Goede cilinders vooral voor die prijs. Zit nog aardig wat potentie in om te tunen. Zijn ook nog eens betrouwbare cilinders ook al kan de afwerking wat beter en met 21mm en een goed uitlaatje zit je al snel aan de 110.
kwaliteit is laag. Maar dat hoord bij de prijs. Zijn relatief langzame cilinders. Maar tis wel leuk ding om te tunen. Zelf zou ik zown ding niet kopen, omdat er gewoon veel betere sjit te krijgen is.
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BIET
kwaliteit is laag. Maar dat hoord bij de prijs. Zijn relatief langzame cilinders. Maar tis wel leuk ding om te tunen. Zelf zou ik zown ding niet kopen, omdat er gewoon veel betere sjit te krijgen is.
traag ? zal je nog tegenvallen, is vlinderpoort behoorlijk breed. Wel ontbreekt afwerking
Quote:Oorspronkelijk gepost door: derbi senda man
[...]
het beste ken je hem nog even afwerken met een dremel.
en dat vastlopen heeft puur met je rijgedrag of afstelling te maken.
ga vooral tegen iemand die weinig ervaring heeft met tunen en opvoeren vertellen dat ie zn cilinder met de dremel moet afwerken. niets tegen TS or ma lijkt me beter dat je dat even laat doen door iemand die daar verstand van heeft
edit: en vastlopen heeft wel degelijk te maken met kwaliteit van de cilinder e.d. een gilardoni zal heel wat langer meegaan dan e.o.a. big bore cil
Dit bericht is gewijzigd door barrel op 14-5-2007 om 15:22 uur.
ga vooral tegen iemand die weinig ervaring heeft met tunen en opvoeren vertellen dat ie zn cilinder met de dremel moet afwerken. niets tegen TS or ma lijkt me beter dat je dat even laat doen door iemand die daar verstand van heeft
edit: en vastlopen heeft wel degelijk te maken met kwaliteit van de cilinder e.d. een gilardoni zal heel wat langer meegaan dan e.o.a. big bore cil
Dit bericht is gewijzigd door barrel op 14-5-2007 om 15:22 uur.
Daar heb je wel gelijk in maar helaas zijn er geen gilardoni's voor derbi. En over die dremel vroeg of laat moet ie het toch leren, als ie gewoon een beetje oefent en rustig aan doet kom je al best ver.
Daar heb je wel gelijk in maar helaas zijn er geen gilardoni's voor derbi. En over die dremel vroeg of laat moet ie het toch leren, als ie gewoon een beetje oefent en rustig aan doet kom je al best ver.
whawhawha, wrom zal je vroeg of laat moeten leren cilinders afwerken met de dremel. Je kan ook gewoon fatsoenlijk spul kopen of het iemand anders laten doen.
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
whawhawha, wrom zal je vroeg of laat moeten leren cilinders afwerken met de dremel. Je kan ook gewoon fatsoenlijk spul kopen of het iemand anders laten doen.
Omdat ik denk dat de meeste mensen op dit forum zo veel mogelijk alles zelf willen doen. Tjah afwerken ik geloof gerust dat hij wel ooit een keer zal willen proberen. En eigenlijk moet elke cilinder van uit de fabriek nog eens goed moeten worden afgewerkt. Dit komt doordat het in de procesindustrie gewoon te duur is om de kwaliteit te leveren die met de hand gedaan is vooral bij een massaproductie.
Dit bericht is gewijzigd door Derbi Joris op 14-5-2007 om 15:39 uur.
Omdat ik denk dat de meeste mensen op dit forum zo veel mogelijk alles zelf willen doen. Tjah afwerken ik geloof gerust dat hij wel ooit een keer zal willen proberen. En eigenlijk moet elke cilinder van uit de fabriek nog eens goed moeten worden afgewerkt. Dit komt doordat het in de procesindustrie gewoon te duur is om de kwaliteit te leveren die met de hand gedaan is vooral bij een massaproductie.
Dit bericht is gewijzigd door Derbi Joris op 14-5-2007 om 15:39 uur.
Als je btje kwaliteitscilinder koopt ist gewoon prima afgewerkt hor.
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!