Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #43092 - Welke cilinder voor NSR?
|
Pagina 1 van 3
|
Dit topic is 2297 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
rick_10 |
20-5-2007 21:15 |
Posts: 259 |
ja je moet een ge-2 cillinder hebben dat is een snelle 50cc en daar racen ze mee in belgie
|
|
|
|
mtx-motard |
20-5-2007 21:16 |
Posts: 14947 |
moet je ff aan calvin vragen, die reed met een 50 airsel meende ik
calvin= ex eigenaar van je nsr
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
driver004 |
20-5-2007 21:17 |
Posts: 3418 |
ik zo gaan voor de 70cc
tog meer koppel
en rijd fijner vind ik
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
geert-nsr |
20-5-2007 21:20 |
Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rick_10
ja je moet een ge-2 cillinder hebben dat is een snelle 50cc en daar racen ze mee in belgie
nee die zaten std op nsr's vroeger. in belgie o.a
ze worden ook voor de racerij gebruikt maar dan worden ze uiteraard nog veel verder getuned.
ge2 , 18mm en een leuk uitlaatje rijd wel 90 ofso en redelijk wat trekkracht.
|
|
|
|
ARWIN_honda |
20-5-2007 21:28 |
Posts: 3534 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
moet je ff aan calvin vragen, die reed met een 50 airsel meende ik
calvin= ex eigenaar van je nsr
ja ik weet het, maar hij is nooit op msn
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
Derbi Joris |
21-5-2007 9:36 |
Posts: 1165 |
Persoonlijk zou ik voor een 70cc malossi gaan. Iedereen die er hier in de buurt mee rijd rijden goed door, en zeker betrouwbaar is ook nog te honen dus daar kan je wel paar jaar op door tuffen.
|
|
|
|
TubeLess-90 |
21-5-2007 10:26 |
Posts: 629 |
Hoi,
Ik weet niet of ik het goed heb, maar is een Athena cilinder niet het zelfde als een Eurocilindro? Zo niet, dan heb je misschien niet veel aan dit bericht.
Ik rij zelf op een 50CC Eurocilindro met 21MM carb Mikunie en Homoet special racing uitlaat. En gaat super vind ik!
Hij heeft een top van 85KM en trekt nog super mooi door. tandwiel 15 voor en 46 achter dacht ik.
Ruben,
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/43332/1 |
|
Shifty |
21-5-2007 10:51 |
Posts: 1113 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ruben Demuyt
Hoi,
Ik weet niet of ik het goed heb, maar is een Athena cilinder niet het zelfde als een Eurocilindro? Zo niet, dan heb je misschien niet veel aan dit bericht.
Ik rij zelf op een 50CC Eurocilindro met 21MM carb Mikunie en Homoet special racing uitlaat. En gaat super vind ik!
Hij heeft een top van 85KM en trekt nog super mooi door. tandwiel 15 voor en 46 achter dacht ik.
Ruben,
Athena is idd Eurocilindro
Maar het is eigenlijk erg simpel: Hoe ver wil je gaan? Wil het maximale uit je blok halen, koop een 70cc (Malossie oid). Wil je gewoon leuk rijden, dan een 50cc ge2 bijvoorbeeld.
|
|
-- Crosser Only -- Crosser 4 life -- |
|
NSR2 Chauffeur |
21-5-2007 11:08 |
Posts: 703 |
Zelf heb ik ook een athena 70, trekt zeker goed en haal er nu een top van 108km/h mee(op de brommer teller, maar die klopt behoorlijk)!! Maar het enige nadeel is dat de powerband zo hoog zit, wat iets minder fijn rijd! Als je er dagelijks mee moet rijden zou ik er niet voor kiezen, anders wel!!
|
|
|
|
ARWIN_honda |
21-5-2007 11:16 |
Posts: 3534 |
ik moet 1x per week na school, de rest is vrije tijd rijden.
Athena=Eurocilindro, maar zelf lijkt me 50snel wel goed, alst dat een beetje goed wil doortrekken, heb ik mijn keuze gemaakt.
ik heb zelf ook een homoet special racing uitlaat, dus die zal zn werk wel goed doen. het gaat mij voornamelijk dat hij lkkr goed optrekt, en top rond 85
Dit bericht is gewijzigd door ARWIN_honda op 21-5-2007 om 11:19 uur.
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
2takt Gangster |
21-5-2007 11:40 |
Posts: 1147 |
Athena 50cc heeft me kameraad ook egt erg snel voor een 50cc alleen is wel erg hoogtoerig kameraad reed er 95 mee icm met 18mm en proma
maar zou gewoon een 70cc mallosie kopen er snel en ook onderin genoeg koppel en zoals eerder gezegt hoonbaar want is gietijzer
als je egt 50cc wilt zou ik voor ge2 gaan loopt ook hard alleen heeft meer koppel
hiermee kun je ook wel 90 halen met goede uitlaat
Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 21-5-2007 om 11:41 uur.
|
|
|
|
Derbi Joris |
21-5-2007 11:42 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsx rider 4- live
Athena 50cc heeft me kameraad ook egt erg snel voor een 50cc alleen is wel erg hoogtoerig kameraad reed er 95 mee icm met 18mm en proma
maar zou gewoon een 70cc mallosie kopen er snel en ook onderin genoeg koppel en zoals eerder gezegt hoonbaar want is gietijzer
als je egt 50cc wilt zou ik voor ge2 gaan loopt ook hard alleen heeft meer koppel
hiermee kun je ook wel 90 halen met goede uitlaat
Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 21-5-2007 om 11:41 uur.
En als je toch maar een dag in de week naar school hoeft is er niks om bang van te zijn. Maat van mijn rijd elke dag met 70cc malossi, 24mm, proma uitlaat elke dag naar school +/- 60km op en neer.
|
|
|
|
ARWIN_honda |
21-5-2007 11:45 |
Posts: 3534 |
ja, maar dan heb je wel meer slijtage aan tandwielen/ketting
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
NSR2 Chauffeur |
21-5-2007 11:46 |
Posts: 703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
ja, maar dan heb je wel meer slijtage aan tandwielen/ketting
+ het blok
|
|
|
|
Derbi Joris |
21-5-2007 11:48 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR2 Chauffeur
[...]
+ het blok
mwa honda blok kan veel hebben word hier toch altijd gezegd
@Arwin_honda je rijd er toch maar weinig mee maak ik uit je verhaal op dus daar zal ik men eigen niet zo veel zorgen om maken.
|
|
|
|
Dit topic is 2297 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 3
|
|