Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - te hoog toerental

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1001 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #42936 - te hoog toerental
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1705 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Djeep 13-5-2007 16:31 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


stand van de gasnaald heeft bij volgas geen invloed?


Nee, maar hij heeft een dip voor ze powerband.. dus mischien ff lezen?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
S1lv3r 13-5-2007 16:34 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


Nee, maar hij heeft een dip voor ze powerband.. dus mischien ff lezen?


ja en lees jij mij zin nog eens?

en bedenk dan, dat dat voor elk toeren gebied geldt, dus bij de 4500 heeft de stand van de gasnaald ook geen invloed, als op dat moment de gasschuif op zijn hoogste punt staat (bij het geven van volgas dus)

dus hij moet gewoon een kleinere sproier steken
 
Djeep 13-5-2007 16:36 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


ja en lees jij mij zin nog eens?

en bedenk dan, dat dat voor elk toeren gebied geldt, dus bij de 4500 heeft de stand van de gasnaald ook geen invloed, als op dat moment de gasschuif op zijn hoogste punt staat (bij het geven van volgas dus)

dus hij moet gewoon een kleinere sproier steken


Nee he, gasnaald heeft geen invloed bij 4500 toeren, denk het ook niet...
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
S1lv3r 13-5-2007 16:37 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


Nee he, gasnaald heeft geen invloed bij 4500 toeren, denk het ook niet...


als je volgas (gasschuif op zijn hoogste punt) geeft op dat moment niet nee
 
lange elst 13-5-2007 16:38 Print reply

Posts: 441
1 stand van de gasnaald had hetzelfde effect als 20 maten sproeiers heb ik gehoord
dus het zou wel degelijk moeten uitmaken

(correct me if im wrong)

 
Djeep 13-5-2007 16:39 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


als je volgas (gasschuif op zijn hoogste punt) geeft op dat moment niet nee


Begrijp jij het nut daar wel van dan?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
S1lv3r 13-5-2007 16:40 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lange elst
1 stand van de gasnaald had hetzelfde effect als 20 maten sproeiers heb ik gehoord
dus het zou wel degelijk moeten uitmaken

(correct me if im wrong)



20 maten lijkt me ten eerste overdreven, ten tweede geldt dat alleen als je gasschuif niet hoger komt dan 3/4e van de complete afstand dat die omhoog kan.
 
lange elst 13-5-2007 16:41 Print reply

Posts: 441
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


20 maten lijkt me ten eerste overdreven, ten tweede geldt dat alleen als je gasschuif niet hoger komt dan 3/4e van de complete afstand dat die omhoog kan.



oow ok een monteur die ik ken vertelde me dat
miss dat hij bedoelde dat de hoogste of laagste stand 20maten verschil is

Dit bericht is gewijzigd door lange elst op 13-5-2007 om 16:42 uur.
 
S1lv3r 13-5-2007 16:42 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


Begrijp jij het nut daar wel van dan?


ja zal ik het even aan je uitleggen?

de gasnaald bepaald voor een deel het mengel tussen ongeveer 1/4e en 3/4 gasgeven

dus nogmaals, op volgas heeft de gasnaald geen invloed meer

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lange elst
[...]



oow ok een monteur die ik ken vertelde me dat
miss dat hij bedoelde dat de hoogste of laagste stand 20maten verschil is

Dit bericht is gewijzigd door lange elst op 13-5-2007 om 16:42 uur.


ik zeg niet dat het niet zo is, maar 20 lijkt mij wel heel veel

Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 13-5-2007 om 16:43 uur.
 
NSR-Brian 13-5-2007 17:02 Print reply

Posts: 364
oke ff geprobeerd
het help wel iets maar niet egt dat je zegt van joepi de poepi(sorry kon ffe niks anders verzinnen)


en zou het helpen als ik de lucht schroef een heel klijn beetje meer opendraai ??

maar ik laat hem wel ff zo staan wand dan smeert hij wel ff wat beter tijdens het inrijden
 
dennie1 13-5-2007 17:05 Print reply

Posts: 1003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
oke ff geprobeerd
het help wel iets maar niet egt dat je zegt van joepi de poepi(sorry kon ffe niks anders verzinnen)


en zou het helpen als ik de lucht schroef een heel klijn beetje meer opendraai ??

maar ik laat hem wel ff zo staan wand dan smeert hij wel ff wat beter tijdens het inrijden



Jhaa dat helpt ook wat, die kun je gewoon verder opendraaien,
Hij gaat alleen wat harder stationair lopen.
 
NSR-Brian 13-5-2007 21:04 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie1
[...]



Jhaa dat helpt ook wat, die kun je gewoon verder opendraaien,
Hij gaat alleen wat harder stationair lopen.


heb hem nu wat vedder open gedraait en hij loopt nu beter dor det gebiet
als ik klaar ben met inrijden dan doe ik er een kleinere sproier op(76 geloof ik die er op zat) tot ik mijn grotere carb
maar nu heb ik een vraag kan ik er wel een klijnere sproeier op doen want word hij dan niet te warm??

oja en weet imand hoe je een losse toeren teller (die vedder komt dan 13500 toeren want dat draait die van mij)kan instaleren en hoe ?
 
BIET 14-5-2007 14:38 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
[...]


wat is mijn twv (ter waarde van ??)


oja en welke carb adverseren julie mij voor mij setup ??
18 mm Keihin of 21 Keihin carb

Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 13-5-2007 om 15:29 uur.

18 keihin is vers. 20 mikuni had ik er zelf op. Is wel stuk lastiger afstellen....

en je hoeft er geen toerenbegrenser op te doen, je moet gewoon optijd overschakelen....
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 1705 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved