Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - probleem afstelling schakel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1233 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43143 - probleem afstelling schakel
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 756 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Br3cht 23-5-2007 15:41 Print topicpost
Posts: 179
Ik heb nu mijne schakel brommer (dt50m/mx) afgesteld maar die gaat op de teller maar 50 met een 19mm mikuni een een luhao bovenlangs die moet toch sneller gaan
de bougie heeft de juiste kleur maar in de 3,4en 5e vitesse heeft die helemaal geen kracht meer en haal ik met heel veel moeite en vals plat (dalend) de 55km/h

iemand idee wat er mis is?
 

ronge48 23-5-2007 15:43 Print reply

Posts: 3003
meer gegevens graag..welke sproeier heb je erin zitten?
 
Bier, Zweet en gebakken Schoap
sibren 23-5-2007 16:02 Print reply
Posts: 191
welke tandwielverhouding heb je erop?

 
Henk-88 23-5-2007 16:05 Print reply

Posts: 26703
Hoe is de staat van je zuigerveren?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Br3cht 23-5-2007 17:21 Print reply
Posts: 179
sproeier 75
ori twv van yamaha dt50m/mx
het is een 50cc snel dat ik van iemand heb gekocht en die zei dat de cilinder is getuned door freddy koopman dacht ik
 
roy mtx-sh 25-5-2007 14:46 Print reply
Posts: 153
een wilde gok maar volgens mij zijn je carb en uitlaat ongeschikt voor die 50cc
als je nog een 16mm en originele uitlaat hebt zou ik die eens proberen

rijd ie wel soepel in de hogere versnellingen ondanks dat er weinig kracht in zit? geen gestotter ofzo ?

rij ff je straat heen en weer met je luchtfilterslang er ff tussenuit. kan ie ook opeens veel beter gaan

testen testen testen testen lalalaa
 
mtx-sh 70cc / cagiva mito 125 cc / opel astra gsi 2000cc
Br3cht 25-5-2007 17:50 Print reply
Posts: 179
@roy mtx-sh

ik heb hier met 2uitlaten geprobeerd deze vond ik de beste er op gaan
in 3,4en 5e vitesse rijd ie niet zo soepel nee en zeker als ik in iets te hoge toeren kom dan sputtert die

dus zou ik ook een grotere sproeier moeten steken? als ik die slang eruit haal?
 
Scozzisa 25-5-2007 17:52 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy mtx-sh
een wilde gok maar volgens mij zijn je carb en uitlaat ongeschikt voor die 50cc
als je nog een 16mm en originele uitlaat hebt zou ik die eens proberen

rijd ie wel soepel in de hogere versnellingen ondanks dat er weinig kracht in zit? geen gestotter ofzo ?

rij ff je straat heen en weer met je luchtfilterslang er ff tussenuit. kan ie ook opeens veel beter gaan

testen testen testen testen lalalaa


onzin, het moet sowieso veel harder lopen

start het wel altijd goed?

 
Br3cht 25-5-2007 20:00 Print reply
Posts: 179
2keer kicken en tis in gang
 
maxi rider 25-5-2007 20:05 Print reply

Posts: 429
is je uitlaat verbinding niet lek daardoor verliest hij ook veel kracht

 
12345678910
Br3cht 26-5-2007 16:01 Print reply
Posts: 179
er steekt een nieuwe dichting in maar idd daar lekt zo'n zwarte smeurie (olie wrs)
 
-Bassie- 26-5-2007 17:32 Print reply

Posts: 6617
rookt ie veel.

zo jah rechter krukas keering lek.

en zeker grotere sproeier moet er in ga eens naar de 110.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Br3cht 26-5-2007 17:35 Print reply
Posts: 179
veel roken uit de uitlaat niet zo veel nee

maar nu is de bougie goed met die 75
 
Br3cht 27-5-2007 9:45 Print reply
Posts: 179
@dt project:
kan je me vertellen hoe en wat ik zou moetten doen om die rechter keerkring te vervangen?

bedoel je sproeier110 als ik mijn ori luchtfilter afkoppel?
 
Br3cht 27-5-2007 9:47 Print reply
Posts: 179
http://www.brommerforum.nl/kb/artikel/442
bedoel je nr 17? moet ik daarvoor heel mijn blok splitsen? of gaat het zo?

 
Br3cht 28-5-2007 18:16 Print reply
Posts: 179
niemand?
 

Dit topic is 756 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved