Yamaha-DTR |
23-5-2007 21:51 |
Posts: 268 |
Reken d'r maar op dat dat wel vooruit zal komen
|
|
|
|
dennie1 |
23-5-2007 21:52 |
Posts: 1003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Yamaha-DTR
Reken d'r maar op dat dat wel vooruit zal komen
Max 12000 ong ofniet?
|
|
|
|
-simon- |
23-5-2007 21:53 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dennie1
[...]
21mm carb en Yasuni r2
zal wel lekker toeren gaan maken.
mischien toch verstandiger om een ander asje erin te zetten.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Yamaha-DTR |
23-5-2007 21:54 |
Posts: 268 |
Dan komt er zeker wel wat kracht op je
asje, ik zou toch eens rondkijken naar
een doppler
|
|
|
|
dennie1 |
23-5-2007 21:54 |
Posts: 1003 |
Tjhaa en dat is verrekte pokkewerk. alst niet nodig is ga ik dat dus egt niej doen.
Tjhaa dta wilde ik al doen maar was benieuwd wat jullie dervan vinden, maar tot hoever zal die maximaal gaan liggen, neem aan dat die niet verder als 12000 13000 zal gaan
Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 23-5-2007 om 21:55 uur.
Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 23-5-2007 om 21:55 uur.
|
|
|
|
Yamaha-DTR |
23-5-2007 21:55 |
Posts: 268 |
Dat is zeker pokkewerk. Je kunt het ook laten doen
natuurlijk, kost je alleen wel flink wat knaken!
|
|
|
|
dennie1 |
23-5-2007 21:56 |
Posts: 1003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Yamaha-DTR
Dat is zeker pokkewerk. Je kunt het ook laten doen
natuurlijk, kost je alleen wel flink wat knaken!
Daarom jhaa, maargoed hoelang zal die dat vol kunnen gaan houden, zolang heb ik mn brommer toch niet meer.
|
|
|
|
Yamaha-DTR |
23-5-2007 21:57 |
Posts: 268 |
Kun je niet met zekerheid zeggen
|
|
|
|
dennie1 |
23-5-2007 21:58 |
Posts: 1003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Yamaha-DTR
Kun je niet met zekerheid zeggen
Ik denk niet dat dit meer toeren zal gaan maken als de giannelli conti, als dat niet het geval is dan hou ik mn orig krukas.
|
|
|
|
stoeptegel |
23-5-2007 21:59 |
Posts: 3085 |
Gewoon schijt aan hebben er onder gooien.Na 5 k kilometer haal je alles los en check je of je big end lager nog in orde is.
Dat is alles
|
|
80 cc ownatsj |
|
dennie1 |
23-5-2007 22:01 |
Posts: 1003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Gewoon schijt aan hebben er onder gooien.Na 5 k kilometer haal je alles los en check je of je big end lager nog in orde is.
Dat is alles
Jhaa ik zal toch niet veel kilometers met deze brommer draaien dus dat doe ik gewoon, maar niemand hier die weet hoeveel toeren die maximaal zal gaaan draain met een 21 mm carb en een Yasuni R2
|
|
|
|
freak-out |
23-5-2007 22:12 |
Posts: 419 |
De yasuni r2 is geen 70cc uitlaat hoor,,, Beter haal je de R3 dan zal ie wel beter lopen.
Maar als jij met een 50cc conti 12K maakt of met een 70cc 12K komt er met die 70cc wel wat meer druk op te staan natuurlijk
Koop je een 80cc MHR die dinge make minder toeren, Meer koppel en je krukas houd die denk ik beter als een hoogtoerige 70cc
|
|
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen! |
|
Karlmt5 |
23-5-2007 22:15 |
Posts: 2296 |
als ie ut geld heeft om een R3 te kope kun je beter gelijk een betere cilinder kope
njah, airsal is "normale" 70... dus R2 zal ook wel goed lopen
R3 is meer voor de snellere 70 en 80's
|
|
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin |
|
dennie1 |
23-5-2007 22:16 |
|
Dimitri |
23-5-2007 22:21 |
Posts: 1951 |
Wat een gelul allemaal.
Airsal is slome stront.
De R3 is veeeeeeeeeel te hoogtoerig voor de Airsal en een kutuitlaat opzich. Vergeleken met de PR e.d.
R2 is prima uitlaatje voor deze setup. Erg snel is het niet erg niet, denk dat je met 110 echte km's blij mag zijn.
Airsal kan prima op de ori kruk, maakt toch niet veel toeren.
|
|
|
|