Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Achterrem Yamaha DT50X (2006) blijft hangen ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 977 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43110 - Achterrem Yamaha DT50X (2006) blijf...
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 4451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 21-5-2007 22:10 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dargor
[...]


nee hehe de hele tijd olie erbij gieten ja srry vergeten erbij te zette -_- en ervoor zorgen dat je olie resevior niet leegraakt


dan nog werkt het niet

je moet pompen , vasthouden , nippel los , nippel vast , pompen , vasthouden , nippel los , nippel vast enzovoort

en op peil houden
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Dargor 21-5-2007 22:10 Print reply

Posts: 1771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


dan nog werkt het niet

je moet pompen , vasthouden , nippel los , nippel vast , pompen , vasthouden , nippel los , nippel vast enzovoort

en op peil houden


ok dan heb je tog gelijk denk ik bah ik heb alles fout
 
I'm a Potential Terrorist, And my moped too!
YamahaDT80LC2 21-5-2007 22:15 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


dan nog werkt het niet

je moet pompen , vasthouden , nippel los , nippel vast , pompen , vasthouden , nippel los , nippel vast enzovoort

en op peil houden


Maar dat weet ik, dus dat heeft ie er niet bij verteld ^^
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
crossgek - Forum en Sales Moderator 21-5-2007 22:16 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YamahaDT80LC2
[...]


Maar dat weet ik, dus dat heeft ie er niet bij verteld ^^


dit forum is niet alleen voor jou lijkt me
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
YamahaDT80LC2 21-5-2007 22:17 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


dit forum is niet alleen voor jou lijkt me


Dit topic op het moment wel. ^^ + dat de uitleg ook wel in de Faq staat ^^

 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Evilmex 21-5-2007 23:10 Print reply

Posts: 4458
Wie zegt eik dat het wel aan je rem ligt?
Schijfremmen worden sowieso heet na een stukje rijden.
Staat je ketting niet te strak? , valt de ketting goed in het tandwiel?
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
YamahaDT80LC2 21-5-2007 23:12 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Evilmex
Wie zegt eik dat het wel aan je rem ligt?
Schijfremmen worden sowieso heet na een stukje rijden.
Staat je ketting niet te strak? , valt de ketting goed in het tandwiel?


Hmm daar zeg je me wat.. hij staat redelijk strak, maar wel binnen de norm van de ketting ( van wat op het doosje staat ) En dat stukje rijden is nog geen 1,5 km.. daarna is hij al gloeiend heet, dan raak je em niet aan. zo heet.
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Evilmex 21-5-2007 23:13 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YamahaDT80LC2
[...]


Hmm daar zeg je me wat.. hij staat redelijk strak, maar wel binnen de norm van de ketting ( van wat op het doosje staat ) En dat stukje rijden is nog geen 1,5 km.. daarna is hij al gloeiend heet, dan raak je em niet aan. zo heet.


Ook als je erop zit?
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
YamahaDT80LC2 21-5-2007 23:15 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Evilmex
[...]


Ook als je erop zit?


Ik heb het gemeten toen men pa erop zat...
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly

Dit topic is 4451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved