Tombrom |
13-5-2007 9:46 |
Posts: 15925 |
kan geen kwaad'
en toerenbegrenzer is nergens goed voor
je kan ook gewoon eerder overschakelen
|
|
|
|
NSR-Brian |
13-5-2007 9:55 |
Posts: 364 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tombrom
kan geen kwaad'
oke bedankt
|
|
|
|
janssendt |
13-5-2007 9:58 |
Posts: 218 |
hou m inelkgeval nooit te lang in dat toerental...
dat is nooit goed...
als je brom ook in de laatste versnelling zoveel toeren draaid, kan je de tandwiel verhouding aapassen, waardoor je tenminste geen overtoeren draaid.
|
|
|
|
Royal Club |
13-5-2007 10:37 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: janssendt
hou m inelkgeval nooit te lang in dat toerental...
dat is nooit goed...
als je brom ook in de laatste versnelling zoveel toeren draaid, kan je de tandwiel verhouding aapassen, waardoor je tenminste geen overtoeren draaid.
waar staat dat het overtoeren zijn?
@ ts wel opnieuw afstellen met die 70cc he
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
lange elst |
13-5-2007 13:04 |
Posts: 441 |
ja ik zou idd niet te lang blijven rijden met die carb en sproeier
|
|
|
|
BIET |
13-5-2007 13:22 |
Posts: 22355 |
Met die cilinder (ongewerkt) en techno uitlaat op foto in je profiel te zien is je powerband ongeveer bij 12000 afgelopen. Je kan hem wel verder doortrekken, maar dat is nergens goed voor.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
erwin fs1 |
13-5-2007 14:51 |
Posts: 897 |
zou je hem eerst niet eens wat inrijden
|
|
vake bej te bange.... |
|
NSR-Brian |
13-5-2007 15:07 |
Posts: 364 |
Quote:
zou je hem eerst niet eens wat inrijden
ik heb er bija 100 km op zitten dus we trokke hem ff open maar dat deden we maar heel kort
Quote: Met die cilinder (ongewerkt) en techno uitlaat op foto in je profiel te zien is je powerband ongeveer bij 12000 afgelopen. Je kan hem wel verder doortrekken, maar dat is nergens goed voor.
het is idd een techno uitlaat en hij is idd bij 12000/12500 afgelopen
maar omdat ik rechte stukken rij enz zat ik te denken om op de 12500 een begrenzer erop te zetten zodat ik mijn cilinder niet weer aan stront draai
Quote: ja ik zou idd niet te lang blijven rijden met die carb en sproeier
er komt nog een ander carb weet nog niet welke maat dus ook een andere sproier
Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 13-5-2007 om 15:13 uur.
Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 13-5-2007 om 15:16 uur.
|
|
|
|
THOMASJEUHHH |
13-5-2007 15:17 |
Posts: 4159 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
[...]
ik heb er bija 100 km op zitten dus we trokke hem ff open maar dat deden we maar heel kort
[...]
het is idd een techno uitlaat en hij is idd bij 12000/12500 afgelopen
maar omdat ik rechte stukken rij enz zat ik te denken om op de 12500 een begrenzer erop te zetten zodat ik mijn cilinder niet weer aan stront draai
afbeelding
afbeelding
afbeelding
[...]
er komt nog een ander carb weet nog niet welke maat dus ook een andere sproier
Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 13-5-2007 om 15:13 uur.
Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 13-5-2007 om 15:16 uur.
oei,, je kan wel je twv aanpassen,, zowiezo andere carb+sproeier
en anders ff een ander uitlaatje testen
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
NSR-Brian |
13-5-2007 15:25 |
Posts: 364 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
[...]
oei,, je kan wel je twv aanpassen,, zowiezo andere carb+sproeier
en anders ff een ander uitlaatje testen
wat is mijn twv (ter waarde van ??)
oja en welke carb adverseren julie mij voor mij setup ??
18 mm Keihin of 21 Keihin carb
Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 13-5-2007 om 15:29 uur.
|
|
|
|
dennie1 |
13-5-2007 15:29 |
Posts: 1003 |
Tand wiel Verhouding
|
|
|
|
S1lv3r |
13-5-2007 16:04 |
Posts: 5213 |
twv hoeft niet perse aangepast hoor, hangt er ook een beetje vanaf wat ie in de laatste versnelling doet, als je dan het gevoel heb dat je makkelijk nog een keer zou kunnen schakelen, moet je em wat zwaarder vertanden. anders lekker zo laten (edit: niks moet natuurlijk, ik vind het altijd wel lekker rijden als ie in alle versnelling nog goed trekt)
wat carburateur betreft, 18mm keihin zijn hele goede carburateurs (de originele dan, die import namaak dingen schijnen slecht afstelbaar te zijn). Maar als je echt het maximale eruit wil persen, zul je toch aan een 24mm oid moeten denken.
Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 13-5-2007 om 16:05 uur.
|
|
|
|
NSR-Brian |
13-5-2007 16:21 |
Posts: 364 |
oja en ff nog een vraagje
hij heeft een dip / HEEEEEEEL veel moeite om tussen de 5500 en de 6500 toren in ze 4 om dan opgang te komen dan doet hij eigelijk niks
komt dat ook door de carb ?
|
|
|
|
Djeep |
13-5-2007 16:24 |
Posts: 8621 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
oja en ff nog een vraagje
hij heeft een dip / HEEEEEEEL veel moeite om tussen de 5500 en de 6500 toren in ze 4 om dan opgang te komen dan doet hij eigelijk niks
komt dat ook door de carb ?
afstelling, Set je Clibje van je gasnaald ff op de bovenste plaats. Staat ie dat al, dan ff kleinere sproeier
|
|
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur? |
|
S1lv3r |
13-5-2007 16:30 |
Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]
afstelling, Set je Clibje van je gasnaald ff op de bovenste plaats. Staat ie dat al, dan ff kleinere sproeier
stand van de gasnaald heeft bij volgas geen invloed?
|
|
|
|