikke Dennes 24-5-2007 14:10 Print topicpost

Posts: 4337
K'heb hier een 2 cilinder Honda Dream staan.

Ding is nieuw, maar helemaal zonder papieren.

Het is volgens mij gewoon een motorfietsje, maar ik zou hem ook wel als bromfiets willen kentekenen.

Anders desnoods op motorkenteken.

Weten jullie hoe dat moet met deze machines?!



Groetjes, Dennis
 
Drive it like you stole it.

Sj_dt 24-5-2007 14:17 Print reply
Posts: 886
als bromfiets gaat het denkik niet lukken, want dan moet je hem keuren en heeft hij meer dan 50cc word hij afgekeurd, als motor zou je hem denkik wel kunnen keuren als hij aan de eisen van een motor voldoet. Ik weet niet precies wat daar de eisen enzo van zijn.
 
customMT5 24-5-2007 14:17 Print reply

Posts: 545
whooohooooooo VET !!!!!!
leuk ding man, nooit meer verkopen
bromkenteken lijkt me best lastig worden
dus motorkenteken denkik, ook niet erg toch? gewoon naar RDW bellen, en dan zou ik em gewoon als motor laten keuren

gaaf hoor, hoe kom je eraan? uit nederland? duur?
 
!!! DUITS MT8 frame met papieren (betriebserlaubnis) gezocht !!! INBOX AUB
Dikke Dennes 24-5-2007 14:28 Print reply

Posts: 4337
Gehad van een kennis
Loopt hard zat voor een motorkenteken...

Dat wordt't dus
 
Drive it like you stole it.
vooruitnietachteruit 24-5-2007 14:30 Print reply

Posts: 618
Knipperlichten zitten er al op, nu spiegels nog.
Dan kun je 'em volgens mij wel door de motorkeuring heen krijgen..
 
customMT5 24-5-2007 14:33 Print reply

Posts: 545
oke tof doe mij ook zo'n kennis
kzou wel ff van te voren op rdw site ff zoeken waar die allemaal aan moet voldoen, uitstoot decibels lichten knippers spiegels wat je allemaal precies moet hebben
kweet ook niet of dit productie is? homologatie shit en ingeslagen nummers zitten die erop?
als je daarmee tegen problemen aanloopt eerst maar ff topicje op motorforum starten daar zitten er veel meer met kennis van zaken over vreemde fietsjes/ geimporteerde dingen/ zelfbouw frame's en dergelijke die ook al bij rdw dingen hebben laten keuren

ff regelen dus, gallery aanmaken en je hebt imo een van de leukere motoren hier op bf
succes dermee

ow en hoe rijdt het?
 
!!! DUITS MT8 frame met papieren (betriebserlaubnis) gezocht !!! INBOX AUB
mr200r 24-5-2007 14:44 Print reply
Posts: 5122
Als er helemaal niks van papieren bijzit,kun je niks met
die dream.

 
mr200r
Pistonpen Paultje 24-5-2007 16:02 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dikke Dennes
K'heb hier een 2 cilinder Honda Dream staan.



howhow!! 1 cilinder 4klepper, niets geen 2 cilinder. Maar alsnog gaat het gruwelijk hard voor een 50je!

Leuke dingen. Al had ik geld over, dan had ik dit ook gekocht. Niet dat ik nu geen leuke brommers heb, maar je hebt baas boven baas hé!

Kenteken weet ik helaas niet zo veel van. Ff contact op nemen met Johannes van 4 stroke bike center in Rouveen. Die weet vrij veel over kenteken van buitelandse honda's.

 
Frysk 24-5-2007 16:11 Print reply

Posts: 34928
yd 1 cilinder, met 4 kleppen dit kan nooit een 2 cilinder zijn.

kun je RDW niet bellen ? en vragen hoe je dit moet aanpakken

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 24-5-2007 om 16:12 uur.
 
giggitybyte
fs180 24-5-2007 17:22 Print reply

Posts: 1346
2x 25cc hoor

maareh, weet niet of het met de gewone dream ook zo zit, maar de r krijg je nooit op kenteken aangezien deze voor circuit gemaakt is
dus als ik jou was zou ik rdw bellen en vragen wat de opties zijn
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
Mopar 24-5-2007 17:43 Print reply

Posts: 4772
Is gewoon een 2 cilinder , 2x 25cc zoals gezegt

( tenminste, de oude dreams waren zeker 2 cilinders, de nieuwe betwijfel ik... mja, kijk naar het aantal bougie's en je weet genoeg :-P plaatje kan ik niet zien, zie een kruisje )

En een Dream is denk makkelijker op motor kenteken te krijgen als brommer...
Eerdaags ga ik ook aan mijn CB'tje beginnen, beetje in orde maken, en dan ga ik hem denk ook opgeven voor motor...

Heb je lang niet zoveel papier shit nodig als met een brommert..
 
Skeez 24-5-2007 17:54 Print reply

Posts: 1339
Dit is een 1 cilinder 4 takt

Dit is een bromfiets < 50cc

Dit is een wegbromfiets (de raceversie is anders & heet Dream 50-R)
 
Bulletproof 24-5-2007 18:03 Print reply

Posts: 3350
Als ik goed kijk zie ik 2 uitlaten dus lijkt het me eerder een 2 cil...
 
Frysk 24-5-2007 18:04 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bulletproof
Als ik goed kijk zie ik 2 uitlaten dus lijkt het me eerder een 2 cil...



4 klepper
 
giggitybyte
Name of Steel 24-5-2007 18:38 Print reply

Posts: 3532
wat boeit dat nou.. tis gewoon een technisch hoogstandje..

iig, ik meen dat er iemand op het Honda 4takt forum iemand was die ervaring heeft met het motor-kentekenen van een dream, en ik dacht dat ie geen papieren had..

hij had via een officieel register papieren kunnen krijgen ofzo

vraag daar
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
khpoppema 24-5-2007 18:41 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Skeez
Dit is een 1 cilinder 4 takt

Dit is een bromfiets < 50cc

Dit is een wegbromfiets (de raceversie is anders & heet Dream 50-R)



jep racer zitten niet vaak knippers enzo op hè
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.

Dit topic is 9443 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved