antonhonda |
20-5-2007 10:19 |
Posts: 3616 |
mijn dtr wil niet vonken
ik heb de kabelboom open gesneden, nu ben ik er achter gekomen dat er 3 kabels van mijn onsteking komen.
1 gaat naar de bobine (oranje gaat gelijk naar bobine)
2 gaat naar het contact schakelaar ding met sleutel (die ik niet heb)en dan terug naar de bobine naar de zelfde plek als kabel 3
3 gaat naar de uitknop op het stuur en gaat en dan terug naar de bobine naar de zelfde plek als kabel 2
als ik nou gewoon die kabel zonder schakelaars er tussen gewoon gelijk naar de bobine stop vanaf de onsteking, heb ik dan kans dat die dan wel gaat vonken ? en gaat er ook niks kapot verder daar door?
ik ban ook al op internet gaan zoeken voor kabel schema voor dtr maar kon niks vinden
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
lange elst |
20-5-2007 10:20 |
Posts: 441 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
Ik heb m'n kappen (van m'n MT) gespoten. Dus eerst Plastic Primer, dan gewone primer(wit), en daarna de lak (groen). Maar nu moet ik nog blanke lak spuiten maar kan dat nog na 24 uur of moest dat perse na een half uur??
En ALS ik die blanke lak nog kan spuiten, moet ik dan eerst nog de gewone lak(groen) schuren?
lak kan altijd
moet je gewoon heeeeeel lichtjes opschuren met heel fijn schuurpapier
Dit bericht is gewijzigd door lange elst op 20-5-2007 om 10:20 uur.
|
|
|
|
brooklyn_mt |
20-5-2007 10:22 |
Posts: 27 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lange elst
lak kan altijd
moet je gewoon heeeeeel lichtjes opschuren met heel fijn schuurpapier
dus lak heel lichtjes opschuren met waterproof schuurpapier korrel 800 ? en dan de blanke lak? en weet je dat zeker, want ik heb geen zin om straks overnieuw te moeten beginnen
|
|
|
|
Gradje |
20-5-2007 10:26 |
Posts: 1181 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gradje
ik heb net mijn puch maxi blok helemaal gereviseerd
de ontsteking staat vrij goed, want zo start de brommer het snelst
alleen onderin mist die nog wel wat kracht wat die eerst wel had
zou het verstellen van de gasnaald veel schelen voor de trekkracht onderin?
Dit bericht is gewijzigd door Gradje op 20-5-2007 om 10:26 uur.
|
|
|
|
helly |
20-5-2007 10:34 |
Posts: 2424 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
[...]
dus lak heel lichtjes opschuren met waterproof schuurpapier korrel 800 ? en dan de blanke lak? en weet je dat zeker, want ik heb geen zin om straks overnieuw te moeten beginnen
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/122
Ik zou dit even doorlezen en de reply's en daar kan je alle antwoorden vinden
|
|
veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop! PM me |
|
Burningtux |
20-5-2007 10:59 |
Posts: 242 |
Heb een vraagje ivm een hpi binnenrotor.
Zijn de krachten dan groter op de drijfstang en zijn lagers?
mij lijkt van niet als je er niet meer toeren mee draaidt.
|
|
|
|
brooklyn_mt |
20-5-2007 11:00 |
Posts: 27 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: helly
[...]
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/122
Ik zou dit even doorlezen en de reply's en daar kan je alle antwoorden vinden
Nou dat heb ik dus al gedaan
maar daar staat nog steeds niet in of je voor de blanke lak moet schuren of niet
weet iemand dit?
|
|
|
|
Burningtux |
20-5-2007 11:02 |
Posts: 242 |
|
|
|
|
brooklyn_mt |
20-5-2007 11:09 |
Posts: 27 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Burningtux
[...]
Inderdaad lichtjes opschuren met waterproof schuurpapier met zeer fijn korrel, daarna ontvetten en wachten tot ze heel goed droog zijn. Dan kan je in verschillende dunne laagjes de blanke lak aanbrengen
en wat is zeer fijn? k kan ze hier krijgen tot korrel 800 ...???
|
|
|
|
lange elst |
20-5-2007 11:19 |
Posts: 441 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
[...]
en wat is zeer fijn? k kan ze hier krijgen tot korrel 800 ...???
800 moet wel lukken
waterproof he
|
|
|
|
Burningtux |
20-5-2007 11:20 |
Posts: 242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
[...]
en wat is zeer fijn? k kan ze hier krijgen tot korrel 800 ...???
ghoh, ik weet niet in hoeverre je daarin kunt gaan, maar zoek maar zo fijn mogelijk je moet vragen naar slis-papier (zo noemen ze dat in belgië) en zeker en vast met water doen. Ik denk dat 800 wel moet kunne, maar zelf zou ik eerder nog fijner proberen vinden.
|
|
|
|
brooklyn_mt |
20-5-2007 11:21 |
Posts: 27 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lange elst
[...]
800 moet wel lukken
waterproof he
ja k heb hier waterproof liggen,
bedankt hé ga ik het straks maar eens doen
|
|
|
|
lange elst |
20-5-2007 11:34 |
Posts: 441 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
[...]
ja k heb hier waterproof liggen,
bedankt hé ga ik het straks maar eens doen
heeel lichtjes he
gewoon paar keer er overheen halen is gnoeg
|
|
|
|
Sypie_Honda |
20-5-2007 12:36 |
Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Burningtux
Heb een vraagje ivm een hpi binnenrotor.
Zijn de krachten dan groter op de drijfstang en zijn lagers?
mij lijkt van niet als je er niet meer toeren mee draaidt.
jah, een HPI komt meer op je krukas lagers aan
ten eerste, een HPI draait meer toeren als een ori ontsteking.
ten tweede, een HPI heeft minder middelpunt vliegende kracht als een ori vliegwiel.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Leonesstsx |
20-5-2007 12:37 |
Posts: 123 |
wat voor warmtegraad NGK bougie moet ik hebben op me standaard tsx..en hoe meet ik carberateur groote...staat verder niets op...
volges mij is het 16
|
|
|
|