Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Airsal 70cc Op Originele Derbi Krukas?????

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 902 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43155 - Airsal 70cc Op Originele Derbi Kruk...
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11714 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Yamaha-DTR 23-5-2007 21:51 Print reply

Posts: 268
Reken d'r maar op dat dat wel vooruit zal komen
 
dennie1 23-5-2007 21:52 Print reply

Posts: 1003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yamaha-DTR
Reken d'r maar op dat dat wel vooruit zal komen


Max 12000 ong ofniet?
 
-simon- 23-5-2007 21:53 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie1
[...]



21mm carb en Yasuni r2


zal wel lekker toeren gaan maken.
mischien toch verstandiger om een ander asje erin te zetten.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Yamaha-DTR 23-5-2007 21:54 Print reply

Posts: 268
Dan komt er zeker wel wat kracht op je
asje, ik zou toch eens rondkijken naar
een doppler
 
dennie1 23-5-2007 21:54 Print reply

Posts: 1003
Tjhaa en dat is verrekte pokkewerk. alst niet nodig is ga ik dat dus egt niej doen.
Tjhaa dta wilde ik al doen maar was benieuwd wat jullie dervan vinden, maar tot hoever zal die maximaal gaan liggen, neem aan dat die niet verder als 12000 13000 zal gaan

Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 23-5-2007 om 21:55 uur.

Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 23-5-2007 om 21:55 uur.
 
Yamaha-DTR 23-5-2007 21:55 Print reply

Posts: 268
Dat is zeker pokkewerk. Je kunt het ook laten doen
natuurlijk, kost je alleen wel flink wat knaken!
 
dennie1 23-5-2007 21:56 Print reply

Posts: 1003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yamaha-DTR
Dat is zeker pokkewerk. Je kunt het ook laten doen
natuurlijk, kost je alleen wel flink wat knaken!



Daarom jhaa, maargoed hoelang zal die dat vol kunnen gaan houden, zolang heb ik mn brommer toch niet meer.
 
Yamaha-DTR 23-5-2007 21:57 Print reply

Posts: 268
Kun je niet met zekerheid zeggen
 
dennie1 23-5-2007 21:58 Print reply

Posts: 1003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yamaha-DTR
Kun je niet met zekerheid zeggen


Ik denk niet dat dit meer toeren zal gaan maken als de giannelli conti, als dat niet het geval is dan hou ik mn orig krukas.
 
stoeptegel 23-5-2007 21:59 Print reply

Posts: 3085
Gewoon schijt aan hebben er onder gooien.Na 5 k kilometer haal je alles los en check je of je big end lager nog in orde is.
Dat is alles
 
80 cc ownatsj
dennie1 23-5-2007 22:01 Print reply

Posts: 1003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Gewoon schijt aan hebben er onder gooien.Na 5 k kilometer haal je alles los en check je of je big end lager nog in orde is.
Dat is alles



Jhaa ik zal toch niet veel kilometers met deze brommer draaien dus dat doe ik gewoon, maar niemand hier die weet hoeveel toeren die maximaal zal gaaan draain met een 21 mm carb en een Yasuni R2
 
freak-out 23-5-2007 22:12 Print reply

Posts: 419
De yasuni r2 is geen 70cc uitlaat hoor,,, Beter haal je de R3 dan zal ie wel beter lopen.

Maar als jij met een 50cc conti 12K maakt of met een 70cc 12K komt er met die 70cc wel wat meer druk op te staan natuurlijk

Koop je een 80cc MHR die dinge make minder toeren, Meer koppel en je krukas houd die denk ik beter als een hoogtoerige 70cc
 
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
Karlmt5 23-5-2007 22:15 Print reply

Posts: 2296
als ie ut geld heeft om een R3 te kope kun je beter gelijk een betere cilinder kope

njah, airsal is "normale" 70... dus R2 zal ook wel goed lopen

R3 is meer voor de snellere 70 en 80's
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
dennie1 23-5-2007 22:16 Print reply

Posts: 1003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: freak-out
De yasuni r2 is geen 70cc uitlaat hoor,,, Beter haal je de R3 dan zal ie wel beter lopen.

Maar als jij met een 50cc conti 12K maakt of met een 70cc 12K komt er met die 70cc wel wat meer druk op te staan natuurlijk

Koop je een 80cc MHR die dinge make minder toeren, Meer koppel en je krukas houd die denk ik beter als een hoogtoerige 70cc



r3 is vels te hoogtoerig, r2 lijkt me precies goed voor airsal, airsal zelf is ook niet hoogtoerig dus
 
Dimitri 23-5-2007 22:21 Print reply
Posts: 1951
Wat een gelul allemaal.

Airsal is slome stront.

De R3 is veeeeeeeeeel te hoogtoerig voor de Airsal en een kutuitlaat opzich. Vergeleken met de PR e.d.

R2 is prima uitlaatje voor deze setup. Erg snel is het niet erg niet, denk dat je met 110 echte km's blij mag zijn.

Airsal kan prima op de ori kruk, maakt toch niet veel toeren.
 

Dit topic is 11714 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved