het ligt gewoon ook grotendeels aan de eigenaar, die ragt de brommer af, vergeet de ketting te spannen en slaat stuk, rijdt met een te kleine sproeier, krukaslagers en cilinder lijden daardoor, te lang volgas enz. enz.
aprilia hebben over het algemeen sterke blokken, alleen somigen worden nogal erg afgeragt maar de blokken zijn nix minder dan honda hoor dus je kunt gewoon een rs of wat je maar wilt kopen
RS VAN AF 99 GEZOCHT MAIL ME ALS JE ER 1 TEKOOP HEBT
bij een vriend van me is ze appie rs kapot gegaan omdat het vliegwiel uit elkaar knalde bestaat uit 2 stukken die aan elkaar geklonken zijn de klinknageltjes waren niet sterk genoeg resultaat ontsteking helemaal kapot
Quote:De 2002 modellen zijn daarbij zeer makkelijk op te voeren. katalysator uit de uitlaat, prop uit het luchtfilter, grotere sproeier, en ze lopen +/- 100km/u
ze mogen dan wel 100 lopen maar met een beetje hondaatje die hetzelfde loopt trek je ze er wel uit tot hun top...
maarjah, dat heeft allemaal wel weer met setup te maken..
ik ben en blijf een honda man
[This message is edited by Honda NSR freak on 18-6-2002 00:10]