Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - nsr harder laten bounce

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1030 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42892 - nsr harder laten bounce
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 3086 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MTX-speed 10-5-2007 16:35 Print reply

Posts: 1229
50cc eraf knikkere

Gewoon 70-malossi leggen.
14 of 16mm carb.
Proma houden of originele uitlaat zonder begrenzers.

Ik zou er eerder voor kiezen om de originele uitlaat te houden dan je cilinder te houden. Die cilinder; dat ziet de politie niet, die uitlaat wel.
Met originele 50cc haal je de 80km/h echt niet, hooguit 70 met een 12mm.

Je weet toch die boem club shit, baas........
 
Makrolon 10-5-2007 17:09 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed
50cc eraf knikkere

Gewoon 70-malossi leggen.
14 of 16mm carb.
Proma houden of originele uitlaat zonder begrenzers.

Ik zou er eerder voor kiezen om de originele uitlaat te houden dan je cilinder te houden. Die cilinder; dat ziet de politie niet, die uitlaat wel.
Met originele 50cc haal je de 80km/h echt niet, hooguit 70 met een 12mm.

Je weet toch die boem club shit, baas........



nee, dit voegt echt wat toe aan wat de andere al hebben gezegt in dit topic.
 
KTM 525 EXC Supermoto
NSR_driver 10-5-2007 17:36 Print reply

Posts: 41
nee, dit voegt echt wat toe aan wat de andere al hebben gezegt in dit topic.


Hij begrijpt me tenminste... ff een repost om jullie weer op het goeie spoor te zetten.

Ik ben nu aan het kijken voor een belgische 50cc maar die zijn niet zo makkelijk te vinden want die zijn redelijk gewilt... maar hij hoeft niet perse 80 te lopen iets harder mag ook alst maar niet teveel bij de 100 komt want ze controleren nogal vaak bij mij in de buurt ^^

Weten jullie nisschien hoe ik aan een belgische 50cc cilinder kan komen en zo ja waar kan ik die halen en wat moet ik nog meer veranderen/kopen zodat ie goed loopt
 
jd boer 10-5-2007 18:52 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
chiller

jij bent het niet waard om op een honda te rijden.

maarja als je het dan wil, 80 blok, 125 malossi, 30 mm vlakschuif hpi en een opmaat.


125 mallosi ? bestaat niet eens
 
rs1sprintuhr
-simon- 10-5-2007 18:54 Print reply

Posts: 8211
voor die belgische cilinder moet je ff in sales kijken. daar staan er wellis een paar.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
NSR_driver 13-5-2007 23:19 Print reply

Posts: 41
ja kzag er wel een mooie staan maar die was luchtegekoeled kheb water koeling maar ik heb 50 cc snel besteld dus komt goed.. weet iemand trouwens hoe duur tunen is wat er precies gedaan word en of ie veel harder loopt en zoja hoeveel ongeveer??? ik heb ook gehoord dat je die nieuwe cilinders moet in rijden enzo heeft iemand daar nog beetje informatie over?
 
geert-nsr 13-5-2007 23:32 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_driver
ja kzag er wel een mooie staan maar die was luchtegekoeled kheb water koeling maar ik heb 50 cc snel besteld dus komt goed.. weet iemand trouwens hoe duur tunen is wat er precies gedaan word en of ie veel harder loopt en zoja hoeveel ongeveer??? ik heb ook gehoord dat je die nieuwe cilinders moet in rijden enzo heeft iemand daar nog beetje informatie over?

kost overal verschillend natuurlijk loopt ie er hader door. hoeveel tja dat licht eraan wat er allemaal aan de cilinder gedaan word.
bij bullet kon het onder de 50 euro zagk in een pro.

nieuwe cilinders moet je inrijden ja. gebruik de search daarvoor maar even, zat over te vinde
 

Dit topic is 3086 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved