Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - eurokit derbi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1120 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #42945 - eurokit derbi
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2117 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

clutch 13-5-2007 16:53 Print topicpost

Posts: 993
hejhej

is iemand bekent met eurokit voor derbi? ik weet dat dit in het kleine vragen hoort maar die kon ik niet vinden
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.

Remco RS 13-5-2007 16:53 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derby_gpr_nude
hejhej

is iemand bekent met eurokit voor derbi? ik weet dat dit in het kleine vragen hoort maar die kon ik niet vinden

eurokit is toch airsal?
dat is vrij matig afgewerkt spul. maar ook niet duur
 
clutch 13-5-2007 17:02 Print reply

Posts: 993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
[...]

eurokit is toch airsal?
dat is vrij matig afgewerkt spul. maar ook niet duur

mja... klopt. maar hoe rijden ze? lopen ze vaak vast enzo?
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
bunji 13-5-2007 17:07 Print reply

Posts: 1861
volgens mij was eurokit wel oke, niet al te duur maar oke kwaliteit.
 
Kawasaki ZXR 400
VerteX 13-5-2007 18:24 Print reply

Posts: 1265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derby_gpr_nude
[...]

mja... klopt. maar hoe rijden ze? lopen ze vaak vast enzo?


het beste ken je hem nog even afwerken met een dremel.
en dat vastlopen heeft puur met je rijgedrag of afstelling te maken.
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
Gradje 13-5-2007 18:40 Print reply

Posts: 1181
hier is pas nog een topic over geweest

ik zal hem even zoeken

edit: gevonden
http://www.brommerforum.nl/showtopic/42761

Dit bericht is gewijzigd door Gradje op 13-5-2007 om 18:41 uur.
 
Derbi Joris 14-5-2007 14:27 Print reply
Posts: 1165
Goede cilinders vooral voor die prijs. Zit nog aardig wat potentie in om te tunen. Zijn ook nog eens betrouwbare cilinders ook al kan de afwerking wat beter en met 21mm en een goed uitlaatje zit je al snel aan de 110.
 
BIET 14-5-2007 14:30 Print reply

Posts: 22355
kwaliteit is laag. Maar dat hoord bij de prijs. Zijn relatief langzame cilinders. Maar tis wel leuk ding om te tunen. Zelf zou ik zown ding niet kopen, omdat er gewoon veel betere sjit te krijgen is.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 14-5-2007 14:33 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
kwaliteit is laag. Maar dat hoord bij de prijs. Zijn relatief langzame cilinders. Maar tis wel leuk ding om te tunen. Zelf zou ik zown ding niet kopen, omdat er gewoon veel betere sjit te krijgen is.


traag ? zal je nog tegenvallen, is vlinderpoort behoorlijk breed. Wel ontbreekt afwerking
 
BIET 14-5-2007 14:35 Print reply

Posts: 22355
Ik zet er niet voor niets relatief bij....

Tuurlek is het een stuk sneller dan je ori cilinder. Mar 2e hans kan je ook voor 120 euro een goede mhr of een leuke hebo kopen.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Barrel 14-5-2007 15:21 Print reply

Posts: 493
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi senda man
[...]


het beste ken je hem nog even afwerken met een dremel.
en dat vastlopen heeft puur met je rijgedrag of afstelling te maken.


ga vooral tegen iemand die weinig ervaring heeft met tunen en opvoeren vertellen dat ie zn cilinder met de dremel moet afwerken. niets tegen TS or ma lijkt me beter dat je dat even laat doen door iemand die daar verstand van heeft

edit: en vastlopen heeft wel degelijk te maken met kwaliteit van de cilinder e.d. een gilardoni zal heel wat langer meegaan dan e.o.a. big bore cil

Dit bericht is gewijzigd door barrel op 14-5-2007 om 15:22 uur.
 
Maar dat is mijn mening...
Derbi Joris 14-5-2007 15:26 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barrel
[...]


ga vooral tegen iemand die weinig ervaring heeft met tunen en opvoeren vertellen dat ie zn cilinder met de dremel moet afwerken. niets tegen TS or ma lijkt me beter dat je dat even laat doen door iemand die daar verstand van heeft

edit: en vastlopen heeft wel degelijk te maken met kwaliteit van de cilinder e.d. een gilardoni zal heel wat langer meegaan dan e.o.a. big bore cil

Dit bericht is gewijzigd door barrel op 14-5-2007 om 15:22 uur.

Daar heb je wel gelijk in maar helaas zijn er geen gilardoni's voor derbi. En over die dremel vroeg of laat moet ie het toch leren, als ie gewoon een beetje oefent en rustig aan doet kom je al best ver.
 
BIET 14-5-2007 15:30 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]

Daar heb je wel gelijk in maar helaas zijn er geen gilardoni's voor derbi. En over die dremel vroeg of laat moet ie het toch leren, als ie gewoon een beetje oefent en rustig aan doet kom je al best ver.

whawhawha, wrom zal je vroeg of laat moeten leren cilinders afwerken met de dremel. Je kan ook gewoon fatsoenlijk spul kopen of het iemand anders laten doen.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Derbi Joris 14-5-2007 15:35 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

whawhawha, wrom zal je vroeg of laat moeten leren cilinders afwerken met de dremel. Je kan ook gewoon fatsoenlijk spul kopen of het iemand anders laten doen.

Omdat ik denk dat de meeste mensen op dit forum zo veel mogelijk alles zelf willen doen. Tjah afwerken ik geloof gerust dat hij wel ooit een keer zal willen proberen. En eigenlijk moet elke cilinder van uit de fabriek nog eens goed moeten worden afgewerkt. Dit komt doordat het in de procesindustrie gewoon te duur is om de kwaliteit te leveren die met de hand gedaan is vooral bij een massaproductie.

Dit bericht is gewijzigd door Derbi Joris op 14-5-2007 om 15:39 uur.
 
BIET 14-5-2007 15:49 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]

Omdat ik denk dat de meeste mensen op dit forum zo veel mogelijk alles zelf willen doen. Tjah afwerken ik geloof gerust dat hij wel ooit een keer zal willen proberen. En eigenlijk moet elke cilinder van uit de fabriek nog eens goed moeten worden afgewerkt. Dit komt doordat het in de procesindustrie gewoon te duur is om de kwaliteit te leveren die met de hand gedaan is vooral bij een massaproductie.

Dit bericht is gewijzigd door Derbi Joris op 14-5-2007 om 15:39 uur.

Als je btje kwaliteitscilinder koopt ist gewoon prima afgewerkt hor.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Derbi Joris 14-5-2007 15:52 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Als je btje kwaliteitscilinder koopt ist gewoon prima afgewerkt hor.

Ja klopt je hebt gelijk maar ze kunnen gewoon beter dat bedoel ik er mee en sommige nemen daar geen genoegen mee.
 

Dit topic is 2117 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved