Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Airsal 70cc Op Originele Derbi Krukas?????

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 883 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43155 - Airsal 70cc Op Originele Derbi Kruk...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11713 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dennie1 23-5-2007 22:23 Print reply

Posts: 1003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DimitriSMT
Wat een gelul allemaal.

Airsal is slome stront.

De R3 is veeeeeeeeeel te hoogtoerig voor de Airsal en een kutuitlaat opzich. Vergeleken met de PR e.d.

R2 is prima uitlaatje voor deze setup. Erg snel is het niet erg niet, denk dat je met 110 echte km's blij mag zijn.

Airsal kan prima op de ori kruk, maakt toch niet veel toeren.


Dat is mijn bedoeling ook.
Ik hoef niet sooon kut cilinder die 14000 draait en je hele brommer naar de kk helpt, 110 is hard zat, dat is mn bedoeling

 
Dimitri 23-5-2007 22:27 Print reply
Posts: 1951
110 is sloom. :P

Beter trek je je blokje open, kwaliteitskrukje erin, en stop je er een snelle 70 op.
 
dennie1 23-5-2007 22:28 Print reply

Posts: 1003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DimitriSMT
110 is sloom. :P

Beter trek je je blokje open, kwaliteitskrukje erin, en stop je er een snelle 70 op.



wtf is het nut?
130 halen en na een maand je brommer nar de klote geholpen, anders had ik de mhr team 80 der wel opgegooit

Moet gewoon lkkr lopen klaar,

Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 23-5-2007 om 22:29 uur.
 
Dimitri 23-5-2007 22:30 Print reply
Posts: 1951
Ja nou en. :P

Heb je na een maand weer wat te doen. 't houdt je van de straat he.

Nee ma ontopic.. met die airsal zou ik wel af en toe je lagers wat checken.. mijn lagers beginnen nu ook wel wat herrie te maken..

Evt zou ik wel een nieuwe naaldlager erin doen.

Dit bericht is gewijzigd door DimitriSMT op 23-5-2007 om 22:30 uur.
 
dennie1 23-5-2007 22:31 Print reply

Posts: 1003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DimitriSMT
Ja nou en. :P

Heb je na een maand weer wat te doen. 't houdt je van de straat he.

Nee ma ontopic.. met die airsal zou ik wel af en toe je lagers wat checken.. mijn lagers beginnen nu ook wel wat herrie te maken..

Evt zou ik wel een nieuwe naaldlager erin doen.

Dit bericht is gewijzigd door DimitriSMT op 23-5-2007 om 22:30 uur.



Tjha ik heb veel voor mijn brommer moeten dokken, dus ik zou der niet blij mee zijn als ik er straks 5 euro voor terug vang.
 
Dimitri 23-5-2007 22:39 Print reply
Posts: 1951
Bij deze bied ik alvast 10 euro dan.
 
Terror 24-5-2007 13:22 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DimitriSMT
Bij deze bied ik alvast 10 euro dan.



en bij deze heb jij een notitite voor sales in topic

 
Derbi Joris 24-5-2007 13:22 Print reply
Posts: 1165
Airsal op originele derbi krukas kan mekkelijk!! ik reed tenslotte met complete metrakit SP setup toen mijn blok al meer dan 20000 km had gedraait en niks speling. Ik mengde wel 1:25 dus de lagers werden zeker goed gesmeerd en ik reed ook vaak warm.
 
Jarco 24-5-2007 13:24 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
Airsal op originele derbi krukas kan mekkelijk!! ik reed tenslotte met complete metrakit SP setup toen mijn blok al meer dan 20000 km had gedraait en niks speling. Ik mengde wel 1:25 dus de lagers werden zeker goed gesmeerd en ik reed ook vaak warm.


1:40 op smering voldoet.
70 Airsal.(wel ff afwerken)
Yasuni cross hm/R2.
21/24 mm.
Andere platen.

Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 24-5-2007 om 13:24 uur.
 
Derbi Joris 24-5-2007 13:26 Print reply
Posts: 1165
Ik zou persoonlijk voor een wat duurdere pijp gaan Yasuni R3 of Metrakit Pro Race zijn uitlaatjes die het gewoon altijd goed doen. En als je ooit verder wilt gaan opvoeren heb je het alvast. Koppeling moet je eerst kijken, mijn originele koppeling hield gewoon de metrakit setup. En qua carburatie een 24mm vlak is leuk maar een 21mm is ook gewoon goed en zuipt niet zo gek veel 1:20 ofzo denk ik net als mijn.
 
drd erik 24-5-2007 13:36 Print reply
Posts: 363
1 op 25 smeren :S dan krijgen lagers juist minder smering omdat t mengsel veel dikker is en moeilijker door sproeier heen gaat..

1 op 40 is vet zat, en zou gewoon een iets te grote sproeier hanteren..
goede olie scheelt al wat..

verder effe een hebo naaldlager zilverkooi scoren 12x15x15 zelfde als voor peugeot scooters of am6

ehm airsal effe afwerken dan kan je wel redelijk lang doen met die cilinder, enne pak maar een r3 of mhr/ yasuni cross hm of evt pro race uitlaat.. doen t allemaal niet slecht op airsal 70cc, pro race loopt t hardst erop alleen heeft r3 of mhr wat meer onderin, net wat je zelf wilt..

ehmm carbgrootte zou ikzelf 21nemen die is wat zuiniger als een 24, maar 24 rijdt wel wat lekkerder (vooral onderin)

mhr koppelingsveertjes en goede olie om slippen van kopppeling tegen te gaan

dat was t wel zo'n beetje

Dit bericht is gewijzigd door drd erik op 24-5-2007 om 13:37 uur.

Dit bericht is gewijzigd door drd erik op 24-5-2007 om 13:38 uur.
 
Rx freak 24-5-2007 13:46 Print reply

Posts: 119
ja beter van niet dat je 1:25 smeert, krijg je alleen maar overtollig olie in je blok, wordt het niet beter van.
 
Je kan beter een pijp molle, dan een mol pijpen
carloman 24-5-2007 16:13 Print reply
Posts: 5
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rx freak
ja beter van niet dat je 1:25 smeert, krijg je alleen maar overtollig olie in je blok, wordt het niet beter van.


die cil. kan makkelijk op ori krukas.. heb mijn airsal erop gezet toen men brommer 20.000 km gelopen had, heeft nu 25.000 km gelopen, nog steeds met het zelfde zuigertje en gaat als een speer.. warmrijden doe ik ook niet aan

setup:
airsal 70 (zelf de randjes een beetje afgewerkt)
22mm dellorto
malossie membraan
yasuni cross hm

met deze setup rijd ik 118 op de autoteller twv. 14-48

yasuni r2 is een goeie uitlaat voor die cilinder.. heb zelf een r3 geprobeerd maar dat heeft bijna geen power onderin, trekt ook mijn laaste versnelling niet goed

 
Royal Club 24-5-2007 16:17 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie1
[...]



wtf is het nut?
130 halen en na een maand je brommer nar de klote geholpen, anders had ik de mhr team 80 der wel opgegooit

Moet gewoon lkkr lopen klaar,

Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 23-5-2007 om 22:29 uur.


als je brom na een maand naar de klote is omdat je een dikke setup heb klopt er iets niet

airsall afwerken en een r3 of R2

21~24 moet je zelf maar beslissen

pleur der trouwens voor de zekerheid een doppler as in

scheelt gezeik mocht het mis gaan
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ARWIN_honda 24-5-2007 16:22 Print reply

Posts: 3534
1400e post

Dit bericht is gewijzigd door ARWIN_honda op 24-5-2007 om 16:22 uur.
 
Suzuki GSX-R600 K4

Dit topic is 11713 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved