Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nsr valt uit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1228 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43159 - Nsr valt uit
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 702 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ARWIN_honda 24-5-2007 8:38 Print topicpost

Posts: 3534
hallo, eigelijk lijk ik een beetje hetzelfde probleem als machoman te hebben, alleen mijne komt normaal op temperatuur.
als ik hem start(na paar keer lopen) dan kan ik hem alleen aanhouden op shoke, en kan ik mischien net 3000 toeren maken, geef ik meer gas, dan ist bwoaah, heel soms kan ik er 2blokjes mee om rijden,en dan valt ie gewoon weer weg met bwoaahhh.
ik heb dit sinds mn uitlaatpoort vergroot is door een maat van me. wat heb ik al geprobeerd:grotere sproeier,kleinere sproeier, extra voetpakkingen eronder weggehaald.
hij vonkt wel goed, en het lijkt me sterk dat het door de vergrootte uitlaatpoort komt , maar hij doet dit wel sinds dit gebeurd is. weet iemand wat dit kan zijn?
 
Suzuki GSX-R600 K4

Jelle rs50 24-5-2007 8:40 Print reply
Posts: 521
Het lijkt alsof ie te veel lucht krijgt en te weinig benzine. Probeer grote sproeier en speel daarna met je luchtregel schroef.
 
ARWIN_honda 24-5-2007 8:42 Print reply

Posts: 3534
kzal het ff snel proberen
 
Suzuki GSX-R600 K4
Jelle rs50 24-5-2007 8:51 Print reply
Posts: 521
kijk ook even naar de kleur van je bougie. wel eerst even een beetje warm rijden, en bij vol gas koppeling in, contact uit. Dan kijken. Het is niet 100% zekerheid maar wel ongeveer. hij moet koffiebruin zijn. Zwart = te veel, dus kleinere sproeier, Heel wit= te weinig, grotere sproeier.
 
ARWIN_honda 24-5-2007 8:59 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelle honda NSR
kijk ook even naar de kleur van je bougie. wel eerst even een beetje warm rijden, en bij vol gas koppeling in, contact uit. Dan kijken. Het is niet 100% zekerheid maar wel ongeveer. hij moet koffiebruin zijn. Zwart = te veel, dus kleinere sproeier, Heel wit= te weinig, grotere sproeier.

hij rijd al beter, alleen mn pakkingen zijn niet goed meer, dus hij lekt als de neten nu kvs. maar hij rijd iig stukken beter als eerder
. ik heb nu sproeier 88 erin, en bougie word mooi bruinig, en hij loopt weer mooi door zijn toeren heen. bedankt

Dit bericht is gewijzigd door ARWIN_honda op 24-5-2007 om 9:14 uur.
 
Suzuki GSX-R600 K4
ARWIN_honda 24-5-2007 10:24 Print reply

Posts: 3534
na een tijdje rijden zakt hij weer weg, dus het moet de cilinder wel zijn denk ik.
 
Suzuki GSX-R600 K4
NSR2 Chauffeur 24-5-2007 13:03 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
na een tijdje rijden zakt hij weer weg, dus het moet de cilinder wel zijn denk ik.

maar als je koppakking lek is, moet je er toch niet mee doorrijden? Tenminste als hij ook de cilinder in lekt!
 
P Voesten 24-5-2007 13:34 Print reply

Posts: 14
als je uitlaatpoort vergroot is kan hij ze uitlaat gassen sneller wijt dus maakt ie ook een stuk meer toeren, hij krijgt gewoon te wijnig brandstof
 
ARWIN_honda 24-5-2007 21:36 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: P Voesten
als je uitlaatpoort vergroot is kan hij ze uitlaat gassen sneller wijt dus maakt ie ook een stuk meer toeren, hij krijgt gewoon te wijnig brandstof

maar als hij eerst goed rijd bougie was mooi bruin, dan zou hiij ook zo moeten blijven lopen, en dat doet ie niet
 
Suzuki GSX-R600 K4

Dit topic is 702 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved