Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - nsr harder laten bounce

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1049 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42892 - nsr harder laten bounce
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3087 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Makrolon 9-5-2007 21:40 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
tandwielen voor 4e versnelling dr uit vrotten?



dan bounce we die tandwielen er toch gewoon uit. je weet toch ouwe
 
KTM 525 EXC Supermoto
Royal Club 9-5-2007 21:40 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]



dan bounce we die tandwielen er toch gewoon uit. je weet toch ouwe


tantoe hard met een baco van de lidl
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-simon- 9-5-2007 21:40 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]


gewoon zn 4 blokeren

of heel licht vertanden

Dit bericht is gewijzigd door Makrolon op 9-5-2007 om 21:39 uur.


ja kan ook de 4,5,6 blokeren of eruit slopen
of vertanden ja 10 en dan achter zoon schijf zo groot als een piza.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
NSR2 Chauffeur 9-5-2007 21:41 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


ja kan ook de 4,5,6 blokeren of eruit slopen
of vertanden ja 10 en dan achter zoon schijf zo groot als een piza.

achter een groot zaagblad
 
prijs 9-5-2007 21:46 Print reply
Posts: 380
gewoon een 180-runner er onder je weet et
nee maar serieus, een belgische ge2(=50cc) + 18 mm carb is wel nodig denk ik.
met een originele gjol cilinder ga je de 80 niet halen
 
hoi
NSR_driver 9-5-2007 21:49 Print reply

Posts: 41
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: knoepers
Als je al niet eens normaal nederlands kunt hoe wil jij dan je honda harder laten trekken?
Moet je eens een beetje meer "vrouw" tegen um zeggen misschien dat dat helpt



Anders heb je geen vader gehad
 
mblover 9-5-2007 21:50 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: prijs
gewoon een 180-runner er onder je weet et
nee maar serieus, een belgische ge2(=50cc) + 18 mm carb is wel nodig denk ik.
met een originele gjol cilinder ga je de 80 niet halen


idd een ge2, met een homoetje, 18mm keihin (hm183) en "snelle" luchtslangen zou makkelijk 80 moeten gaan.
 
NSR_driver 9-5-2007 21:50 Print reply

Posts: 41
ik wil me orginele cilinder houden... en maakt het veel uit of ik die promo hou of er een homoet op bounce?

Dit bericht is gewijzigd door NSR_driver op 9-5-2007 om 21:55 uur.
 
Makrolon 9-5-2007 21:57 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_driver
ik wil me orginele cilinder houden... en maakt het veel uit of ik die promo hou of er een homoet op bounce?

Dit bericht is gewijzigd door NSR_driver op 9-5-2007 om 21:55 uur.


nee dat verschil zal heel klein zijn. en 80 met je ori cyl red je niet. tenzei je m laat tunen maar voor dat geld heb je ook een andere cyl. enige wat je nog kan doen is een grote carb er op. maar daarvan zal hij niet veel harder lopen, vooral harder trekken.
 
KTM 525 EXC Supermoto
NSR2 Chauffeur 9-5-2007 21:58 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]


nee dat verschil zal heel klein zijn. en 80 met je ori cyl red je niet. tenzei je m laat tunen maar voor dat geld heb je ook een andere cyl. enige wat je nog kan doen is een grote carb er op. maar daarvan zal hij niet veel harder lopen, vooral harder trekken.

maar als hij harder trekt kun je hem toch zwaarder vertanden??
 
Royal Club 9-5-2007 21:59 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_driver
ik wil me orginele cilinder houden... en maakt het veel uit of ik die promo hou of er een homoet op bounce?

Dit bericht is gewijzigd door NSR_driver op 9-5-2007 om 21:55 uur.


beter bounce je een end weg en fix je een snellere cilinder als je 80 wil
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Makrolon 9-5-2007 22:00 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR2 Chauffeur
[...]

maar als hij harder trekt kun je hem toch zwaarder vertanden??


ja oke. maar hij wil harder trekken en rond de 80 rijden, 80 lukt wel met ori cylinder. maar dan ga je heel zwaar vertanden. dan red je 80 alleen als je berg af gaat enzo. dat heeft ook geen zin. kun je wel heel stoer tegen je matties zeggen dat je broembroem 80 loopt natuurlijk.
 
KTM 525 EXC Supermoto
NSR2 Chauffeur 9-5-2007 22:01 Print reply

Posts: 703
of je koopt een 2e hands cilindertje.. heb ik ook gedaan, een 70 athena, had een half jaar gelopen, voor 15 euries!! loopt super(zul je zien dat hij morgen vast loopt )..
 
mblover 9-5-2007 22:01 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_driver
ik wil me orginele cilinder houden... en maakt het veel uit of ik die promo hou of er een homoet op bounce?

Dit bericht is gewijzigd door NSR_driver op 9-5-2007 om 21:55 uur.


Originele cilinder is rommel,
kan je geen 80 mee.
met veel pijn en moeite storm mee berg af 70 oid...
 
NSR_driver 9-5-2007 22:55 Print reply

Posts: 41
en maakt malossi of homoet nog veel uit?
 

Dit topic is 3087 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved