lange elst |
20-5-2007 11:16 |
Posts: 441 |
waarom zou het am5 blok gereviceerd zijn?
het blok is getuned dus waarschijnlijk in een vorig leven afgeragt
ik zou voor het am6 blokje gaan
Dit bericht is gewijzigd door lange elst op 20-5-2007 om 11:16 uur.
|
|
|
|
VerteX |
20-5-2007 11:35 |
Posts: 1265 |
ligt er totaal aan wat je wil doen.. aan de hand daarvan je keuze maken
|
|
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering ! |
|
chick |
20-5-2007 12:15 |
Posts: 417 |
tuurlijk kan t blokje zijn afgeragt maar als ie daarna nieuwe lagers en alles erin heeft gezet dan valt dat ook allemaal reuze mee en ja zo'n am6 blok is ook aardig als er niks mis mee is maar idd hangt er een beetje vanaf wat je ermee wil gaan doen
|
|
lord of the bromfiets |
|
khpoppema |
20-5-2007 12:25 |
Posts: 3199 |
kunststofkooi? daar hou ik niet echt van
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
Honda-Cross |
20-5-2007 12:25 |
Posts: 38 |
weining speling op de krukassen... het zit er dus wel. Kan niet goed zijn
|
|
|
|
Kees de Jong |
20-5-2007 12:28 |
Posts: 1881 |
Een gereviseerd blok met speling, klinkt goed!
|
|
7 seconden, of 21 gram |
|
Derbi Joris |
20-5-2007 13:47 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kees de Jong
Een gereviseerd blok met speling, klinkt goed!
Waarschijnlijk doelt de verkoper op dat er de opgegeven speling die C3 lagers geven wanneer ze koud zijn.
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
20-5-2007 13:50 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lange elst
waarom zou het am5 blok gereviceerd zijn?
het blok is getuned dus waarschijnlijk in een vorig leven afgeragt
ik zou voor het am6 blokje gaan
Dit bericht is gewijzigd door lange elst op 20-5-2007 om 11:16 uur.
het am6 blok is ook gereviseerd
en goed gereviseerd betekend dat alle gesleten/versleten delen zijn vervangen , dus maakt het niet uit of er mee is getrapt imo
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
mblover |
20-5-2007 13:52 |
Posts: 5391 |
am6 blok nemen als er geen speling op zit. Aangezien ze even duur zijn, en je bij de am6 ook een versnelling meer hebt.
|
|
|
|
coke 17 |
20-5-2007 13:54 |
Posts: 90 |
ja
eeh ik weeet niet watvoor kukasen jullie hebben maar er HOORT iets speling zijlings op je krukas te zitten
zo niet dn vreed je krukas zijn lager op.
ik bedoel dus de de speling die op de krukasjes zit NORMAAL is.
niet meer dan bij een nieuwe.
het am5 blok heb ik gekocht met al aangepaste carters, mar dit was slecht gedaan dus heb ik de carters maar meteen goed aangepasakt en een flow beurt gegeven. de krukaslagers waren neer toen ik het blok kreeg maar die heb ik vervangen net als de versligsbak lagers en nu is het blok weer perfect. echt aferagt was hij niet, gewoon slecht getuned en onderhouden.
|
|
|
|
Japs |
20-5-2007 13:57 |
Posts: 1285 |
Deze gast heeft ook die yasuni uitlaat te koop,
pas op ze zijn niet totaal gereviseerd maar vervangen wat kapot is. dat staat er boven
|
|
FF5 - Family Force 5 |
|
coke 17 |
20-5-2007 13:57 |
Posts: 90 |
btw wat is er mis met kunstof kooien??
ik vindt ze perfect, nog iets minder weerstnd, lekker stil. toch redelijk duurzaam.......
yasuni hmr 2 is verkocht btw
Dit bericht is gewijzigd door coke 17 op 20-5-2007 om 14:07 uur.
|
|
|
|
helly |
20-5-2007 14:01 |
Posts: 2424 |
maar hoe bedoelen jullie wat ik ermee wil? gewoon waar je het minst problemen van gaat krijgen.
Maar het is niet zo dat:
getunde carters, inlaat + carters geflowd. en lichtere schakelwals waardoor je soepeler schakelt, veel chiller is boven die ene meer versnelling dan die van de am6 blok?
|
|
veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop! PM me |
|
coke 17 |
20-5-2007 14:02 |
Posts: 90 |
nej, gereficeert en dus ook vervangen wat er slecht was
ik heb een kennis die skf lagers inporteert dus ik kan nieuwe skf lagers voor een prikie krijgen, dus als ik een blokje reficeer vervang ik vrijwel alle lagers meteen. ik gellof dat ik bij dat am6 bloke dan niet de lagers van de balansas heb gedan aangezien die gewoon nog perfect liepen maar de rest wel.
|
|
|
|
coke 17 |
20-5-2007 14:06 |
Posts: 90 |
ey
dat ligt eraan wat je wilt gaan doen. als je 60 wilt gaan rijden heb je niet veel extra's aan die versneling meer. een 6 bak heeft eigelijk de zelfde verhodueign als een 5 maar heeft er nog een overdrive achteraan zitten ( je 6 dus)
als je 60 wilt rijden is die overdrive gewoon niet echt nodig. een 5 bak vindt ik dan wat relaxter omdat je 1 keer minder hoeft te schakelen.
lichter schakelwaslje schakelt soepeler, carters zijn wat verbreed en gefowd dus als je een sneller cilindertje pas wilt maken hoe je allen de cilinder aan te passen en niet het hele blok uit elkaar te halen.
|
|
|
|