Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - nsr harder laten bounce

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1149 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42892 - nsr harder laten bounce
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3059 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

HondaHeus 9-5-2007 23:02 Print reply

Posts: 1489
Ook zou ik er voor zorgen dat je geen krassen meer hebt wé, scheeld weer een gedeeltje voor je stroomlijn wé!
Hoe hard boeks je nou met je proma?
Tjoen anders je cilinder en laat em honen en boeks er een nieuwe zuiger in. Dan kan je mssn al de 80 halen wé, maar makkelijker is om gewoon een ge2 cilinder er op te boeksen, of een andere 50cc (niet ori). Goedkoper en makkelijker, chillen man!

Malossi of Homoet, maakt vrij weinig uit, ori cilinder is laagtoerig en beide uitlaten zijn dacht ik hoogtoerig, beter neem je dan een Metrakit, wie een stuk laagtoeriger is gek!

Dit bericht is gewijzigd door HondaHeus op 9-5-2007 om 23:03 uur.
 
fietsie 9-5-2007 23:04 Print reply

Posts: 1438
WTF waarom praat iedereen zo vaag hiero praat een beetje ABN


ik zou voor 70cc gaan 18mm carb en dan hoemoet pijp eronder of proma
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
Furiuzz 9-5-2007 23:05 Print reply

Posts: 3659
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_driver
ej man hoe laat ik dat ding harder lopen man

me setup is: orgineel + proma en krassen enzo man
ik dacht zelf aan een homoet en een hpi weet je maar kweet het nog niet man wat denk jij dan ouwe

Nooooo shit man jouw brommer is tan2 dope ouwe,
zeker veel jonko moeten paasen op die straathoek om aan jeppers voor je brom te komen of niet kill!?
Ff serieus, nieuwe goeie cilinder, andere carb.
Hpi is beetje overdreven en te duur.
 
Terror,Tuning,Team
HondaHeus 9-5-2007 23:06 Print reply

Posts: 1489
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fietsie
WTF waarom praat iedereen zo vaag hiero praat een beetje ABN


ik zou voor 70cc gaan 18mm carb en dan hoemoet pijp eronder of proma


Hij wil 80 gaan en jij komt op de proppen met 70cc en 18mm, hij wil geen 90-100?
En hij is de bomb, daarom praten we zo! Ofnie gozer?
 
fietsie 9-5-2007 23:08 Print reply

Posts: 1438
nou gewoon dusdanig vertanden datie rond de 80 rijd... en dat lekker hard optrek
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
NSR_driver 9-5-2007 23:17 Print reply

Posts: 41
even een repost voor mensen die het niet helemaal begrijpen en de tijd niet nemen om het hele topic te lezen.

Ik wil orginele cilinder houden en me brommer graag opvoeren tot 80.
Er zit een proma uitlaat op..
Nu is mijn vraag zal ik er een malossi of hamoet opzetten... als het niet zoveel uitmaakt ga ik voor hamoet want die is 80 euro goedkoper.. verder kan ik ene hpi erop zetten is dat ook misschien goed iedee??

IK WIL GEEN ANDERE CILINDER dus niet over 70cc of belgische 50cc beginnen
 
fietsie 9-5-2007 23:19 Print reply

Posts: 1438
homoet daar zal ik voor gaan en dan ff de zooi afstellen en TWV misschien veranderen.
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
HondaHeus 9-5-2007 23:21 Print reply

Posts: 1489
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_driver
even een repost voor mensen die het niet helemaal begrijpen en de tijd niet nemen om het hele topic te lezen.

Ik wil orginele cilinder houden en me brommer graag opvoeren tot 80.
Er zit een proma uitlaat op..
Nu is mijn vraag zal ik er een malossi of hamoet opzetten... als het niet zoveel uitmaakt ga ik voor hamoet want die is 80 euro goedkoper.. verder kan ik ene hpi erop zetten is dat ook misschien goed iedee??

IK WIL GEEN ANDERE CILINDER dus niet over 70cc of belgische 50cc beginnen


Ik neem de t ijd wel en jij snapt ons niet zo goed denk ik!
Een hpi is nutteloos, omdat deze alleen nodig is voor extreem hoge toeren wie een orginele ontsteking niet aan zou kunnen! Maar met een bijna orginele setup is dit dus niet nodig. Hier win je (bijna?) geen snelheid mee.
Dan de uitlaat, een proma is eigenlijk gewoon 1 van de betere uitlaten voor een orginele cilinder. Je kan er wel een homoet opgooien, maar dit heeft qua snelheid vrij weinig nut. Je zult zonder iets aan de cilinder te doen dus geen 80 halen. Je zult dus je cilinder moeten tunen!....kla?
 
Honda Stephan 9-5-2007 23:25 Print reply
Posts: 139
met een honda 80 rijden met een 50cc is kut.
gewoon een 70 en onder jo, dat kost niet meer als een 50 en rijd 100 keer beter.
dan kan je hem ook gewoon 80 laten lopen en trekt die teminste ook een beetje lekker.
 
fietsie 9-5-2007 23:26 Print reply

Posts: 1438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda Stephan
met een honda 80 rijden met een 50cc is kut.
gewoon een 70 en onder jo, dat kost niet meer als een 50 en rijd 100 keer beter.
dan kan je hem ook gewoon 80 laten lopen en trekt die teminste ook een beetje lekker.



probeerde ik hem ookal duidelijk te maken
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
NSR_driver 9-5-2007 23:26 Print reply

Posts: 41
hij loopt nu 60-65 maar ik kijk nog ff an.. kwacht eerst ff tot me bromma weer terug is voordat ik verder ga bounce met dingen kopen... yo thanks iig ouwe
 
geert-nsr 10-5-2007 1:15 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda Stephan
met een honda 80 rijden met een 50cc is kut.
gewoon een 70 en onder jo, dat kost niet meer als een 50 en rijd 100 keer beter.
dan kan je hem ook gewoon 80 laten lopen en trekt die teminste ook een beetje lekker.

waarom zou dat kut zijn.
mijne loopt nu al 110 met 50cc. en met std ge2 loopt ie ook al met gemak 90.

@ ts je kan je cilinder laten tunen dan zul je ongeveer net 80kmph halen en je trekkracht is niet egt geweldig.

beter zoek je een belgische ge2. wat lichter vertanden dat ie 80 gaat , en dat trekt ook nog leuk op. met 13 mm erbij heb je ook nog eens een aangenaam verbruik
70cc is nergens voor nodig om 80 kmph te gaan lukt ook makkelijk met 50cc
 
NSR_driver 10-5-2007 11:01 Print reply

Posts: 41
Ik ben nu aan het kijken voor een belgische 50cc maar die zijn niet zo makkelijk te vinden want die zijn redelijk gewilt... maar hij hoeft niet perse 80 te lopen iets harder mag ook alst maar niet teveel bij de 100 komt want ze controleren nogal vaak bij mij in de buurt ^^

Weten jullie nisschien hoe ik aan een belgische 50cc cilinder kan komen en zo ja waar kan ik die halen en wat moet ik nog meer veranderen/kopen zodat ie goed loopt?


Dit bericht is gewijzigd door NSR_driver op 10-5-2007 om 13:31 uur.
 
NSR_rijder 10-5-2007 15:35 Print reply

Posts: 510
eey ferry beter neem je mijn 70cc cilinder over voor 20 euro en zeg je tege je ouders dat het een 50cc is:P.. laat je hem gewoon hard trekke en heb je hem 80 rijden,,

deal?
 
knoepers 10-5-2007 15:39 Print reply
Posts: 83
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_driver
[...]



Anders heb je geen vader gehad



Heij die nie gehad dn
 

Dit topic is 3059 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved