Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Welke Honda?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1126 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42973 - Welke Honda?
Pagina 10 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6538 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gerwin88 16-5-2007 10:37 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Ik ga uiterraad voor een blok langs, ik ga niet zitten klote met opsturen van een blok, carb vind ik anders.
Blok is toch iets stuk belangrijker.
Krijg je daar btw wel cilinder bij ?? want uitlaat en carb heb ik al 18mm en proma.


ja, als je een compleet blok koopt zit er een cilinder bij...
en anders heeft hij er nog wel genoeg liggen.
 
VW rider for live
Vuile Beunkoe 16-5-2007 10:40 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Ik ga uiterraad voor een blok langs, ik ga niet zitten klote met opsturen van een blok, carb vind ik anders.
Blok is toch iets stuk belangrijker.
Krijg je daar btw wel cilinder bij ?? want uitlaat en carb heb ik al 18mm en proma.


voor die 200 of 220 wel dacht ik Beter lees het gewoon eventjes na. En een proma70 is wat anders dan een proma80 he, houd daar rekening mee. IIg zon mb8 / mbx80 blok is imo de beste oplossing voor snelle honda te maken. Veel koppel, laag verbruik en best stil.
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
-simon- 16-5-2007 10:40 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Ik ga uiterraad voor een blok langs, ik ga niet zitten klote met opsturen van een blok, carb vind ik anders.
Blok is toch iets stuk belangrijker.
Krijg je daar btw wel cilinder bij ?? want uitlaat en carb heb ik al 18mm en proma.


ja moet je compleet blok bestellen. dat is met cilinder.
en die proma is dan een uitlaat voor 50cc blok of voor 80cc blok want 50 uitlaat kan niet op 80 blok.

edit: hellracer was me voor.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 16-5-2007 om 10:40 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Citta92 16-5-2007 10:40 Print reply

Posts: 614
Best dom 80blok is net zo duur als 50 blok.

Ik zal even kijken wat ik ga doen, of ik ga even kijken of die goed blijf rijden, want anders is dit zonde van me geld als die in mekaar naaid dan koop ik zo'n 80blok en orgi uitlaat zodat snelheid rond 90 wel lekker is.
 
ARWIN_honda 16-5-2007 10:44 Print reply

Posts: 3534
ik had ook gevraagt waarom hij 18mm opgestuurd had,terwijk ik 16 nodig had, zegt ie: ik had geen 16mm meer

Dit bericht is gewijzigd door ARWIN_honda op 16-5-2007 om 10:44 uur.
 
Suzuki GSX-R600 K4
Citta92 16-5-2007 10:45 Print reply

Posts: 614
haha goed antwoord zeg

18mm waarom hield je die nie tgewoon?
 
ARWIN_honda 16-5-2007 10:47 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
haha goed antwoord zeg

18mm waarom hield je die nie tgewoon?

is wat te groot voor 50cc ori he
 
Suzuki GSX-R600 K4
Citta92 16-5-2007 10:50 Print reply

Posts: 614
Ik ga daar dalijk ook op rijden
 
ARWIN_honda 16-5-2007 10:52 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Ik ga daar dalijk ook op rijden

16mm is beter voor 50cc
 
Suzuki GSX-R600 K4
honda_freak 16-5-2007 11:02 Print reply

Posts: 7650
18 mm op een ori 50 is overkill, op een snelle 50 kan t nog wel, maar 18 is in principe gemaakt voor 80cc.. maar een beetje 70 is t ook perfect voor
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Citta92 16-5-2007 11:08 Print reply

Posts: 614
overkill ? het is denk gewoon wat moeilijker afstellen? als die eenmaal afgesteld is heb ik er geen problemen verder mee lijkt me?
 
honda_freak 16-5-2007 11:17 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
overkill ? het is denk gewoon wat moeilijker afstellen? als die eenmaal afgesteld is heb ik er geen problemen verder mee lijkt me?


lang verhaal :P komt er op neer dat je een zo klein mogelijke carburateur wil hebben.. maar niet te klein omdat je anders de capaciteit van je cilinder niet volkomen benut, dus een 18 of 20 op en ori 50 werkt niet optimaal omdat de diameter te groot is, lucht niet goed kan versnellen, omdat de aangezogen hoeveelheid niet groot genoeg is. Maar een 13mm op een 80 werkt ook niet, omdat de cilinder niet genoeg aan kan zuigen in de tijd dat je inlaat geopend is, puur omdat het gat te klein is..
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Citta92 16-5-2007 12:44 Print reply

Posts: 614
Oke dan, maar probeer eerst wel zo.
Ik heb nog 50cc liggen voor MBtjes.. moet alleen een hoon beurt krijgen.
 
Citta92 16-5-2007 13:24 Print reply

Posts: 614
Dus goeie keuze die van 200 euro mensen?
 
honda_freak 16-5-2007 13:27 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Dus goeie keuze die van 200 euro mensen?


kweetniet wat de staat van de rest van de brommer is frame, balhoofd, voorvork, achtervork, veren, slijtdelen, roest, krom, kapwerk.. licht!
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

Dit topic is 6538 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 10 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved