Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - draad tappen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1325 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #42986 - draad tappen
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 13048 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

john deere powerrr 15-5-2007 18:22 Print topicpost
Posts: 1211
ik heb een vraag ik wil van draad m6 naar draad m8 gaan omdat de draad in m6 dol gedraaid is.
en hoe veel groter moet ik het gat dan boren als ik naar m8 ga iets van 7,5 ofzo kunnen jullie mij wat meer info geven.

ik heb wel een tap.
 
zwarte crosser bromfietsklasse # 189

mblover 15-5-2007 18:26 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: giel buijs
ik heb een vraag ik wil van draad m6 naar draad m8 gaan omdat de draad in m6 dol gedraaid is.
en hoe veel groter moet ik het gat dan boren als ik naar m8 ga iets van 7,5 ofzo kunnen jullie mij wat meer info geven.

ik heb wel een tap.


Uit me hoofd moet je voor M8 op 6,8mm boren, maar dit weet ik niet helemaal zeker.
Er zijn schema's voor om het na te kijken.
 
Vuile Beunkoe 15-5-2007 18:27 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


Uit me hoofd moet je voor M8 op 6,8mm boren, maar dit weet ik niet helemaal zeker.
Er zijn schema's voor om het na te kijken.


je hoofd zit helemaal goed
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Hans W 15-5-2007 18:31 Print reply

Posts: 1456
jep 6,8
 
van de zaande 15-5-2007 18:32 Print reply

Posts: 43
en pak dus alsjeblieft geen 7 omdat je geen boor 6.8 heb, maar pak boor 6.5
 
waarom? omdat het kan!
john deere powerrr 15-5-2007 18:41 Print reply
Posts: 1211
owke maar een vriend van me wist het niet helemaal zeker
maar hij zij dat je een hele slag moest doen en dan een kwart terug klopt dat
 
zwarte crosser bromfietsklasse # 189
van de zaande 15-5-2007 18:43 Print reply

Posts: 43
je moet na een paar gangen idd de spaantjes ff breken
 
waarom? omdat het kan!
mblover 15-5-2007 18:47 Print reply

Posts: 5391
Inderdaad,
alleen hoef je je imo niet echt druk te maken over hele en kwart slag, gewoon stukkie heen, en dan ff stukkie terug, en dan weer stukkie heen, en weer iets terug.
 
tsx-olger 15-5-2007 18:54 Print reply

Posts: 557
heeft iemand dat schematje? met welke boor je moet pakken

mvg, Olger
 
Tekoop:70cc pamakit+70cc kop+membraan+homoet special+20mm mikuni+spruitstuk= ยค180,-
Zeug 15-5-2007 19:07 Print reply

Posts: 352
altijd x 0.8 boren
dus voor m6

6x 0.8 = 4.8 dus 5 of 4,5
 
Aprilia mx Supermotard : - 72 cc Top performance
Leen 15-5-2007 19:09 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zeug
altijd x 0.8 boren
dus voor m6

6x 0.8 = 4.8 dus 5 of 4,5



nee, 4.8.

en x 0.8 is ook een flutregel die maar tot m10 werkt ofzo.
beter zoek je op de website van dormer ff dat tabelletje op.
 
john deere powerrr 15-5-2007 19:23 Print reply
Posts: 1211
owke ik zal eens zoeken

 
zwarte crosser bromfietsklasse # 189
erwin fs1 15-5-2007 19:31 Print reply

Posts: 897
wel snijolie er bij he
 
vake bej te bange....
john deere powerrr 15-5-2007 19:33 Print reply
Posts: 1211
ow was ik vergeten is da egt nodig of kan ik ook andere olie erbijdoen

 
zwarte crosser bromfietsklasse # 189
van de zaande 15-5-2007 19:36 Print reply

Posts: 43
waarom? omdat het kan!
blub666 15-5-2007 19:43 Print reply

Posts: 90
Volgens mijn constructie leraar kun je ook spiritus gebruiken ipv snijolie
 
uhh, justum

Dit topic is 13048 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved