woodmen |
21-5-2007 17:43 |
Posts: 235 |
Probeer eerst eens een grotere sproeier, dan merk je vanazelf of hij beter gaat lopen
Dit bericht is gewijzigd door woodmen op 21-5-2007 om 17:44 uur.
|
|
|
|
MTRudolf |
21-5-2007 17:44 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: woodmen
Probeer eerst eens een grotere sproeier, dan merk je vanazelf of hij beter gaat lopen
Dit bericht is gewijzigd door woodmen op 21-5-2007 om 17:44 uur.
ja dat heb ik dus geprobeerd.. sproeier 90 alleen dan raken mun bougie's zwart en verkolen ze ...
|
|
|
|
Shifty |
21-5-2007 17:45 |
Posts: 1113 |
Is wel valse lucht... Durf ik te wedden...
Krukasholte goed luchtdicht? (Keeringen ook lekvrij?)
|
|
-- Crosser Only -- Crosser 4 life -- |
|
MTRudolf |
21-5-2007 17:47 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Shifty
Is wel valse lucht... Durf ik te wedden...
Krukasholte goed luchtdicht? (Keeringen ook lekvrij?)
ja bij mun krukaskering kan ik niet goed komen..met un deo..
alleen bij de revisatie heb ik er 2 keringen in gestopt...
dacht dat dit wel goed zou zijn... k kan hem wel vervangen voor un nieuwe.. maar ofdat het helpt..
|
|
|
|
Shifty |
21-5-2007 17:50 |
Posts: 1113 |
3 kwart gas = HOEM en valt terug in toeren
volgas= kleine stottering en rijd gewoon door en trekt goed.
Dat suggereert al dat het niet aan je ontsteking oid licht en ik weet uit ervaring dat hij zoiets ook vaak doet bij valse lucht. Laatst nog een mt gehad met lekke krukaskeering, zelfde symptomen en ook alleen willen lopen met een (theoretisch) veels te kleine sproeier...
Keeringen wel goed gemonteerd? En de juiste keeringen? Is het blok ook gespleten bij de revisatie? Pakking bij je krukasholte nog goed?
Aangezien je overal met deo hebt gespoten lijkt me de enige plek waar nog valse lucht aangezogen kan worden je krukasholte.
|
|
-- Crosser Only -- Crosser 4 life -- |
|
woodmen |
21-5-2007 17:52 |
Posts: 235 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
[...]
ja bij mun krukaskering kan ik niet goed komen..met un deo..
alleen bij de revisatie heb ik er 2 keringen in gestopt...
dacht dat dit wel goed zou zijn... k kan hem wel vervangen voor un nieuwe.. maar ofdat het helpt..
Heb je die keeringen er fatsoenlijk ingestopt, zonder ze te slopen.
|
|
|
|
MTRudolf |
21-5-2007 17:54 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Shifty
3 kwart gas = HOEM en valt terug in toeren
volgas= kleine stottering en rijd gewoon door en trekt goed.
Dat suggereert al dat het niet aan je ontsteking oid licht en ik weet uit ervaring dat hij zoiets ook vaak doet bij valse lucht. Laatst nog een mt gehad met lekke krukaskeering, zelfde symptomen en ook alleen willen lopen met een (theoretisch) veels te kleine sproeier...
Keeringen wel goed gemonteerd? En de juiste keeringen? Is het blok ook gespleten bij de revisatie? Pakking bij je krukasholte nog goed?
Aangezien je overal met deo hebt gespoten lijkt me de enige plek waar nog valse lucht aangezogen kan worden je krukasholte.
Alles in het blok is vervangen en ik heb het blok dicht gedaan met vloeibarepakking en gewone pakking
keringen zijn goed gemonteerd en niet kapot maar ik zal voor de zekerheid ff de krukaskering vervangen en rond mun pakking van mun blok spuiten..
bedankt voor de tips !!
dus je wil zeggen dat als dit weg is dat er dan een grotere sproeier in moet ??
Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 21-5-2007 om 17:55 uur.
|
|
|
|
Shifty |
21-5-2007 17:58 |
Posts: 1113 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
[...]
Alles in het blok is vervangen en ik heb het blok dicht gedaan met vloeibarepakking en gewone pakking
keringen zijn goed gemonteerd en niet kapot maar ik zal voor de zekerheid ff de krukaskering vervangen en rond mun pakking van mun blok spuiten..
bedankt voor de tips !!
dus je wil zeggen dat als dit weg is dat er dan een grotere sproeier in moet ??
Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 21-5-2007 om 17:55 uur.
vloeibarepakking en gewone pakking? Dus je carterhelften met vloeibarepakking en gewone pakking? Of je carterhelften met vloeibare, en je koppelingskap met gewone pakking of andersom? Want beide tegelijkertijd gaat niet goed werken...
En ja, als hij geen valse lucht meer heeft, moet er een grotere sproeier in. Vraag bij mn god niet waarom, in theorie zal er juist een kleinere in moeten (valse lucht = meer lucht, dus ook meer benzine nodig als ie valse lucht heeft) In de praktijk is het dus net andersom...
|
|
-- Crosser Only -- Crosser 4 life -- |
|
MTRudolf |
21-5-2007 18:00 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Shifty
[...]
vloeibarepakking en gewone pakking? Dus je carterhelften met vloeibarepakking en gewone pakking? Of je carterhelften met vloeibare, en je koppelingskap met gewone pakking of andersom? Want beide tegelijkertijd gaat niet goed werken...
En ja, als hij geen valse lucht meer heeft, moet er een grotere sproeier in. Vraag bij mn god niet waarom, in theorie zal er juist een kleinere in moeten (valse lucht = meer lucht, dus ook meer benzine nodig als ie valse lucht heeft) In de praktijk is het dus net andersom...
nou ik heb dus vloeibare pakking en gewone pakking gebruik dus gewoon beide carters vloeibare en daaroverheen gewone
|
|
|
|
Shifty |
21-5-2007 18:02 |
Posts: 1113 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
[...]
nou ik heb dus vloeibare pakking en gewone pakking gebruik dus gewoon beide carters vloeibare en daaroverheen gewone
Niet al te handig...
Gebruik Óf vloeibare Óf gewone pakkingen next time, en niet beide tegelijkertijd. Ik zeg niet dat het niet gaat werken, het werkt alleen gegarandeerd minder goed. Ik hoop voor je dat dit niet het probleem is, anders mag je je carter weer gaan splitsen
|
|
-- Crosser Only -- Crosser 4 life -- |
|
Thijsje |
21-5-2007 20:08 |
Posts: 1687 |
als je aan beide kanten van je pakking vloeibare pakking doet, is het goed.
maargoed,, ik zelf heb het om van malossi, die nogal erg versleten/vastgelopen is. heb dan 18mm carb,, maar zit nu al op sproeier 95/100.
netzoals shifty al zegt,, zijn dat kenmerken van valse lucht,, dat je extreem kleine sproeiers hebt,, en nog meer rare dingen :P
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8 |
|
ploe |
21-5-2007 22:23 |
Posts: 635 |
doe de originele sproeiernaald maar weer terug
en een grotere sproeier
|
|
www.placeonearth.nl |
|
MTRudolf |
21-5-2007 22:28 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ploe
doe de originele sproeiernaald maar weer terug
en een grotere sproeier
originele sproeiernaald ????
hoe bedoel je ??
|
|
|
|
MTRudolf |
22-5-2007 19:08 |
Posts: 2464 |
Heeys mensen
mun brommer loopt in het begin stationair maar als hij warm word dan valt hij gewoon uit ... kan aan stationair schroef draaie wat ik wil maar der veranderd niks ...
ik heb net ff filmpje gemaakt..
http://video.google....=-816255319447616197
wat kan dit zijn ?
en iedereen zegt dat je valse lucht kan vind met deo..
maar ik snap daar nks van ik spuit overal deo maar da ding doet niks anders... vliegt helemaal niet omhoog in toeren enzo
wet iemand een middeltje hoe je kan weten dat je de preciese plek kan vinden !! ??
bedankt
|
|
|
|
Burningtux |
24-5-2007 21:31 |
Posts: 242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
Heeys mensen
mun brommer loopt in het begin stationair maar als hij warm word dan valt hij gewoon uit ... kan aan stationair schroef draaie wat ik wil maar der veranderd niks ...
ik heb net ff filmpje gemaakt..
http://video.google....=-816255319447616197
wat kan dit zijn ?
en iedereen zegt dat je valse lucht kan vind met deo..
maar ik snap daar nks van ik spuit overal deo maar da ding doet niks anders... vliegt helemaal niet omhoog in toeren enzo
wet iemand een middeltje hoe je kan weten dat je de preciese plek kan vinden !! ??
bedankt
Komt hij er niet door als je het gas blijft aanhouden? Lijkt me alsof hij verzopen is in een teveel aan olie oid.
Anders, nieuwe bougie, en kleinere sproeier.
Denk niet dat hij te klein is aangezien hij rookt als de tering.
|
|
|
|