Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 24

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1046 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43068 - "kleine vragen" topic - deel 24
Pagina 4 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 78104 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

antonhonda 20-5-2007 10:19 Print reply

Posts: 3616
mijn dtr wil niet vonken
ik heb de kabelboom open gesneden, nu ben ik er achter gekomen dat er 3 kabels van mijn onsteking komen.

1 gaat naar de bobine (oranje gaat gelijk naar bobine)

2 gaat naar het contact schakelaar ding met sleutel (die ik niet heb)en dan terug naar de bobine naar de zelfde plek als kabel 3

3 gaat naar de uitknop op het stuur en gaat en dan terug naar de bobine naar de zelfde plek als kabel 2

als ik nou gewoon die kabel zonder schakelaars er tussen gewoon gelijk naar de bobine stop vanaf de onsteking, heb ik dan kans dat die dan wel gaat vonken ? en gaat er ook niks kapot verder daar door?
ik ban ook al op internet gaan zoeken voor kabel schema voor dtr maar kon niks vinden

 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
lange elst 20-5-2007 10:20 Print reply

Posts: 441
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
Ik heb m'n kappen (van m'n MT) gespoten. Dus eerst Plastic Primer, dan gewone primer(wit), en daarna de lak (groen). Maar nu moet ik nog blanke lak spuiten maar kan dat nog na 24 uur of moest dat perse na een half uur??

En ALS ik die blanke lak nog kan spuiten, moet ik dan eerst nog de gewone lak(groen) schuren?




lak kan altijd
moet je gewoon heeeeeel lichtjes opschuren met heel fijn schuurpapier

Dit bericht is gewijzigd door lange elst op 20-5-2007 om 10:20 uur.
 
brooklyn_mt 20-5-2007 10:22 Print reply
Posts: 27
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lange elst
lak kan altijd
moet je gewoon heeeeeel lichtjes opschuren met heel fijn schuurpapier



dus lak heel lichtjes opschuren met waterproof schuurpapier korrel 800 ? en dan de blanke lak? en weet je dat zeker, want ik heb geen zin om straks overnieuw te moeten beginnen
 
Gradje 20-5-2007 10:26 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gradje
ik heb net mijn puch maxi blok helemaal gereviseerd
de ontsteking staat vrij goed, want zo start de brommer het snelst
alleen onderin mist die nog wel wat kracht wat die eerst wel had
zou het verstellen van de gasnaald veel schelen voor de trekkracht onderin?

Dit bericht is gewijzigd door Gradje op 20-5-2007 om 10:26 uur.


 
helly 20-5-2007 10:34 Print reply

Posts: 2424
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
[...]



dus lak heel lichtjes opschuren met waterproof schuurpapier korrel 800 ? en dan de blanke lak? en weet je dat zeker, want ik heb geen zin om straks overnieuw te moeten beginnen



http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/122

Ik zou dit even doorlezen en de reply's en daar kan je alle antwoorden vinden
 
veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop! PM me
Burningtux 20-5-2007 10:59 Print reply

Posts: 242
Heb een vraagje ivm een hpi binnenrotor.
Zijn de krachten dan groter op de drijfstang en zijn lagers?
mij lijkt van niet als je er niet meer toeren mee draaidt.
 
brooklyn_mt 20-5-2007 11:00 Print reply
Posts: 27
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: helly
[...]



http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/122

Ik zou dit even doorlezen en de reply's en daar kan je alle antwoorden vinden




Nou dat heb ik dus al gedaan

maar daar staat nog steeds niet in of je voor de blanke lak moet schuren of niet

weet iemand dit?
 
Burningtux 20-5-2007 11:02 Print reply

Posts: 242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
[...]




Nou dat heb ik dus al gedaan

maar daar staat nog steeds niet in of je voor de blanke lak moet schuren of niet

weet iemand dit?


Inderdaad lichtjes opschuren met waterproof schuurpapier met zeer fijn korrel, daarna ontvetten en wachten tot ze heel goed droog zijn. Dan kan je in verschillende dunne laagjes de blanke lak aanbrengen
 
brooklyn_mt 20-5-2007 11:09 Print reply
Posts: 27
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Burningtux
[...]


Inderdaad lichtjes opschuren met waterproof schuurpapier met zeer fijn korrel, daarna ontvetten en wachten tot ze heel goed droog zijn. Dan kan je in verschillende dunne laagjes de blanke lak aanbrengen


en wat is zeer fijn? k kan ze hier krijgen tot korrel 800 ...???
 
lange elst 20-5-2007 11:19 Print reply

Posts: 441
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
[...]


en wat is zeer fijn? k kan ze hier krijgen tot korrel 800 ...???



800 moet wel lukken
waterproof he
 
Burningtux 20-5-2007 11:20 Print reply

Posts: 242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
[...]


en wat is zeer fijn? k kan ze hier krijgen tot korrel 800 ...???


ghoh, ik weet niet in hoeverre je daarin kunt gaan, maar zoek maar zo fijn mogelijk je moet vragen naar slis-papier (zo noemen ze dat in belgië) en zeker en vast met water doen. Ik denk dat 800 wel moet kunne, maar zelf zou ik eerder nog fijner proberen vinden.
 
brooklyn_mt 20-5-2007 11:21 Print reply
Posts: 27
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lange elst
[...]



800 moet wel lukken
waterproof he


ja k heb hier waterproof liggen,

bedankt hé ga ik het straks maar eens doen
 
lange elst 20-5-2007 11:34 Print reply

Posts: 441
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
[...]


ja k heb hier waterproof liggen,

bedankt hé ga ik het straks maar eens doen


heeel lichtjes he
gewoon paar keer er overheen halen is gnoeg
 
Sypie_Honda 20-5-2007 12:36 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Burningtux
Heb een vraagje ivm een hpi binnenrotor.
Zijn de krachten dan groter op de drijfstang en zijn lagers?
mij lijkt van niet als je er niet meer toeren mee draaidt.


jah, een HPI komt meer op je krukas lagers aan

ten eerste, een HPI draait meer toeren als een ori ontsteking.

ten tweede, een HPI heeft minder middelpunt vliegende kracht als een ori vliegwiel.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Leonesstsx 20-5-2007 12:37 Print reply

Posts: 123
wat voor warmtegraad NGK bougie moet ik hebben op me standaard tsx..en hoe meet ik carberateur groote...staat verder niets op...
volges mij is het 16
 

Dit topic is 78104 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved