Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - argumenten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 996 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #42883 - argumenten
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 726 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aron_N 9-5-2007 9:37 Print topicpost

Posts: 432
het spreekt voorzich, we zoeken argumenten voor deze stelling:

brommers moeten harder kunnen dan ze mogen
 

dt50rcrosser 9-5-2007 9:38 Print reply

Posts: 6252
als ze 80 rijden worden ze minder in gehaald door autos, dus minder ongelukken,

met 40 flikker je om als je in de bocht hangt,


 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
2takt Gangster 9-5-2007 9:41 Print reply

Posts: 1147
met een brommer is het handig als deze harder loopt dan 40 km

bijvoorbeeld op wegen buiten het centrum ontstaan namelijk met standaard brommers vaak gevaarlijke inhaal situaties

vind het echter wel belangrijk dat de remmen daar wel op berekend zijn

 
Aron_N 9-5-2007 9:41 Print reply

Posts: 432
dat bedoel ik niet

ik bedoel, net als auto's wel 200 kunnen rijden, maar maar 120 mogen.

en brommers mogen maar 45, en moeten ook maar 45 kunnen...
 
dt50rcrosser 9-5-2007 9:42 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aron_N
dat bedoel ik niet

ik bedoel, net als auto's wel 200 kunnen rijden, maar maar 120 mogen.

en brommers mogen maar 45, en moeten ook maar 45 kunnen...


ja, en daar krijg je je antwoord toch op..
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
Terror 9-5-2007 9:43 Print reply

Posts: 9269
nou op brommerforum
krijg je alleen maar argumenten pro brommer
dat moge duidelijk zijn

dus ik weet niet wat je hiermee wilt bereiken
daarom close ik hem
 

Dit topic is 726 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved