Yamaha-DTR |
23-5-2007 22:36 |
Posts: 268 |
Pin op de deuk lassen, daar aan trekken...
Daarna pin eraf slijpen
Lekker beunen, tis maar een scoot
Dit bericht is gewijzigd door Yamaha-DTR op 23-5-2007 om 22:37 uur.
|
|
|
|
mtx-motard |
23-5-2007 22:52 |
Posts: 14947 |
hitte bestendige plamuur, daarna hittebestendige zwarte verf
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
oenoehoofd |
23-5-2007 22:52 |
Posts: 17851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Yamaha-DTR
Pin op de deuk lassen, daar aan trekken...
Daarna pin eraf slijpen
netjes afwerken, done]
|
|
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY |
|
jong |
23-5-2007 22:56 |
Posts: 1445 |
openslijpen, uitdeuken, opnieuw vastlassen
|
|
|
|
rubbert |
23-5-2007 22:56 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
hitte bestendige plamuur, daarna hittebestendige zwarte verf
ik denk dat het meer is dat je uitlaat daardoor dichtgeknepen wordt, dus idd een pin op lassen en daarmee de deuk eruit trekken, pin eraf slijpen en opnieuw in de verf zetten
Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 23-5-2007 om 22:57 uur.
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
PRO TUNING |
24-5-2007 9:13 |
Posts: 4000 |
Voor Motocross uitlaten gebruiken we hiervoor een speciale " uitdeukset "
|
|
|
|
HayeSM |
24-5-2007 9:14 |
Posts: 3052 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Voor Motocross uitlaten gebruiken we hiervoor een speciale " uitdeukset "
en wat heef topicstarter hieraan? nie zo wijs doen en gewoon zeggen dat hij ff langs schadeherstelbedrijfie moet ofzo.. of zo rond moet blijven toeren omdat je het toch nauwelijks merkt @ standaart spul..
|
|
Appie SXV550 .. the hooligans choice |
|
erwin fs1 |
24-5-2007 9:22 |
Posts: 897 |
ik geloof dat je hem ook kunt warmstoken en dan floept de deuk er uit. ik heb dit zelf nog nooit gedaan. dus eerst even kijken of iemand dit kan bevestigen
|
|
vake bej te bange.... |
|
PRO TUNING |
24-5-2007 9:35 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
[...]
en wat heef topicstarter hieraan? nie zo wijs doen en gewoon zeggen dat hij ff langs schadeherstelbedrijfie moet ofzo.. of zo rond moet blijven toeren omdat je het toch nauwelijks merkt @ standaart spul..
De topicstarter heeft hier zeker iets aan omdat deze set ook te gebruiken is voor andere als (Motocross) uitlaten.
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
24-5-2007 9:53 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Voor Motocross uitlaten gebruiken we hiervoor een speciale " uitdeukset "
crosspijpen worden ook wel uitgedeukt door de op druk te zetten , deuk warm stoken en hierna spanning afkloppen.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Honda-Cross |
24-5-2007 9:56 |
Posts: 38 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
De topicstarter heeft hier zeker iets aan omdat deze set ook te gebruiken is voor andere als (Motocross) uitlaten.
vertel er eens wat meer over. hoe dat werkt enzo.
|
|
|
|
mtlover |
24-5-2007 11:56 |
Posts: 2372 |
|
|
|
|
DoDo-tomos |
24-5-2007 12:09 |
Posts: 1842 |
ik had me demper eraf gehaald en er een nitraat in geflikkerd en klaar deed et goed btw
|
|
of vraag het niek de wildt |
|
Roxx |
24-5-2007 12:46 |
Posts: 139 |
Dus resultaat van topic:
- je kan pin aan lassen, deuk uittrekken en pin afschijven
- je kan hittebestendige plamuur gebruiken en hittebestendige verf
- je kan openschijven, uitdeuken, netjes vastlassen
De eerste methode, met dat trekken, daar krijg je het oppervlak toch nooit netjes vlak? Het gedeukte zal wel zichtbaar blijven?
alvast bedankt
|
|
|
|
DynaBlaster |
24-5-2007 12:52 |
Posts: 2837 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Roxx
Dus resultaat van topic:
- je kan pin aan lassen, deuk uittrekken en pin afschijven
- je kan hittebestendige plamuur gebruiken en hittebestendige verf
- je kan openschijven, uitdeuken, netjes vastlassen
De eerste methode, met dat trekken, daar krijg je het oppervlak toch nooit netjes vlak? Het gedeukte zal wel zichtbaar blijven?
alvast bedankt
Die oneffenheid kan je er wel af plamuren. Verder zou ik er een pin op lassen (vrij lang) bovenaan iets breeds lassen, en tussen de uitlaat en de bovenkant een zwaar stukje metaal dat over de pin glijd, zo kan je mooi slaan.
|
|
Wanna Finish First?, First Finish! |
|