Barrel |
11-5-2007 13:38 |
Posts: 493 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hond mb
[...]
wat denk je dat yasuni r oficeel is dan
ook 70cc uitlaat
yasuni z is voor de orginele dingen gemaakt
dat klopt idd maar uit ervaring weet ik dat die dingen wel een stuk beter lopen op ori cil dan een z en ook dan een gia shot
|
|
Maar dat is mijn mening... |
|
Scozzisa |
11-5-2007 15:45 |
Posts: 2077 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barrel
[...]
dat klopt idd maar uit ervaring weet ik dat die dingen wel een stuk beter lopen op ori cil dan een z en ook dan een gia shot
niet zo gek veel beter dan een shot, want een shot is zkr stuk sneller als een yasuni z
maar die r is een uitlaat die zowel goed op 50 als 70 presteerd, alhoewel c16 dan alweer beter is voor een 70
|
|
|
|
jeppor |
11-5-2007 16:34 |
Posts: 486 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barrel
[...]
en racekoppeling helpt ook aardig wat met optrekke!
als je oude versleten is zul je dat wel merken ja, anders niet hoor. Vario darentegen wel koppeling is weggegooid geld, net als een yasuni R kopen, shot is zeker net zo goed misschien wel beter zelfs...!!!
|
|
|
|
-simon- |
11-5-2007 18:05 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Shifty
Koop een schakelbrommer?
Nee, maar je kan ook je vario aanpassen, vraag me niet hoe ik weet noppes van scoots. Komt er op neer dat hij later wegtrekt (op een hoger toerental) dus dan is hij sneller weg. (moet je de veertjes en gewichtjes aanpassen voor lichtere d8 ik) of andere poulies met een andere diameter, is hetzelfde als een andere twv. Gaat hij langzamer, trekt hij harder.
Maar andere uitlaat of dikkere carb kan natuurlijk ook
Edit: Lees net je bericht. Wil je dat hij harder trekt maar niet harder gaat, je kunt die gia en 19mm houden, gaat hij wel te hard, poulies aanpassen.
Dit bericht is gewijzigd door Shifty op 11-5-2007 om 10:31 uur.
andere poulies heeft niks met snelheid te maken. door een overrange ga je ook niet harder. je mischien klein beetje. maar het is meer voor beter toeren verloop.
@TS: je kunt er strakkere trekveertjes in doen en mischien wat lichtere rolletjes. maar dan ga je mischien overtoeren maken en dat is ook weer niet echt gezond.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
11-5-2007 18:15 |
Posts: 10560 |
doe er ook effe vertanding in van mina hori , die is iets minder licht als verticaal vertanding waardoor je iets minder overtoeren krijgt
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
-simon- |
11-5-2007 18:43 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
doe er ook effe vertanding in van mina hori , die is iets minder licht als verticaal vertanding waardoor je iets minder overtoeren krijgt
maar dan ga je weer harder en trekt hij minder hard.
en dat wil hij allebij niet.
want snelheid mag niet omhoog en moet harder trekken.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Ice Ap rs50 |
11-5-2007 19:02 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]
maar dan ga je weer harder en trekt hij minder hard.
en dat wil hij allebij niet.
want snelheid mag niet omhoog en moet harder trekken.
dat gaat gewoon niet, ik zeg perfect afstellen op testbank en dan zal ie nog harder rijden
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
-simon- |
11-5-2007 19:04 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]
dat gaat gewoon niet, ik zeg perfect afstellen op testbank en dan zal ie nog harder rijden
klopt maar als je dan ook nog andere vertanding doet die net wat langer is. gaat hij helemaal harder.
maar gewoon goed afstellen. dus de carb en vario en da grij daar.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
mtx-r50 |
11-5-2007 22:51 |
Posts: 264 |
Ik zou geen yasuni eronder hangen (naar mijn mening) maken die dingen een verschrikkelijk rot geluid, maar dat is mijn mening
|
|
I find his films about as funny as getting an arrow through the neck and discovering there's a gas bill tied to it. |
|